Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

5 alimente bogate in Omega-3

de Raluca Garbea 17 Mai 2018

Tags: omega 3 peste sanatate oua grasimi


5 alimente bogate in Omega-3

Consumul de Omega-3 reprezinta o modalitate excelenta de a intari sanatatea generala, in special daca prezinti un risc ridicat de boli cardiovasculare sau inflamatie cronica.

Ce reprezinta Omega-3?

Omega-3 reprezinta un tip important de grasime, care provine din diferite surse animale si vegetale. Exista doua tipuri importante de Omega-3, cunoscute sub numele de EPA si DHA, pe care le poti obtine in principal din consumul anumitor pesti. Exista un al treilea tip de grasime - ALA - care este intalnit in numeroase plante, seminte si fructe cu coaja lemnoasa.

Multe persoane considera ca grasimile sunt daunatoare pentru sanatate, caci pot duce la infundarea arterelor, la aparitia obezitatii, insa anumite grasimi, cum este cazul lui Omega-3, pot imbunatati sanatatea generala prin scaderea nivelului de colesterol, reducerea inflamatiei si chiar stimularea metabolismului. De aceea, este indicat sa maresti aportul de Omega-3 din regimul alimentar zilnic. In ceea ce priveste doza, majoritatea expertilor recomanda consumul intre 250 si 500 de miligrame pe zi. Cu toate acestea, anumite conditii de sanatate necesita utilizarea suplimentelor de concentratie mai ridicata.

Vom face in continuare o lista cu cele mai bune alimente bogate in Omega-3.

Printre cele mai importante alimente, regasim: stridii, tofu, caviar, hamsii, ulei de in, macrou, somon, sardine, ulei de ficat de cod, galbenus de ou si seminte de canepa.

1. Stridii

100 de grame de stridii crude (6-7 stridii) ofera 600% din necesarul zilnic de zinc, 200% din necesarul zilnic recomandat de cupru si 300% din doza zilnica recomandata de vitamina B12. Nu in ultimul rand, aceeasi cantitate de stridii contine 672 mg de Omega-3.

2. Tofu

Tofu reprezinta una din cele mai bune optiuni pentru a obtine necesarul zilnic de Omega-3.

3. Caviar

O singura lingura de caviar contine peste 1.000 de miligrame de Omega-3, astfel caviarul reprezinta o alegere inspirata!

4. Seminte de Chia

O lingura de seminte de chia ofera peste 2.000 de miligrame de Omega-3.

5. Galbenus de ou

Un ou contine mai mult de 200 de miligrame de Omega-3, fiind o alegere sanatoasa!



Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"5 alimente bogate in Omega-3"

3 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"5 alimente bogate in Omega-3"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ciocolata neagra si beneficiile sale pentru sanatatea organismului

Ciocolata neagra si beneficiile sale pentru sanatatea organismului

de Raluca Garbea 16 Ian 2019

Cui nu ii place ciocolata? Deseori, aceasta este privita ca un aliment care trebuie evitat pe cat posibil, din cauza continutului ridicat de zahar. [detalii]

Apa cu lamaie - Cum se prepara si ce beneficii aduce sanatatii organismului

Apa cu lamaie - Cum se prepara si ce beneficii aduce sanatatii organismului

de Raluca Garbea 07 Ian 2019

Apa cu lamaie reprezinta o alegere excelenta, caci ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului! [detalii]

Cele mai bune alimente pentru pierderea in greutate

Cele mai bune alimente pentru pierderea in greutate

de Raluca Garbea 31 Dec 2018

Iti doresti sa scapi de kilogramele in plus, insa nu reusesti? Exista alimente care sprijina pierderea in greutate, cum ar fi: cartofi, orez, fructe exotice, nuci, banane, oua si avocado, printre altele. [detalii]

Ceaiul de menta - Benefic pentru sanatate!

Ceaiul de menta - Benefic pentru sanatate!

de Raluca Garbea 28 Dec 2018

Ceaiul de menta se bucura de popularitate in lumea intreaga, nu doar pentru gustul sau racoros, ci si pentru utilizarea terapeutica. [detalii]

Top 4 alimente care iti reduc tensiunea

Top 4 alimente care iti reduc tensiunea

de Raluca Garbea 27 Dec 2018

Hipertensiunea constituie o boala cronica, care afecteaza o treime din populatia globului. De aceea, este foarte important sa stii cum sa o previi. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016