Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ce trebuie sa mananci pentru un par sanatos. 5 alimente-minune

de Laura Galescu 05 Iun 2018

Tags: par sanatos par stralucitor alimente bune pentru caderea parului alimente care stimuleaza cresterea parului fructe pentru cresterea parului alimente impotriva caderii parului


Ce trebuie sa mananci pentru un par sanatos. 5 alimente-minune

Un par stralucitor si sanatos poate exista si in realitate, nu doar in reclame. Nu este nevoie sa cumperi produse de ingrijire costisitoare, nici sa il tunzi in noptile cu luna plina. Cel mai important este sa ai o alimentatie echilibrata, cara sa ii ofere nutrientii de care are nevoie.

Incearca sa cosumi, pe cat posibil, aceste 5 alimente:
 
1. Somon
 
Pesti precum somonul, sardinele si macroul sunt foarte bogati in acizi grasi omega-3 sanatosi. Corpul tau nu poate sintetiza de unul singur aceste grasimi sanatoase, asa ca trebuie sa le iei din alimente sau din suplimente.  Acestea te ajuta la prevenirea unui numar semnificativ de boli, dar sunt si foarte bune pentru un par sanatos si stralucitor. Consuma macar o data sau de doua ori pe saptamana o portie de peste si rezultatele se vor vedea destul de repede.
 
2. Iaurt grecesc
 
Iaurtul grecesc este o sursa excelenta de proteine, aceste adevarate caramizi ale celulelor organismului. in plus, contine vitamina B5, care contribuie la vascularizarea scalpului, deci si la cresterea parului. Cunoscuta si sub denumirea de acid pantotenic, cel mai probabil l-ai observat si in compozitia produselor pentru par. Vitamina B5 este eficienta impotriva caderii si subtierii parului, asa ca nu strica sa ai o sursa in plus din care sa o iei, mai ales ca un iaurt grecesc poate reprezenta, alaturi de cateva fructe de padure, un mic dejun sanatos si delicios.
 
3. Spanac
 
Ca si multe legume cu frunze verzi, spanacul este plin de nutrienti uimitori. Are o cantitate impresionanta de vitamina A, plus fier, beta-caroten, folati si vitamina C. Acestea lucreaza impreuna, pentru un scalp sanatos. Aceste substante iti pastreaza parul hidratat, asa ca nu va mai fi casant si nu se va mai rupe. Profita de sezonul verdeturilor si include spanacul in dieta ta, oricat de des poti. Pentru variatie, te poti baza si pe varza kale, care are aceleasi beneficii
 
4. Linte
 
O cantitate prea mica de fier in organism poate duce, dincolo de anemie si la o cadere severa a parului. Din fericire, exista o multime de surse de fier in alimentele pe care le consumi in mod obisnuit. Alege lintea,  sursa excelenta de fier, pe care o poti consuma in supe, salate sau tocanite si vei avea, pe langa fier, si o sursa excelenta de proteine vegetale. Te mai poti baza si pe cerealele imbogatite cu fier, pe legumele cu frunze inchise la culoare dar si pe carne de vita sau organe, o sursa remarcabila de fier.
 
5. Carne slaba de pui
 
Cand nu iti iei suficiente proteine din mancare, parul ia pauze de la crescut si, inevitabil, se rareste, deoarece pierderea naturala  a celor aproximativ 100 de fire de par zilnic continua. Pentru o dieta variata si echilibrata si pentru un par sanatos, alege surse de proteine animale care sa te ajute, precum carnea de pui sau de curcan, bogata in proteine, dar saraca in grasimi. Daca esti vegetariana, alege surse vegetale de proteine, dar poti apela si la suplimente alimentare.




Spune-ne opinia ta despre
"Ce trebuie sa mananci pentru un par sanatos. 5 alimente-minune"

1 + 6 =

Spune-ne opinia ta despre
"Ce trebuie sa mananci pentru un par sanatos. 5 alimente-minune"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Beneficiile cartofului in alimentatie

Beneficiile cartofului in alimentatie

de Laura Galescu 14 Aug 2018

Usor de pregatit, cartoful este hranitor si bogat in fibre, in glucide (amidon), in vitamine si minerale. Este, de asemenea, usor de digerat. Are efect cicatrizant si antiulcerant. Cartofii sunt usor de cultivat si au un ridicat potential energetic. Atentie insa, indexul glicemic al cartofilor copti sau prajiti este foarte mare: 95. [detalii]

Inghetata. Ce ingrediente periculoase poate contine

Inghetata. Ce ingrediente periculoase poate contine

de Laura Galescu 07 Aug 2018

Inghetata este o binecuvantare pentru zilele toride. Cea "adevarata" contine doar lapte, zahar, fructe si poate oua. Dar inghetata pe care o gasim in magazine poate contine ingrediente deloc benefice organismului uman. [detalii]

Zmeura, de ajutor in curele de slabire

Zmeura, de ajutor in curele de slabire

de Laura Galescu 31 Iul 2018

Pe langa faptul ca este delicioasa, zmeura este slab calorica, fiind utila daca incerci sa dai jos cateva kilograme. [detalii]

Indulcitori naturali versus indulcitori de sinteza - care sunt diferentele si pe care ii alegem

Indulcitori naturali versus indulcitori de sinteza - care sunt diferentele si pe care ii alegem

de AlegeSanatos.ro 27 Iul 2018

Suntem avertizati de catre medici si chiar de campanii demarate de organismele de control alimentar de periocolul din alimentele pe care le consumam. Un aspect asupra caruia se trag dese semnale de alarma este reprezentat de consumul de zahar, un produs care poate cauza grave problemele de sanatate. [detalii]

Cate calorii contine un ananas?

Cate calorii contine un ananas?

de Raluca Garbea 20 Iul 2018

Avand in vedere gustul dulce al ananasului, multi oameni se intreaba cate calorii contine acesta. In functie de tipul de ananas, valorile nutritionale pot fi diferite. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016