Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

3 alimente sanatoase, dar care NU trebuie consumate zilnic

de Laura Galescu 19 Apr 2018

Tags: ulei de cocos ton alimentatie sanatoasa somon afumat


3 alimente sanatoase, dar care NU trebuie consumate zilnic

Pentru o viata sanatoasa este important sa consumi alimente cu valoare nutritionala mare. Dar sa le consumi mereu pe acelasi nu este deloc indicat. Varietatea este cea care da savoare vietii si este ideala pentru sanatate.

Iata trei alimente pe care nu ar trebui sa le consumi zilnic, chiar daca sunt sanatoase:
 
1. Somon afumat
 
Somonul este, fara indoiala, un superaliment. Dar atunci cand este afumat, trebuie sa existe niste limite in consumarea lui. Pestele afumat genereaza hidrocarburi policiclice aromatice, care, pe termen lung, pot creste riscul de cancer. Acesta este motivul pentru care este indicat sa consumi somon afumat nu mai mult de doua ori pe saptamana. Partea buna este ca poti consuma somon proaspat de cate ori vrei, dar gatit la aburi, la cuptor sau pe gratar.
 
2. Tonul
 
Exista o multime de motive pentru care iubesti tonul: ai manca sushi de 10 ori pe zi, l-ai pune in cele mai delicioase salate si ai face pana si omleta cu ton. si in mare parte ai si motive sa iti placa: este gustos si sanatos si o sursa importanta de proteine, minerale precum fier, calciu, zinc si magneziu. Dar, din cauza faptului ca poate avea un continut ridicat de mercur nu e indicat sa il consumi zilnic, mai ales daca esti insarcinata sau alaptezi. Limiteaza-te la o portie sau doua pe saptamana, pentru ca sanatatea ta sa nu fie afectata.
 
3. Uleiul de cocos
 
Uleiul de cocos este un adevarat miracol al vietii sanatoase, dar asta nu inseamna ca trebuie sa il consumi in fiecare zi. Uleiul de cocos este o grasime saturata, dar abunda in trigliceride cu lant mediu, care contribuie la scaderea colesterolului si a trigliceridelor. Problema este densitatea lui calorica mare, o lingura de ulei de cocos continand 121 de calorii, acesta fiind motivul pentru care nu este recomandat consumul in exces. Cantitatea potrivita pentru a evita excesul ponderal este de una maximum doua lingurite pe zi.
 




Spune-ne opinia ta despre
"3 alimente sanatoase, dar care NU trebuie consumate zilnic"

3 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"3 alimente sanatoase, dar care NU trebuie consumate zilnic"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Cate calorii contine un ananas?

Cate calorii contine un ananas?

de Raluca Garbea 20 Iul 2018

Avand in vedere gustul dulce al ananasului, multi oameni se intreaba cate calorii contine acesta. In functie de tipul de ananas, valorile nutritionale pot fi diferite. [detalii]

Quinoa si chia sunt benefice in curele de slabire

Quinoa si chia sunt benefice in curele de slabire

de Laura Galescu 13 Iul 2018

Stiai ca fibrele insolubile, cele care nu se dizolva in apa, accelereaza miscarile bolului alimentar? Sunt si alte beneficii majore pentru sanatate oferite de fibre: ajuta la reducerea tensiunii arteriale, amelioreaza diabetul, scad nivelul de glucoza si te pot ajuta sa slabesti pentru ca esti nevoit sa mesteci mai mult si acest lucru iti ofera o senzatie de satietate. [detalii]

Dieta ketogenica. Ce presupune?

Dieta ketogenica. Ce presupune?

de Raluca Garbea 11 Iul 2018

Dieta ketogenica este o dieta cu continut scazut de carbohidrati, care invata metabolismul sa arda toate grasimile pe care le primeste prin alimentatie. Cu ajutorul acestei diete, organismul se va obisnui cu faptul ca grasimea este cel mai important combustil, pe care nu trebuie sa il depuna, ci sa il consume in totalitate. [detalii]

Sucul de patrunjel te ajuta sa scapi de kilogramele in plus

Sucul de patrunjel te ajuta sa scapi de kilogramele in plus

de Raluca Garbea 05 Iul 2018

Stiai ca sucul de patrunjel detoxifica organismul si elimina kilogramele in plus? De multe ori cautam solutii complicate pentru a slabi si nu realizam ca cele mai bune optiuni sunt chiar la indemana noastra. [detalii]

7 alimente usor de digerat

7 alimente usor de digerat

de Laura Galescu 05 Iul 2018

Unele alimente sunt mai usor digerabile decat altele, si sunt momente in care este extrem de important sa alegem cele mai usoare. Astfel de momente sunt acelea in care avem tulburari stomacale, suntem bolnavi sau ne recuperam dupa o boala. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016