Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Recomandari pentru a scadea in greutate

de AlegeSanatos.ro 30 Mai 2012

Recomandari pentru a scadea in greutate

Nimeni nu spune ca este usor procesul de scadere in greutate insa in mod sigur nu este imposibil. Planul bine cunoscut de toti cu: " de luni voi manca mai putin" sau " de la 1 ale lunii voi incepe sa fac miscare" din pacate nu prea da rezultate in cele mai multe cazuri.

                         
Este important ca atunci cand constientizati ca aveti o problema cu greutatea sa incepeti un program de slabire chiar din ziua respectiva si sa nu lasati pe maine. Amanarile nu aduc nimic bun si va fac sa va adanciti in aceeasi delasare cu care sigur nu se scade in greutate ci dimpotriva. In cele ce urmeaza va propunem o serie de sfaturi menite sa va ajute sa invingeti lupta grea  cu kilogramele in plus.

Caloria - secretul unui regim alimentar de efect

Nu trebuie sa fiti expert/a in nutritie ca sa stiti ca orice dieta se intocmeste in functie de numarul de calorii. Pe intelesul tuturor caloria este  unitatea de energie continuta in alimente. Cu cat consumam mai multe calorii cu atat acestea se depun si se realizeaza o crestare in greutate. Necesarul caloric difera de la individ la individ dar si  in functie de sex, varsta si efortul fizic zilnic insa de regula acesta este in jurul a 2000-2300 de calorii pe zi. Pentru cei care sunt supraponderali sau obezi este bine sa se inceapa orice dieta cu o scadere a necesarului caloric cu 500 de calorii pe zi. Din fericire in momentul de fata exista pe internet o sumedenie de tabele cu continutul caloric al fiecarui aliment lucru ce va poate orienta in a calcula zilnic cat trebuie sa mancati.

Renuntati la grasimi si dulciuri

Vreti sa aveti o silueta de invidiat? Vreti ca starea de sanatate din interior sa se oglindeasca si in exterior? Atunci renuntati la grasimi si la dulciuri. Carnea grasa (porc, vita), mezelurile, branzeturile grase, produsele de patiserie, dulciurile de orice fel si mancarea de tip fast-food trebuie sa constituie alimente consumate foarte rar. Nu spune nimeni ca in situatia in care sunteti invitati la o masa festiva sa nu gustati o felie de tort sau dintr-o friptura apetisanta dar aceste situatii trebuie sa fie rarisime. Nu ar fi rau chiar sa tineti un jurnal al greselilor alimentare pentru o mai buna evidenta a lucrurilor ce trebuie evitate din punct de vedere gastronomic. In alta ordine de idei mancati cat mai multa carne de pui, curcan, peste datorita faptului ca acestea au un continut redus de grasimi. Alaturi de acestea consumati cat mai multe legume si fructe proaspete.

Faceti cat mai multa miscare

Rezultatele bune obtinute in urma unei diete echilibrate se consolideaza si se mentin pe termen lung cu ajutorul activitatii fizice zilnice. Sunt suficiente 30 de minute de activitate fizica pe zi pentru a arde caloriile in plus si pentru a tonifia musculatura. Astfel mersul pe jos (renuntarea la mersul cu masina), alergatul prin parc, inotul si plimbarea cu bicicleta nu trebuie sa lipseasca din programul saptamanal de miscare. In acest fel va creste tonusul general si va fi mult mai usor sa va mentineti la o greutate optima pe termen lung.

