Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Reteta sanatoasa de croissante cu unt

de Laura Galescu 24 Apr 2018

Tags: crossainte reteta croissant


Reteta sanatoasa de croissante cu unt

Fragede si cu o aroma delicioasa de unt, croissantele sunt perfecte pentru a fi servite la micul dejun. Cele cumparate nu sunt intotdeauna sanatoase, dar le poti face tu in casa.





Iata de ce ai nevoie:
 
INGREDIENTE 
 
 250 g faina
 160+20 g unt moale
 30 g drojdie uscata
 120 ml lapte cald
 3 linguri zahar
 1 praf sare
 
INGREDIENTE PENTRU COPT
 
 2 galbenusuri
 
 
MOD DE PREPARARE:
 
1. Dizolva drojdia in laptele caldut, impreuna cu zaharul. Lasa amestecul pentru 5-10 minute. Amesteca 20 g de unt cu faina si sarea, apoi adauga laptele treptat si amesteca. Trebuie sa framanti aluatul pentru 10-15 minute.
2. Pe blatul presarat cu faina, intinde o foaie dreptunghiulara si aseaza untul ramas taiat felii in centru si impatureste toate lateralele peste unt, ca un plic.
Presara din nou faina pe blat, intoarce aluatul cu imbinarile in jos si intinde o foaie dreptunghiulara. Impatureste din nou foaia, aducand cele 2 laterale catre centru. Repeta procedura si da aluatul impaturit la congelator pentru 15 minute, in folie de plastic.
3. Pe blatul presarat cu faina, intinde iar aluatul si impatureste-l, apoi da-l la frigider pentru o ora.
4. Dupa o ora, intinde pentru ultima oara o foaie dreptunghiulara si taie triunghiuri incat sa folosesti toata suprafata aluatului (jumatate din ele vor fi cu varful in sus, celalta jumatate cu varful in jos).
5. Ia fiecare triunghi si ruleaza-l incepand de la baza, din partea opusa varfului ascutit, pana in capat. Procedeaza la fel cu toate celelalte croissante, apoi lasa-le la crescut intr-o tava, pe foaie de copt. Dupa ce si-au dublat volumul, unge-le cu cele doua galbenusuri batute si da-le la cuptor pentru 20-25 de minute la 180°, sau pana cand se rumenesc bine.
 




Spune-ne opinia ta despre
"Reteta sanatoasa de croissante cu unt"

9 + 3 =

Spune-ne opinia ta despre
"Reteta sanatoasa de croissante cu unt"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Beneficiile cartofului in alimentatie

Beneficiile cartofului in alimentatie

de Laura Galescu 14 Aug 2018

Usor de pregatit, cartoful este hranitor si bogat in fibre, in glucide (amidon), in vitamine si minerale. Este, de asemenea, usor de digerat. Are efect cicatrizant si antiulcerant. Cartofii sunt usor de cultivat si au un ridicat potential energetic. Atentie insa, indexul glicemic al cartofilor copti sau prajiti este foarte mare: 95. [detalii]

Inghetata. Ce ingrediente periculoase poate contine

Inghetata. Ce ingrediente periculoase poate contine

de Laura Galescu 07 Aug 2018

Inghetata este o binecuvantare pentru zilele toride. Cea "adevarata" contine doar lapte, zahar, fructe si poate oua. Dar inghetata pe care o gasim in magazine poate contine ingrediente deloc benefice organismului uman. [detalii]

Zmeura, de ajutor in curele de slabire

Zmeura, de ajutor in curele de slabire

de Laura Galescu 31 Iul 2018

Pe langa faptul ca este delicioasa, zmeura este slab calorica, fiind utila daca incerci sa dai jos cateva kilograme. [detalii]

Indulcitori naturali versus indulcitori de sinteza - care sunt diferentele si pe care ii alegem

Indulcitori naturali versus indulcitori de sinteza - care sunt diferentele si pe care ii alegem

de AlegeSanatos.ro 27 Iul 2018

Suntem avertizati de catre medici si chiar de campanii demarate de organismele de control alimentar de periocolul din alimentele pe care le consumam. Un aspect asupra caruia se trag dese semnale de alarma este reprezentat de consumul de zahar, un produs care poate cauza grave problemele de sanatate. [detalii]

Cate calorii contine un ananas?

Cate calorii contine un ananas?

de Raluca Garbea 20 Iul 2018

Avand in vedere gustul dulce al ananasului, multi oameni se intreaba cate calorii contine acesta. In functie de tipul de ananas, valorile nutritionale pot fi diferite. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016