Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

5 pasi pentru detoxifierea organismului dupa sarbatori

de Nicoleta Donu 06 Ian 2014

5 pasi pentru detoxifierea organismului dupa sarbatori

Stiu ca va este greu sa va rupeti de magia sarbatorilor de iarna, mai ales ca in aceasta perioada v-ati “facut de cap” cu toate bunatatile si va este greu sa renuntati la obiceiurile vechi. Am inteles, va este bine asa si vreti sa prelungiti aceasta stare. Ei bine, aceasta perioada a trecut, fie ca vreti sau nu sa constientizati acest lucru. Suntem in luna ianuarie si e timpul sa va intoarceti la munca. Si nu oricum, trebuie sa incepeti cu dreptul, si de aceea este bine sa aveti un tonus crescut si o energie debordanta.


Specialistii nostri va recomanda un program de detoxifiere pentru 5 zile, in care sa aplicati 5 reguli simple.

  1. Aveti grija la ce lichide consumati
Nu beti cafea, ceai sau alcool. Dupa cele doua saptamani in care am abuzat de aceste lichide, este timpul sa bem suc natural de fructe si foarte multa apa. Evitati sucurile acidulate si cofeina.
Indicat este sa bem in aceasta perioada ceai verde, de urzica, de galbenele, de coada soricelului, de musetel, care ne ajuta in eliminarea toxinelor din organism, din sange si mai ales din ficat.
Este recomandat sa beti 3 cani de ceai pe zi si cat mai multa apa.

  1. Mancati alimente sanatoase
Este timpul sa inlocuim carnea de porc, carnatii, sarmalutele si piftia cu alimente sanatoase, care sa ne dea mai multa energie si sa ne vitaminizeze.
Mancati cat mai multe legume  - salate, spanac, broccoli, morcovi, telina, sfecla, varza etc., cat si foarte multe fructe, mai ales cele cu gust amar, lamai sau grapefruit.

  1. Renuntati la dulciuri
Gata cu zaharul, cozonacii, mosii de ciocolata si bomboanele de brad! Este momentul sa ne luam zaharul din fructe. Mancati in fiecare dimineata, la micul dejun, fructele preferate, si o sa vedeti dupa cateva zile, ca pofta de dulce va disparea. Puteti alege fructele cu un consum ridicat de zahar, precum strugurii, bananele, merele, dar nu mancati mai mult de doua portii pe zi.
Cafea va avea un gust mai aromat daca veti renunta la zahar. Ca inlocuitori, puteti folosi mierea de albine, sucul de artar sau sa adaugati doar lapte, care va da un gust dulceag cafelei.

  1. Faceti sport cel mai putin 15 minute in fiecare zi
Dupa o perioada de leneveala si repaus total in care v-ati indopat cu tot ce am putut, este timpul sa dati jos cele 2-3 kilograme acumulate in aceasta perioada. De asemenea,  exercitiile fizice va schimba starea de spirit si va fac  mai veseli si plini de viata, si va dau un plus de energie, inlaturand depresia si anxietatea.
Pe langa arderea caloriilor, sportul va ajuta sa aveti un organism mai sanatos si un somn mai linistit.
Daca nu aveti timp pentru a va duce la sala, puteti face acasa cateva genoflexiuni, flotari sau abdomene, sau va puteti bucura de miscare prin dans, puteti renunta la lift in favoarea scarilor sau puteti alerga in jurul blocului impreuna cu catelul.

  1. Ingrijiti-va pielea
Majoritatea toxinelor sunt eliminate prin piele, de aceea este foarte important sa nu neglijati pielea in momentul in care ati hotarat sa incepeti procesul de detoxifiere. Pentru ten puteti aplica masti detoxifiante, iar pentru corp faceti dusuri fierbinti si folositi burete mai aspru din par natural pentru exfoliere.
Mergeti la masaj sau rugati-va iubitul/iubita sa va rasfete. Masajul are multiple efecte asupra organismului si mai ales asupra pieleii. Pe langa intensificarea schinburilor nutritive si eliminarea toxinelor prin glandele sebacee su sudoripare, tonifica si mentine elasticitatea pieleii, stimuleaza tonusul si ofera o stare de relaxare profunda.
 
Va urez mult succes si nu uitati ca ‘”O minte sanatoasa intr-un trup sanatos”poate fi si deviza dumneavoastra pentru 5 zile sau pentru toata viata.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"5 pasi pentru detoxifierea organismului dupa sarbatori"

2 + 3 =

Spune-ne opinia ta despre
"5 pasi pentru detoxifierea organismului dupa sarbatori"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ceaiul de cicoare - tonic hepatic si digestiv, ideal in curele de slabire

Ceaiul de cicoare - tonic hepatic si digestiv, ideal in curele de slabire

de Elena-Alina Constantinescu 06 Dec 2016

Ceaiul de cicoare poate fi folosit pentru a trata o gama variata de boli, de la anemie pana la cancer intestinal. [detalii]

Dieta frantuzeasca: planul alimentar pentru o silueta armonioasa

Dieta frantuzeasca: planul alimentar pentru o silueta armonioasa

de Elena-Alina Constantinescu 20 Oct 2016

Frantuzoaicele sunt admirate pentru siluetele zvelte si armonioase. Pentru a se mentina in forma, nu consuma alimente procesate sau bogate in grasimi, dulciuri si bauturi carbogazoase. Savureaza mancarea, folosesc intotdeauna ingrediente proaspete cand o prepara, mananca pentru gust, nu pentru senzatia de satietate. [detalii]

Sa inceapa detoxifierea de toamna! Dieta pentru 5 zile

Sa inceapa detoxifierea de toamna! Dieta pentru 5 zile

de Elena-Alina Constantinescu 19 Oct 2016

Exista multe produse de detoxifiere pe piata care sa implineasca acest scop, insa cu efecte adverse asupra organismului. Din cauza poluarii accentuate, a alimentelor foarte procesate si a altor toxine pe care le ingeram, corpul nu mai face fata. Incepem sa ne simtim obositi, letargici, deprimati, asadar iata cum ne detoxifiem corpul in mod natural! [detalii]

Fructe de toamna pentru intarirea sistemului imunitar

Fructe de toamna pentru intarirea sistemului imunitar

de Elena-Alina Constantinescu 29 Sep 2016

Consumate proaspete, fructele ne asigura necesarul de proteine si vitamine si ne ofera energia necesara pentru desfasurarea activitatilor zilnice. Fitonutrientii pe care ii contin ajuta la preventia inflamatiilor si la intarirea sistemului imunitar. Iata 5 fructe care nu trebuie sa iti lipseasca din dieta in aceasta toamna: [detalii]

Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii

Importanta alimentatiei sanatoase in timpul sarcinii

de Elena-Alina Constantinescu 21 Sep 2016

Conform unui studiu britanic, femeile care consuma grasimi si zahar in exces in timpul sarcinii afecteaza sanatatea bebelusului. Din cauza alimentelor nesanatoase, creste riscul de hiperactivitate la copii. Este mult mai importanta calitatea alimentelor, decat cantitatea pe care o consumati. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 4 din 5 (1 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.