Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta pe baza de proteine

de Laura Voica 13 Feb 2014

Tags: carbohidrati dieta proteine legume


Dieta pe baza de proteine

„Simtiti-va in forma si imbunatatiti-va sanatatea - in doar cateva saptamani ". Asta promit autorii acestei diete saraca in carbohidrati, care a depasit numarul unu in categoria sa de carti in clasamentul The New York Times pentru mai mult de un an.

Scris echipa de medici sot si sotie Michael R. Eades si Mary Dan Eades, cartea ofera explicatii stiintifice, incurajari si sugestii practice, cum ar fi ceea ce sa comandati atunci cand sunteti in oras.
Dieta este de fapt o dieta saraca in carohidrati, cu un plan de alimentatie bogat in proteine, cu o multime de explicatii stiintifice cu privire la insulina si glucagon, cei mai importanti hormoni care transforma mancarea in combustibil pentru corpul tau.

Ideea este ca, prin limitarea carbohidratilor, vi se reduce nivelul de insulina. In acest fel,  corpul trebuie sa produca mai mult glucagon, care ajuta la arderea grasimilor. Autorii sustin ca pe o perioada mai lunga de timp acest lucru duce la topirea grasimilor.

Ceea ce se poate si ce nu s poate manca

Puteti manca: peste, carne de pasare, carne rosie, branza degresata ( branza de vaci, telemea, mozzarella), oua  si tofu.

De asemenea, sunt permise: legume cu frunze verzi, rosii, ardei, broccoli, vinete, dovlecei, fasole verde, sparanghel, telina, castravete  si ciuperci.

Planul prevede obinerea unei cantitati de 25 de grame de fibre in fiecare zi. ( Pentru comparatie, o cana de spaghete din grau integral are 6 grame de fibre ). Puteti consuma, de asemenea, unele grasimi: ulei de masline si de nuci, avocado, si unt.

Puteti consuma sucuri dietetice si indulcitori artificiali cu moderatie.

Un pahar de vin sau o bere slab alcolizata este in regula, dar si carbohidrati lor conteaza.
Pentru a completa nevoile nutritionale, autorii recomanda a lua un supliment de vitamine si minerale de inalta calitate, impreuna cu cel putin 90 de miligrame de potasiu.

Nivel de efort: Medium

Ca multe ridicat de proteine, low-carb diete, s-ar putea intr-adevar nevoie pentru a schimba ceea ce mananca in timp ce sunteti pe acest plan.

Limitari: o dieta saraca in carbohidrati va limiteaza la doar cateva alimente.

Gatit si de cumparaturi: Cartea are meniuri esantion cu mai mult de 100 de retete, si sugestii cu privire la modul de a comanda la orice fel de restaurant.

Exercitii fizice: Da. Autorii sugereaza antrenament de rezistenta, cum ar fi ridicarea de greutati, pentru a ajuta la arderea depozitelor de grasime.




Spune-ne opinia ta despre
"Dieta pe baza de proteine"

2 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta pe baza de proteine"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Descopera beneficiile consumului de spanac

Descopera beneficiile consumului de spanac

de Laura Galescu 03 Ian 2018

Nu degeaba ti s-a spus in copilarie ca este atat de sanatos! Spanacul chiar ofera cei mai multi nutrienti per calorie, la fel și alte vegetale cu frunze de culoare verde inchis. Dintre toate grupurile de alimente analizate, cercetatorii de la Harvard au descoperit ca spanacul, salata verde, kale au fost asociate cu cel mai mare grad de protectie impotriva bolilor cronice. Mai exact, o portie pe zi reduce cu 20% riscul de infarct si accident vascular cerebral. [detalii]

Rolul firelor albe care se desprind de pe banane

Rolul firelor albe care se desprind de pe banane

de Laura Galescu 15 Dec 2017

Foarte multe persoane prefera bananele atunci cand vine vorba despre o gustare. Bogate in nutrienti, sunt consumate de persoane de toate varstele. Singurul lucru enervant la banane sunt firele albe care se desprind atunci când le decojim. Te-ai intrebat, totusi, ce rol au acestea? [detalii]

Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit

Cum iti mentii greutatea dupa ce ai slabit

de Raluca Garbea 29 Dec 2017

Nu este deloc usor sa slabesti, insa, sa iti mentii greutatea dobandita dupa o dieta, poate fi deseori chiar mai dificil. [detalii]

Cum sa interpretezi etichetele de pe fructe. La ce sa trebuie sa fii atenta

Cum sa interpretezi etichetele de pe fructe. La ce sa trebuie sa fii atenta

de Laura Galescu 12 Dec 2017

Sigur ai observat ca multe fructe sau legume au etichete. Nu intotdeauna este usor sa ne dam seama ce reprezinta codurile si cum ar trebui sa ne informeze acesta despre produs. [detalii]

Ce tip de ulei este mai sanatos pentru prajirea cartofilor?

Ce tip de ulei este mai sanatos pentru prajirea cartofilor?

de Laura Galescu 28 Nov 2017

Sa recunoastem, cartofii prajiti sunt deliciosi. Totusi, lipidele din uleiurile vegetale in combinatie cu amidonul produc in procesul de prajire acrilamide, substante despre care specialistii spun ca ar avea potential cancerigen. [detalii]

Abonare Newsletter
25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania

Descarca GRATUIT
"25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania

Descarca GRATUIT
"25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania
Descarca GRATUIT
"25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit