Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit

de Raluca Garbea 29 Dec 2017

Tags: dieta sanatate


Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit

Nu este deloc usor sa slabesti, insa, sa iti mentii greutatea dobandita dupa o dieta, poate fi deseori chiar mai dificil.

Chiar daca ai reusit sa ajungi la greutatea ideala, acest lucru nu inseamna ca o vei mentine fara probleme. Probabil ai auzit nenumarate cazuri in care o persoana a reusit sa slabeasca tinand o dieta, dar, dupa o perioada, a pus kilogramele la loc. Este important sa tii cont de cateva elemente pentru a fi sigura ca rezultatul dietei ramane pe termen lung.

Vom face o lista cu trei modalitati de a evita sa te ingrasi dupa ce ai slabit:

1. Alege intotdeauna portii de mancare echilibrate si sanatoase

In prezent, cand vine vorba de mancare, tentatiile sunt mari si apar in orice moment. Fie ca ti se ofera o gustare ce contine multe calorii, fie ca ti se face pofta de un aliment nesanatos, trebuie sa rezisti si sa spui "Nu". Este important sa fii atenta la ce mananci. La birou, poti lua fructe, iaurturi, branzeturi si legume. De asemenea, portiile de mancare trebuie fie echilibrate. Nu manca mult, ci mananca putin si des.

2. Consuma multa apa (cel putin 2 litri/zi)

Mentine-te hidratata! Apa ajuta organismul sa arda caloriile si va reprezenta intotdeauna cea mai buna optiune de baut. Daca iti este greu sa bei doi litri pe zi, adauga in apa lamaie, lime sau portocala, pentru a-i da gust.

3. Gateste mai mult acasa

Cand iei masa in oras, deseori, nu ai la dispozitie prea multe alimente sanatoase. Ca sa eviti situatiile de genul acesta, incearca sa gatesti mai mult. Astfel, iti vei cumpara ingrediente de buna calitate, vei sti ceea ce mananci si vei putea avea un meniu sanatos.


Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit"

10 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Pui cu smantana si ciuperci. Reteta simpla si delicioasa

Pui cu smantana si ciuperci. Reteta simpla si delicioasa

de AlegeSanatos.ro 14 Ian 2019

Gustos si usor de pregatit, puiul cu smantana si ciuperci poate fi preparatul ideal atunci cand nu mai ai inspiratie. Se prepara foarte simplu, deoarece nu ai nevoie de ingrediente speciale si este la fel de bun si pentru masa de pranz, dar si pentru cina. Mai mult, carnea de pui, dar si ciupercile fierb rapid, asa ca timpul de preparare este redus. [detalii]

Vrei sa slabesti si nu reusesti? Iata care sunt cele mai comune greseli!

Vrei sa slabesti si nu reusesti? Iata care sunt cele mai comune greseli!

de Raluca Garbea 11 Ian 2019

Iti doresti sa slabesti, insa nu reusesti? Inseamna ca faci anumite greseli care te impiedica sa scapi de kilogramele in plus. [detalii]

Dieta cu citrice

Dieta cu citrice

de AlegeSanatos.ro 10 Ian 2019

Daca iti plac citricele si iti doresti sa ai cateva kilograme in minus, venim cu vesti bune: cele doua merg mana-n mana. [detalii]

Micul dejun. Ce beneficii aduce, de fapt, pentru sanatate

Micul dejun. Ce beneficii aduce, de fapt, pentru sanatate

de Laura Galescu 17 Dec 2018

Ai auzit de nenumarate ori ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Studiile in materie sugereaza ca este adevarat. Iata cateva motive pentru care nu ar trebui sarit peste aceasta prima masa. [detalii]

Pizza de post cu multe legume. Reteta savuroasa

Pizza de post cu multe legume. Reteta savuroasa

de Alege Sanatos 26 Nov 2018

Postul este o perioada in care poti manca si felurile tale de mancare preferate. Daca iti place pizza, pregateste chiar tu o reteta de post, usor de facut si foarte gustoasa. Pizza de post poate fi adaptata in functie de gusturile tale si legumele se pot pune in functie de preferinte, folosind, de la ardei, rosii, dovlecel si pana la conopida sau broccoli. Cantitatile de legume si proportiile in care le combinam pot, de asemenea, sa varieze. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016