 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Recomandari pentru a scadea in greutate"

4 + 4 =

Ce au spus ceilalti utilizatori despre
"Recomandari pentru a scadea in greutate"

Nicu Negru @ 04 Aug 2014
"Eu am avut un ajuor de nadejde in produsele Herbalife si o doza mare de ambitie. Altfel nu se poate.In nici un caz nu se face " foamea"."
cojocaru viorica @ 01 Aug 2014
"Am 72 Kg, 67 ani, 1,57 m inaltime. Doresc sa slabesc. Nu consum carne decat f rar, pui in special, consum multe salate si fructe, nu prea beau apa, imi plac dulciurile dar nu abuzez."
Rauta Angela @ 01 Aug 2014
"Am 68 kg.As vrea sa mai slabesc dar nu reusesc.Beau 2 kg de apa pe zi.Ce sa mai fac?"
pina perescu @ 16 Feb 2013
"articolul de mai sus "recomandari ptr a scadea in greutate " este incercat de multe persoane si nu are restrictii foarte mari,este bland,dar trebuie sa mergi rar la cumparaturi ,ca ispita e mare si sa ai un grup care a plecat pe aceiasi tema "rezolvarea excesului ponderal ""

Spune-ne opinia ta despre
"Recomandari pentru a scadea in greutate"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

3 pasi pentru a fi in forma maxima in aceasta primavara

3 pasi pentru a fi in forma maxima in aceasta primavara

de Alege Sanatos 24 Mar 2017

Primavara este un anotimp de tranzitie, corpul este slabit dupa anotimpul rece, asadar se impune o revitalizare a organismului atat prin alimentatie (leurda, urzici, salata verde, loboda, spanac etc.), cat si cu ajutorul unui program de exercitii fizice. Este anotimpul ideal in care sa slabesti, iar in randurile de mai jos iata 3 pasi simpli care pot favoriza reusita oricarei diete. [detalii]

Dieta cu proteine: cum te ajuta sa ai o silueta de invidiat

Dieta cu proteine: cum te ajuta sa ai o silueta de invidiat

de Elena-Alina Constantinescu 15 Feb 2017

Atunci cand alimentatia este saraca in proteine, sistemul imunitar este slabit, apar probleme cardiace si respiratorii. De aceea, dieta ta de zi cu zi ar trebui sa includa atat proteine vegetale cat si proteine animale. Proteinele sunt importante pentru dezvoltarea muschilor, repararea tesuturilor, intarirea sistemului imunitar si functionarea normala a sistemului hormonal. [detalii]

Alimente care incetinesc procesul de imbatranire

Alimente care incetinesc procesul de imbatranire

de Elena-Alina Constantinescu 09 Feb 2017

Adoptarea unui stil de viata sanatos ce cuprinde o dieta bogata in alimente, stabilirea unui program de exercitii fizice, evitarea fumatului si consumul de alcool cu moderatie, reprezinta cea mai buna modalitate de a lupta impotriva imbatranirii. Alimentele prezentate mai jos contin fitonutrienti, antioxidanti puternici ce neutralizeaza radicalii liberi care declanseaza boli precum osteoporoza, cancerul, bolile de inima si bolile degenerative. [detalii]

Merisoarele sau afinele rosii, excelente pentru o sanatate de fier

Merisoarele sau afinele rosii, excelente pentru o sanatate de fier

de Elena-Alina Constantinescu 18 Ian 2017

Pe langa gustul delicios, merisoarele sunt foarte bune pentru starea noastra de sanatate deoarece au in compozitie antioxidanti, ceea ce le transforma in importante arme de aparare a organismului uman. [detalii]

Adopta un stil de viata sanatos cu dieta mediteraneana!

Adopta un stil de viata sanatos cu dieta mediteraneana!

de Elena-Alina Constantinescu 10 Ian 2017

Odata cu inaintarea in varsta este foarte importanta mentinerea sanatatii fizice si mentale pentru evitarea bolilor cronice. S-a dovedit ca persoanele care au un stil de viata sanatos si o dieta echilibrata au mai multe sanse de a depasi varsta de 70 de ani. Dieta mediteraneana reuseste sa ne scape rapid de kilogramele in exces si asta se intampla rapid, usor si sigur, fara efecte adverse si fara infometare. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 4 din 5 (3 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.