Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

6 alimente care ard grasimile

de Laura Voica 24 Feb 2014

6 alimente care ard grasimile

Puteti creste nivelul de ardere a grasimilor prin consumul mai multor alimente care sa ajute ficatul ( organul care metabolizeaza grasimile din organism ) sa arda grasimile mai bine . Rezultatul? Mai putine kilograme! Exista mai multe alimente care stimuleaza functia hepatica, dar in continuare va vom prezenta cateva dintre cele mai bune:

Frunzele verzi: spanac , salata verde, si alte frunze de culoarea verde inchis sunt bune surse de fibre si adevarate depozite de substante nutritive . Cercetarile demonstreaza ca resurse bogate de vitamine si antioxidanti care ajuta la prevenirea senzatiei de foame in timp ce va protejeaza de boli de inima , cancer , cataracta si pierderi de memorie .

Fasolea si legumele : leguminoasele sunt cea mai buna sursa de fibre dintre toate alimentele . Ele ajuta la stabilizarea nivelului de zahar din sange. Ele sunt , de asemenea, bogate in potasiu , un mineral important care reduce deshidratarea si riscul de hipertensiune arteriala si de accident vascular cerebral .

Usturoiul si ceapa: Acest duo dinamic de alimente contine fitochimicale care descompun depozitee de grasime din organism , in timp ce , scad, de asemenea si nivelul colesterolului; ucid virusi, bacterii, ciuperci si au un rol de protectie impotriva bolilor de inima .

Cayenne : Acest condiment picant diminueaza riscul de exces de insulina in organism prin accelerarea metabolismului si scaderea nivelului de glucoza din sange ( zahar ) , inainte ca excesul de insulina sa rezulte in depozite adipoase .

Turmeric: un condiment foarte popular utilizat in principal in bucataria indiana este unul dintre cele mai mari cunoscute surse de beta-caroten ,antioxidant care ajuta la protejarea ficatului actiunea nociva a radicalilor liberi .

Scortisoara: Cercetatorii de la Departamentul Agriculturii din Statele Unite a aratat ca un sfert de lingurita de scortisoara pusa in alimente poate ajuta la metabolizarea zaharului de pana la douazeci de ori mai bine decat produsele alimentare inc are nu adaugam scortisoara. Excesul de zahar in sange poate duce la stocarea grasimii.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"6 alimente care ard grasimile"

10 + 8 =

Ce au spus ceilalti utilizatori despre
"6 alimente care ard grasimile"

COVACIU OLGA @ 04 Mar 2014
"Utilizez in mod curent usturoi , ceapa . spanac si alte frunze de verde inchis. Unde pot gasi cayenne si turmeric si care este modalitatea de afi utilizate?"

Spune-ne opinia ta despre
"6 alimente care ard grasimile"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

de Elena-Alina Constantinescu 15 Mar 2017

Produsele vegetale din comert (salata de vinete, hummus, orez la caserola, etc) sunt bogate in grasimi hidrogenate, E-uri si arome, fara de care nu ar mai fi atat de gustoase. Odata patrunse in organism, aceste substante se depun pe vasele de sange si sunt un pericol pentru silueta ta, sunt lipsite de valoare nutritiva si asigura o satietate de scurta durata. Din fericire, exista alternative sanatoase la produsele vegetale industriale, si anume fructele si legumele de sezon, bogate in vitamine, minerale, fibre si antioxidanti. Iata, mai jos, ce alimente trebuie sa incluzi in meniu... [detalii]

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

de Elena-Alina Constantinescu 13 Mar 2017

Glutenul este o proteina care se gaseste in diverse cereale precum grau, secara, orz. Este utilizat intr-o mare varietate de produse de patiserie si alte alimente (bere, paste fainoase, mezeluri, sosuri pentru salata gata preparate), pentru textura pe care o ofera acestora. Trebuie sa renuntam la gluten? Iata parerea nutritionistului Mihaeala Bilic... [detalii]

Ce mancam in Postul Pastelui?

Ce mancam in Postul Pastelui?

de Elena-Alina Constantinescu 09 Mar 2017

Postului Pastelui este un bun prilej pentru detoxifierea organismului. Nu trebuie sa ne infometam, ci sa avem grija cum combinam alimentele, sa diversificam meniul si sa respectam orele de masa. Conform calendarului ortodox, Pastele va fi sarbatori pe 16 aprilie. Este cel mai lung si mai aspru dintre toate cele patru posturi importante si mai poarta denumirea de Postul Mare. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 4.33 din 5 (9 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.