Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta Mayo: Un program de pierdere in greutate pentru viata

de Laura Voica 08 Mai 2014

Dieta Mayo: Un program de pierdere in greutate pentru viata

Pierde pana la 10 kilograme in 2 saptamani - si asta e doar inceputul a ceea ce promite Dieta Clinicii Mayo ca poate face pentru tine. Dieta Mayo este dieta oficiala dezvoltata de Clinica Mayo din Minnesota. Ea nu se concentreaza doar pe ceea ce mananci si pe ce greutate ai, dar, de asemenea, pe starea generala de sanatate si stilul de viata. Planul ofera sfaturi cu privire la eliminarea obiceiurilor nesanatoase, (cum ar fi mancatul in fata televizorului) si formarea altora noi (cum ar fi sportul).

Programul are doua faze : " Lose It ! " si " live it! "

"Live It! " faza dureaza tot restul vietii tale. In timpul acestei faze, Clinica Mayo pretinde ca poti slabi pana la 1 kilogram pe saptamana, pana cand ajungi la greutatea dorita.

Functioneaza?
Nu au fost efectuate studii de Clinica Mayo, dar o mare parte din ceea ce dieta recomanda este sustinuta de cercetare. De exemplu, mesele bogate in fructe si legume si saraci in grasimi s-a fost demonstrat in mai multe studii ca ajuta oamenii sa piarda in greutate.

Ce poti si ce nu poti sa mananci
Dieta va ofera o multime de alegeri alimentare in termen de sase grupe de alimente :

  • Fructe
  • Legume
  • Cereale integrale
  • Proteine ​​slabe, cum ar fi fasolea si pestele
  • Grasimile nesaturate, cum ar fi uleiul de masline si nucile
  • Dulciuri, in cantitati mici
Puteti manca de asemenea, alimentele preferate, cum ar fi pizza, insa nu o pizza intreaga si nu tot timpul.

Nu puteti bea alcool in timpul fazei „Lose it”. Dupa aceea, aveti voie o cantitate redusa de alcool : aproximativ 75 de calorii zilnic.

Nivel de efort pe care il implica aceasta dieta: Mediu

Dieta este flexibila si iti ofera o multime de optiuni de produse alimentare.

Limitari : Creatorii de la Clinica Mayo Dieta subliniaza ca aceasta nu este o " abordare one-size- fits-all ", deci din cand in cand poti manca ceea ce iti place si chiar sa te bucuri de un desert din cand in cand. Metode de gatit recomandate in aceasta dieta sunt: copt, grill-ul, fierbere, prajire, soteuri, abur.

Sport: Scopul este sa faceti cel putin 30 de minute de exercitii de intensitate moderata pe zi. Acest lucru ar putea fi mersul pe jos sau lucratul in curte.

Meniu tipic pentru Dieta Mayo
Dieta Mayo ofera mai multe meniuri cu diverse niveluri de calorii. Iata un exemplu de un meniu de 1.200 de calorii pe zi care urmeaza planul de Dietei Mayo:

- Mic dejun. Un iaurt parfait de fructe (1 cana iaurt degresat amestecat cu 1 portie de fructe).
- Masa de pranz. 1 portie de ton si salata de paste (combina tonul cu 4 cesti fierte de paste, 2 cani de morcovi si dovlecei taiati cuburi si 4 linguri de maioneza saraca in calorii – cantitati pentru 4 portii); 1 portocala mica.
- Cina. O felie de pizza; salata verde (2 cesti salata verde cu 1/2 cana rosii taiate felii, ceapa rosie si ciuperci); 2 linguri ulei de masline
- Gustare. 1 mar mic, feliat.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Dieta Mayo: Un program de pierdere in greutate pentru viata"

2 + 3 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta Mayo: Un program de pierdere in greutate pentru viata"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Dieta cu proteine: cum te ajuta sa ai o silueta de invidiat

Dieta cu proteine: cum te ajuta sa ai o silueta de invidiat

de Elena-Alina Constantinescu 15 Feb 2017

Atunci cand alimentatia este saraca in proteine, sistemul imunitar este slabit, apar probleme cardiace si respiratorii. De aceea, dieta ta de zi cu zi ar trebui sa includa atat proteine vegetale cat si proteine animale. Proteinele sunt importante pentru dezvoltarea muschilor, repararea tesuturilor, intarirea sistemului imunitar si functionarea normala a sistemului hormonal. [detalii]

Alimente care incetinesc procesul de imbatranire

Alimente care incetinesc procesul de imbatranire

de Elena-Alina Constantinescu 09 Feb 2017

Adoptarea unui stil de viata sanatos ce cuprinde o dieta bogata in alimente, stabilirea unui program de exercitii fizice, evitarea fumatului si consumul de alcool cu moderatie, reprezinta cea mai buna modalitate de a lupta impotriva imbatranirii. Alimentele prezentate mai jos contin fitonutrienti, antioxidanti puternici ce neutralizeaza radicalii liberi care declanseaza boli precum osteoporoza, cancerul, bolile de inima si bolile degenerative. [detalii]

Merisoarele sau afinele rosii, excelente pentru o sanatate de fier

Merisoarele sau afinele rosii, excelente pentru o sanatate de fier

de Elena-Alina Constantinescu 18 Ian 2017

Pe langa gustul delicios, merisoarele sunt foarte bune pentru starea noastra de sanatate deoarece au in compozitie antioxidanti, ceea ce le transforma in importante arme de aparare a organismului uman. [detalii]

Adopta un stil de viata sanatos cu dieta mediteraneana!

Adopta un stil de viata sanatos cu dieta mediteraneana!

de Elena-Alina Constantinescu 10 Ian 2017

Odata cu inaintarea in varsta este foarte importanta mentinerea sanatatii fizice si mentale pentru evitarea bolilor cronice. S-a dovedit ca persoanele care au un stil de viata sanatos si o dieta echilibrata au mai multe sanse de a depasi varsta de 70 de ani. Dieta mediteraneana reuseste sa ne scape rapid de kilogramele in exces si asta se intampla rapid, usor si sigur, fara efecte adverse si fara infometare. [detalii]

Topul alimentelor cu un continut ridicat de acizi grasi omega 3

Topul alimentelor cu un continut ridicat de acizi grasi omega 3

de Elena-Alina Constantinescu 05 Ian 2017

Acizii grasi Omega 3 nu pot fi produsi de organism in mod natural, de aceea trebuie furnizati prin intermediul alimentelor sau a suplimentelor naturale. Au un rol esential in dezvoltarea normala a organismului, reduc riscul aparitiei bolilor cardiovasculare, cancerului, diabetului si artritei. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 1.67 din 5 (3 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.