Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta anti-imbatranire

de Andrei Simion 16 Ian 2014

Dieta anti-imbatranire

Ti-ai putea dori tinerete vesnica, dar adevarul este ca nu intinerim. Dar, ceea ce mancam ar putea sterge cativa ani de pe tenul nostru si ne ajuta sa imbatranim gratios. Imbatranirea este un proces natural care ne afecteaza pe toti. Aspectul nostru imbatraneste, din cauza radicalilor liberi la nivelul pielii si a radiatiilor UV de la soare. Dar sunt unele substante nutritive ne pot ajuta la mentinerea pielii sanatoase si astfel parem mai tineri o perioada mai lunga de timp.

Tineretea nu este doar o chestiune de piele sanatoasa, dar ea reflecta sanatatea noastra generala. Deci, este important sa avem gija de corpul nostru si de a obtine un echilibru in dieta. Dieta joaca un rol foarte important in mentinerea unui aspect cat mai tanar. Deci, este important sa aveti o dieta diversificata, impreuna cu adoptarea altor obiceiuri sanatoase, cum ar fi exercitiile fizice.

Morcovii

Exista cateva studii care sugereaza ca beta-carotenul, gasit in morcovi si alte legume portocalii, reduce daunele cauzate de soare.

Morcovul poate avea efecte pozitive asupra pelii voastre. Cu toate acestea, trebuie sa va amintiti ca aceste alimente nu sunt un substitut pentru protejarea pielii sau folosirea protectiei solare.

Quinoa

Este important sa aveti inclus in alimentatie fibre dietetice, deoarece aceastea ajuta la mentinerea unui intestin sanatos si scade riscul de colesterol ridicat. Puteti obtine acest lucru de la alimente bogate in amidon, cum ar fi pastele integrale, orez, paine si alte cereale.

Quinoa poate fi o alegere buna de cereale, in special pentru persoanele vegetariene, care nu mananca produse de origine animala. Acest lucru se datoreaza faptului ca este, de asemenea, o sursa buna de proteine‚Äč‚Äč, care sunt vitale pentru structura de celule a pielii.

Nuci si seminte

Un pumn de nuci ca gustare in timpul zilei sau cateva de seminte de floarea-soarelui in iaurtul de dimineata ar putea ajuta la protejarea pielii. Acest lucru se datoreaza faptului ca nucile si semintele contin acizi grasi imbogatiti, cum ar fi omega 3, care sunt necesari pentru structura corpului si a celulelor pielii.

Apa

A fi hidratat este incredibil de important pentru aspectul fizic. Consumul de lichide este legat de elasticitatea pielii, precum si multe alte aspecte legate de sanatate, inclusiv anumite functii ale corpului, care au nevoie de apa pentru a avea loc. A fi hidratat este de departe cel mai eficient mod de a mentine pielea neted si elastica.

Peste gras

Pestele gras, precum tonul, somonul si macroul, sunt alimente foarte sanatoase si va ajuta pielea sa arate mai tanara. Ele contin un lant lung de acizi grasi omega 3, care sunt buni pentru sanatate pe termen lung.

In ceea ce priveste  pestele  gras exista dovezi ca acizi grasi omega 3 poate avea un impact pozitiv asupra bolilor de inima, artritei si asupra unor tipuri de cancer. Ar trebui sa incercati sa consumati in jur de 2 portii de peste gras pe saptamana.

Ciocolata

Vestea buna pentru iubitorii de ciocolata este ca ciocolata neagra are un continut ridicat de cacao - peste 60% si constituieo modalitate gustoasa pentru a avea grija de aspectul tau. Boabele de cacao au un nivel destul de ridicat de polifenoli, care ar putea avea un efect pozitiv asupra pielii, protejand impotriva arsurilor solare.

Spanac

Legumele de culoarea verde inchis, cum ar fi spanacul, broccoli, varza si varza de Bruxelles, sunt pline de vitamine, beta-caroten si luteina, care pot ajuta la mentinerea unei pieli sanatoase. Spanacul este o sursa buna de vitamina C, care ajuta la vindecarea pielii si vitamina E, un antioxidant important, care poate ajuta la indepartarea radicalilor liberi din celulele organismului si din piele.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

10 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Dieta cu proteine: cum te ajuta sa ai o silueta de invidiat

Dieta cu proteine: cum te ajuta sa ai o silueta de invidiat

de Elena-Alina Constantinescu 15 Feb 2017

Atunci cand alimentatia este saraca in proteine, sistemul imunitar este slabit, apar probleme cardiace si respiratorii. De aceea, dieta ta de zi cu zi ar trebui sa includa atat proteine vegetale cat si proteine animale. Proteinele sunt importante pentru dezvoltarea muschilor, repararea tesuturilor, intarirea sistemului imunitar si functionarea normala a sistemului hormonal. [detalii]

Alimente care incetinesc procesul de imbatranire

Alimente care incetinesc procesul de imbatranire

de Elena-Alina Constantinescu 09 Feb 2017

Adoptarea unui stil de viata sanatos ce cuprinde o dieta bogata in alimente, stabilirea unui program de exercitii fizice, evitarea fumatului si consumul de alcool cu moderatie, reprezinta cea mai buna modalitate de a lupta impotriva imbatranirii. Alimentele prezentate mai jos contin fitonutrienti, antioxidanti puternici ce neutralizeaza radicalii liberi care declanseaza boli precum osteoporoza, cancerul, bolile de inima si bolile degenerative. [detalii]

Merisoarele sau afinele rosii, excelente pentru o sanatate de fier

Merisoarele sau afinele rosii, excelente pentru o sanatate de fier

de Elena-Alina Constantinescu 18 Ian 2017

Pe langa gustul delicios, merisoarele sunt foarte bune pentru starea noastra de sanatate deoarece au in compozitie antioxidanti, ceea ce le transforma in importante arme de aparare a organismului uman. [detalii]

Adopta un stil de viata sanatos cu dieta mediteraneana!

Adopta un stil de viata sanatos cu dieta mediteraneana!

de Elena-Alina Constantinescu 10 Ian 2017

Odata cu inaintarea in varsta este foarte importanta mentinerea sanatatii fizice si mentale pentru evitarea bolilor cronice. S-a dovedit ca persoanele care au un stil de viata sanatos si o dieta echilibrata au mai multe sanse de a depasi varsta de 70 de ani. Dieta mediteraneana reuseste sa ne scape rapid de kilogramele in exces si asta se intampla rapid, usor si sigur, fara efecte adverse si fara infometare. [detalii]

Topul alimentelor cu un continut ridicat de acizi grasi omega 3

Topul alimentelor cu un continut ridicat de acizi grasi omega 3

de Elena-Alina Constantinescu 05 Ian 2017

Acizii grasi Omega 3 nu pot fi produsi de organism in mod natural, de aceea trebuie furnizati prin intermediul alimentelor sau a suplimentelor naturale. Au un rol esential in dezvoltarea normala a organismului, reduc riscul aparitiei bolilor cardiovasculare, cancerului, diabetului si artritei. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.