Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Acestea sunt alimentele care amelioreaza atacurile de panica si starile de anxietate

de Elena-Alina Constantinescu 17 Mar 2017

Tags: atac de panica stres dieta alimentatie sanatoasa anxietate


Acestea sunt alimentele care amelioreaza atacurile de panica si starile de anxietate

Frica intensa, teama, batai neregulare ale inimii, dificultati de respiratie...acestea sunt starile cauzate de atacul de panica. Simptomele apar brusc, necontrolat, iar intensitatea lor dureaza chiar si 10 minute. Din fericire, putem sa evitam declansarea lor, un rol important in acest sens avand dieta bogata in vitamina B, triptofan, antioxidanti si fibre alimentare.

Cauzele atacului de panica sunt:

- consumul mare de cantitati de alcool sau intreruperea brusca a acestuia;
- consumul mare de bauturi cofeinizate;
- fumatul excesiv;
- consumul de droguri;
- folosirea unor medicamente sau intreruperea brusca a unui tratament;
- nivel ridica al stresului.

''Pentru o persoana care a fost diagnosticata cu acest tip de tulburare este esential sa-si mentina nivelul glicemiei constant deoarece variatia, in special scaderea glicemiei, conduce la aparitia starii de oboseala, a nervozitatii si deci la cresterea riscului de atac de panica.

Cel mai simplu mod de mentinere a glicemiei constante este de a se reduce consumul de glucide rafinate: dulciuri, bauturi dulci, paine alba sau cartofi; in plus trebuie limitate sursele de cofeina: cafeaua, ciocolata, ceaiul, bauturi carbogazoase care contin cofeina, etc, pentru ca aceasta substanta actioneaza ca un excitant asupra sistemului nervos central''.

Asadar, pentru a reduce semnificativ incidenta atacului de panica este important sa ne axam pe alimentele bogate in vitamina B, triptofan, antioxidanti si fibre alimentare:

- legume (broccoli, sparanghel, varza alba si rosie);
- fructe (mere, banane, portocale, catina);
- cereale integrale, germeni de grau, orez brun;
- carne de curcan;
- peste;
- oua
- lactate;
- unt de arahide.

Nu uitati, zaharul, alcoolul, bauturile carbogazoase si cofeina agraveaza si favorizeaza anxietatea.




Spune-ne opinia ta despre
"Acestea sunt alimentele care amelioreaza atacurile de panica si starile de anxietate"

4 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"Acestea sunt alimentele care amelioreaza atacurile de panica si starile de anxietate"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Alimente care pot provoca alergii

Alimente care pot provoca alergii

de Raluca Garbea 13 Iul 2018

Potrivit specialistilor, alergiile alimentare reprezinta una dintre cele mai raspandite conditii medicale de care sufera oamenii. [detalii]

Ceaiuri care te scapa de celulita

Ceaiuri care te scapa de celulita

de Raluca Garbea 07 Iul 2018

Celulita reprezinta o problema cu care se confrunta multe femei, indiferent de varsta, greutate sau de stilul de viata. [detalii]

Suferi de astm? Iata la ce alimente ar trebui sa renunti

Suferi de astm? Iata la ce alimente ar trebui sa renunti

de Laura Galescu 04 Iul 2018

Regimul alimentar este necesar si in cazul in care suferi de astm. Daca unele alimente iti usureaza sarcina de a controla boala, altele agraveaza afectiunea. [detalii]

Cum sa te feresti de toxiinfectie alimentara in vacanta

Cum sa te feresti de toxiinfectie alimentara in vacanta

de Laura Galescu 29 Iun 2018

Unul dintre cele mai neplacute lucruri care ti se pot intampla in vacanta este toxiinfectia alimentara. De fapt, enterocolitele, toxiinfectiile alimentare si indigestiile sunt printre cele mai comune probleme digestive cu care te poti confrunta in concediu. Din fericire, daca esti atenta la cateva aspecte, poti evita toate aceste probleme. [detalii]

Cum poti sa scapi de grasimea abdominala

Cum poti sa scapi de grasimea abdominala

de Raluca Garbea 20 Iun 2018

Multe persoane se lupta cu grasimea abdominala, iar gasirea unor solutii rapide ar fi exact ceea ce trebuie pentru a dobandi un abdomen plat. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016