Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cele mai bune sfaturi privind dieta

de Laura Voica 07 Apr 2014

Cele mai bune sfaturi privind dieta

Inainte de a manca punga de chips-uri de cartofi, bea un pahar de apa. Oamenii confunda uneori setea cu foamea, astfel incat uneori veti consuma calorii in plus, atunci cand un pahar de apa cu este intr-adevar tot ce ai nevoie. Daca apa plata nu elimina senzatia de foame, incearca sa bei apa minerala sau o ceasca de ceai din plante sau din fructe.





Atentie la gustarile din timpul noptii


Manancatul fara rost apare cel mai frecvent dupa cina, atunci cand in cele din urma stai jos si te relaxezi. Gustarile in fata televizorului reprezinta una dintre cele mai simple moduri de a renunta la dieta ta. Pentru a produce pagube foarte mari dietei tale, inchide bucataria dupa o anumita ora  sau bucura-te de o gustare scazuta in calorii, cum ar fi un pachet de 100 de calorii de biscuiti sau o jumatate de ceasca de smantana cu un continut scazut in grasimi.




Bucurati-va de alimentele preferate


In loc sa elimini alimentele preferate de tot, cumpara cantitati mult mai mici. Cumpara doar o prajitura in loc de o cutie de prajituri sau doar o cutie cu putine boamboane, in loc de o cutie de cu peste 30 de bucati. Cel mai important lucru este ca va puteti bucura in continuare de alimentele tale preferate dar cu moderatie.

Mananca mai multe mini- mese in timpul zilei

Daca mananci mai putine calorii decat arzi, vei pierde in greutate. Dar atunci cand ti-e foame tot timpul, sa mananci mai putine calorii poate fi o provocare. Studiile arata ca oameni care mananca 4-5 mese sau gustari pe zi sunt mai in masura sa-si controleze apetitul si greutatea. Cel mi indicat este sa impartit aprotul caloric zilnic in mai multe mese si snacks-uri de care sa va bucurati in mare parte in prima parte a zilei iar cina ar trebui sa fie ultima data cand mancati.




Mananca proteine ​​la fiecare masa


Alimentele care contin proteine sunt cele mai satioase, dau organismului o satisfactie mai mare decat carbohidratii sau grasimile si pastreaza senzatia de satietate pentru mai mult timp. De asemenea, ajuta la pastrarea masei musculare si incurajeaza arderea grasimilor. Asadar asigura-te ca incluzi in dieta ta proteine ​​sanatoase cum ar fi fructele de mare, carnea slaba, albusurile de ou, iaurt, branza, soia, nuci, fasole.

Condimenteaza-ti dieta

Adauga condimente sau ardei iute in alimente pentru a da un impuls aromei care te pot ajuta sa te simti multumit. Produsele alimentare care sunt incarcate cu arome vor stimula papilele gustative si vor fi mai satisfacatoare, astfel incat nu vei manca la fel de mult.





Manca mereu micul dejun


Un regim alimentar care pare de succes: sari peste micul dejun si vei pierde in greutate. Nimic mai gresot! Tot mai multe studii arata exact contrariul. Daca vei sari peste micul dejun, ti se va face foame mai tarziu, ceea ce va duce la o pofta de mancare foarte mare la pranz si la cina. Pentru a pierde in greutate, fa-ti intotdeauna timp dimineata pentru o masa sanatoasa, cum ar fi cereale bogate in fibre, lapte degresat si fructe.

Include fibre in dieta ta

Fibrele ajuta digestie, previn constipatia, scad colesterolul si va poate ajuta cu pierderea in greutate. Majoritatea americanilor includ in dietele lor doar jumatate din fibrele de care au nevoie. Pentru a se bucura de beneficiile fibrelor, cele mai multe femei ar trebui sa consume aproximativ 25 de grame zilnic, in timp ce barbatii au nevoie de aproximativ 38 de grame - sau 14 de grame pe 1000 de calorii. Surse bune de fibre includ fulgi de ovaz, fasole, cereale integrale precum si o varietate de fructe si legume.

 Dormi suficient

Cand nu dormi suficient, corpul tau produce in exces hormonul ghrelin de stimulare a poftei de mancare si inhiba producerea hormonului leptina, care ne spune cand ajungem la senzatia de satietate. A dormi suficient va va face sa va simtiti odihniti si nu veti avea parte de gustari inutile.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Cele mai bune sfaturi privind dieta"

1 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cele mai bune sfaturi privind dieta"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Reseteaza-ti mintea, remodeleaza-ti corpul: 4 pasi pentru a slabi sanatos

Reseteaza-ti mintea, remodeleaza-ti corpul: 4 pasi pentru a slabi sanatos

de Alege Sanatos 23 Mai 2017

Pentru multi dintre noi, kilogramele in plus sunt o adevarata bataie de cap si, oricat de mult ne-am stradui sa scapam de ele, rezultatele sunt in zadar. [detalii]

Masa de Paste: ce semnifica cifrele imprimate pe oua si cum le alegi pe cele ecologice

Masa de Paste: ce semnifica cifrele imprimate pe oua si cum le alegi pe cele ecologice

de Elena-Alina Constantinescu 13 Apr 2017

Ouale vopsite sunt nelipsite de la masa de Paste. Pentru a nu pune in pericol sanatatea celor dragi, cand cumperi oua din supermarket trebuie sa fii atenta nu numai la perioada de valabilitate, ci si la alte marcaje. Potrivit APC Romania, pe fiecare ou trebuie sa fie aplicate, prin stantare, urmatoarele informatii: [detalii]

Incepe acum cel mai simplu si mai eficient program de detoxifiere!

Incepe acum cel mai simplu si mai eficient program de detoxifiere!

de Elena-Alina Constantinescu 27 Mar 2017

Te confrunti cu insomnie, migrene, anxietate, constipatie, lipsa de energie, balonare, celulita? Acestea sunt semne ca organismul tau este intoxicat si necesita ajutor grabnic pentru curatare. Vrei sa stii care e cheia functionarii optime a organismului? Detoxifierea! Asadar, pentru o talie de invidiat si un sistem imunitar imbunatatit ai la dispozitie "Ghidul complet de detoxifiere pentru o sanatate de fier". [detalii]

3 pasi pentru a fi in forma maxima in aceasta primavara

3 pasi pentru a fi in forma maxima in aceasta primavara

de Alege Sanatos 24 Mar 2017

Primavara este un anotimp de tranzitie, corpul este slabit dupa anotimpul rece, asadar se impune o revitalizare a organismului atat prin alimentatie (leurda, urzici, salata verde, loboda, spanac etc.), cat si cu ajutorul unui program de exercitii fizice. Este anotimpul ideal in care sa slabesti, iar in randurile de mai jos iata 3 pasi simpli care pot favoriza reusita oricarei diete. [detalii]

Dieta cu proteine: cum te ajuta sa ai o silueta de invidiat

Dieta cu proteine: cum te ajuta sa ai o silueta de invidiat

de Elena-Alina Constantinescu 15 Feb 2017

Atunci cand alimentatia este saraca in proteine, sistemul imunitar este slabit, apar probleme cardiace si respiratorii. De aceea, dieta ta de zi cu zi ar trebui sa includa atat proteine vegetale cat si proteine animale. Proteinele sunt importante pentru dezvoltarea muschilor, repararea tesuturilor, intarirea sistemului imunitar si functionarea normala a sistemului hormonal. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.