Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ce ne recomanda nutritionistii sa mancam la micul dejun

de Elena-Alina Constantinescu 15 Dec 2014

Tags: mic dejun boli cardiace diabet prima masa a zilei


Ce ne recomanda nutritionistii sa mancam la micul dejun

Persoanele care iau micul-dejun in fiecare dimineata prezinta un risc mai mic de maladii cardiace in comparatie cu persoanele care aleg sa sara peste prima masa a zilei.

Persoanele care mananca dimineata sunt mai putin predispuse la ingrasare si au un risc mai mic de a suferi de boli cardiace si diabet, informeaza Mediafax. Un aspect important de luat in seama este ca prima masa a zilei trebuie sa fie consumata la circa 30 de minute dupa trezire.

Potrivit unui studiu realizat la Universitatea Harvard, persoanele care sar peste micul dejun se ingrasa mai mult si au un nivel de colesterol mai ridicat.

Un mic dejun sanatos trebuie sa aiba un aport consistent de fibre si proteine, fiind recomandate cerealele integrale, ouale, nuci si migdale, fructele si lactatele. Micul dejun imbunatateste memoria, puterea de concentrare si starea de spirit.

In plus, micul dejun copios combate senzatia de foame, iar astfel vor fi consumate mai putine calorii si alimente nesanatoase pe parcursul zilei.

In cele ce urmeaza vom prezenta recomandarile expertilor in alimentatie pentru micul dejun:

Nutritionistul Dawn Jackson Blatner recomanda omleta cu spanac si paine din faina integrala.

Susan Mitchell spune ca la micul dejun este nemaipomenit un smoothie facut din lapte degresat, iaurt grecesc, banana, seminte de in sau migdale.

Micul dejun recomandat de Elisa Zaid consta in prepararea unei omlete cu branza servita cu o salata de rosii.

Monica Reinagel spune ca putem manca dimineata chefir cu cereale integrale. Chefirul asigura energie pana la pranz, se digera usor incat poti merge la sala imediat ce il consumi fara sa te simti epuizata.

Angela Ginn-Meadow spune ca ovazul cu vanilie si cirese confiate este excelent la micul dejun. Ovazul se gateste la foc mic cu cirese confiate, apoi se adauga extract de vanilie.


Sursa: Mediafax




Spune-ne opinia ta despre
"Ce ne recomanda nutritionistii sa mancam la micul dejun"

6 + 7 =

Ce au spus ceilalti utilizatori despre
"Ce ne recomanda nutritionistii sa mancam la micul dejun"

PREDA AURICA @ 19 Dec 2014
"adevarat,daca vrem sa fim sanatosi trebuie sa mincam sanatos!"
dr.Vladescu Viorel @ 18 Dec 2014
"Doua albusuri de ou fierte in apa cu o lingurade otet de 6grade,castravete taiat in lung(tip bagheta) si o rosie de dimensiune medie,deasupra albusurilor se presara patrunjel proaspat tocat.Apoi o ceasca de ceai verde cu iasomie sau ceai negru cu o felie de lamaie(de preferat indulcit cu Stevia Rebaundiana)"

Spune-ne opinia ta despre
"Ce ne recomanda nutritionistii sa mancam la micul dejun"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Vinul alb sau rosu. Care este mai sanatos?

Vinul alb sau rosu. Care este mai sanatos?

de Laura Galescu 19 Ian 2018

Poate ai auzit ca vinul ar fi o sursa buna de vitamine si minerale, insa contine doar cantitati mici de kaliu, mangan sau fier si calciu. Cu toate acestea, vinul este bogat in compusi cu actiune antioxidanta, benefici pentru sanatate. Intrebarea care ramane este urmatoarea: care este mai sanatos, vinul rosu sau cel alb? [detalii]

Descopera beneficiile consumului de spanac

Descopera beneficiile consumului de spanac

de Laura Galescu 03 Ian 2018

Nu degeaba ti s-a spus in copilarie ca este atat de sanatos! Spanacul chiar ofera cei mai multi nutrienti per calorie, la fel și alte vegetale cu frunze de culoare verde inchis. Dintre toate grupurile de alimente analizate, cercetatorii de la Harvard au descoperit ca spanacul, salata verde, kale au fost asociate cu cel mai mare grad de protectie impotriva bolilor cronice. Mai exact, o portie pe zi reduce cu 20% riscul de infarct si accident vascular cerebral. [detalii]

Rolul firelor albe care se desprind de pe banane

Rolul firelor albe care se desprind de pe banane

de Laura Galescu 15 Dec 2017

Foarte multe persoane prefera bananele atunci cand vine vorba despre o gustare. Bogate in nutrienti, sunt consumate de persoane de toate varstele. Singurul lucru enervant la banane sunt firele albe care se desprind atunci când le decojim. Te-ai intrebat, totusi, ce rol au acestea? [detalii]

Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit

Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit

de Raluca Garbea 29 Dec 2017

Nu este deloc usor sa slabesti, insa, sa iti mentii greutatea dobandita dupa o dieta, poate fi deseori chiar mai dificil. [detalii]

Cum sa interpretezi etichetele de pe fructe. La ce sa trebuie sa fii atenta

Cum sa interpretezi etichetele de pe fructe. La ce sa trebuie sa fii atenta

de Laura Galescu 12 Dec 2017

Sigur ai observat ca multe fructe sau legume au etichete. Nu intotdeauna este usor sa ne dam seama ce reprezinta codurile si cum ar trebui sa ne informeze acesta despre produs. [detalii]

Abonare Newsletter
25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania

Descarca GRATUIT
"25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania

Descarca GRATUIT
"25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania
Descarca GRATUIT
"25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit