Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cat timp poti tine fara riscuri o dieta

de AlegeSanatos.ro 04 Mar 2013

Tags: dieta regim de slabire dieta Montignac dieta Atikins Atkins Dukan dieta Dukan


Cat timp poti tine fara riscuri o dieta

Unele regimuri alimentare sunt gandite astfel incat le poti tine ani buni si dupa ce ai slabit cu ajutorul lor. Altele, in schimb devin nocive daca se mentin dupa ce „si-au facut treaba”. Nu putine sunt persoanele care trec de la un regim la altul. In ochii prietenilor, ele „sunt mereu la regim”. Nutritionistii nu recomanda un astfel de comportament alimentar.

Pentru ca unele diete, tinute timp indelungat, pot produce carente importante de vitamine si de minerale. In traducere, probleme digestve, caderea parului, tulburari de comportament, de somn. Am luat la disecat cele mai cunoscute diete si iata ce am aflat!
 
Dieta – stil de viata
Bine cunoscuta dieta Montignac, pe langa faptul ca te ajuta sa slabesti, iti asigura si echilibru alimentar. Principiul de baza al dietei este ca poti manca aproape orice. Conditia functionarii acestui program de slabit este acela ca nu poti combina proteinele cu carbohidratii ori lipidele cu zaharurile. De exemplu, este interzis sa consumi friptura cu cartofi prajiti.
Meniul poate fi alcatuit din mese proteino-lipidice sau din alimente glucidice. De exemplu, mananci doua felii de paine integrala cu branza 0% grasimi si cu un fruct.

Atkins, pe termen scurt
Dieta Atkins se bazeaza pe consumul mare de proteine si de grasimi, in combinatii diferite: carne de pui, peste, oua, carne rosie, unt, ulei de masline, de floarea soarelui sau uleiuri vegetale. Pentru a fi metabolizate de organism, alimentele au nevoie de o cantitate mai mare de calorii care trebuie arse. Acesta este principiul de slabire al dietei care poate reduce vizibil greutatea corporala, in mai putin de o luna. Aceasta dieta nu este recomandata persoanelor trecute de varsta de 40 de ani, celor cu colesterol crescut sau persoanelor cu afectiuni renale.

Dieta Dukan, risc mare pe perioade lungi
Celebra dieta cu ajutorul careia au slabit multe vedete presupune reducerea portiilor si renuntarea la carbohidrati si la grasimi. Regimul Dukan cuprinde patru etape importante. In etapa de atac se consuma doar proteine, in etapa de intarire se consuma proteine si legume. Cea de-a treia faza a dietei, etapa de consolidare, iti permite sa mananci 100 de alimente, combinate dupa gust. Ultima etapa, etapa de stabilizare, presupune o alimentatie normala, dar moderata.
Atentie, daca primele faze se lungesc, apar carentele mineralo-vitaminice.

Weight Watchers, pana ajungi la greutatea dorita
Cu o vechime de peste 50 de ani, dieta Weight Watchers a ajutat multe personae sa slabeasca relativ sanatos. Regimul se bazeaza pe o metoda simpla, aceea de puncta fiecare aliment in parte. In functie de varsta, sex, kilograme, inaltime, si stil de viata, se consuma alimente care insumeaza un anumit numar de puncte. Spre exemplu, un barbat cu greutatea intre 65 si 75 de kilograme poate consuma alimente in valoare de 22 de puncte.

Disociata, nici macar o zi
Te-ai hotarat sa slabesti si vrei sa incerci dieta disociata, a carei regula este sa mananci la o masa alimente care fac parte dintr-o singura gru[a? Principiul poate fi respectat si pentru celelalte doua mese principale ale zilei. Dieta a cunoscut in timp variatii, cat sa fie potrivita pentru toata lumea. Exista dieta disociata pe zile, cand se consuma o singura grupa de alimente dieta disociata pe mese, cand se mananca, spre exemplu, la micul dejun glucide, la pranz proteine si seara legume si dieta disociata pe alimente, care se bazeaza pe consumul unui singur aliment pe zi. La acestea se mai adauga si alimente variate, cu mici modificari, dar care pastreaza acelasi principiu: nu se amesteca proteine cu lipide si cu glucide.




Spune-ne opinia ta despre
"Cat timp poti tine fara riscuri o dieta"

2 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cat timp poti tine fara riscuri o dieta"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Conopida cu ciuperci - reteta rapida si delicioasa

Conopida cu ciuperci - reteta rapida si delicioasa

de Laura Galescu 19 Sep 2018

Conopida cu ciuperci - o reteta delicioasa, foarte potrivita daca tii post, servita atat pe post de garnitura, cat si ca gustare. [detalii]

Castanele. Cum le poti consuma si ce beneficii ofera

Castanele. Cum le poti consuma si ce beneficii ofera

de Laura Galescu 13 Sep 2018

Castanele amintesc de bucuria zilelelor copilariei. Exista mai multe varietati de castane comestibile, care nu trebuie confundate cu cele salbatice. Castana contine tot atata vitamina C cat lamaia. Nutritiva si calorica, faina de castane contine 75% glucide. Castanele furnizeaza vitamine (B, C, E), minerale (mangan, potasiu, calciu, magneziu, fosfor, sodiu, fier, cupru) si fibre. [detalii]

Nectarinele. De ce NU este bine sa le pastrezi in frigider

Nectarinele. De ce NU este bine sa le pastrezi in frigider

de AlegeSanatos.ro 05 Sep 2018

Nectarinele sunt delicioase si ofera multe beneficii pentru sanatate. [detalii]

Reteta zacusca de vinete. Simpla si gustoasa

Reteta zacusca de vinete. Simpla si gustoasa

de Laura Galescu 31 Aug 2018

Fie ca iti aminteste de bunici sau de studentie, zacusca de vinete este delicioasa. Una dintre cele mai populare conserve pentru iarna, zacusca, se face din tot felul de legume, dar cea mai populara va ramane intotdeauna zacusca de vinete. [detalii]

Pepenele galben, beneficii pentru sanatate

Pepenele galben, beneficii pentru sanatate

de Laura Galescu 20 Aug 2018

Pepenele galben este delicios si are multiple beneficii pentru sanatate. Datorita continutului mare de apa, pepenele galben este un bun detoxifiant, avand proprietati diuretice si revigorante. De asemenea, stimuleaza digestia si apetitul. Prin actiunea diuretica, laxativa si detoxifianta, este recomandat in caz de anemie, constipatie, guta, reumatism, calculi renali, probleme ale vezicii urinare si boli de piele, cum ar fi acneea si eczemele. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016