Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

6 alimente pentru un par stralucitor

de Elena-Alina Constantinescu 31 Mai 2016

Tags: par stralucitor par sanatos dieta


6 alimente pentru un par stralucitor

Alimentatia are un impact major asupra sanatatii si frumusetii parului tau. Pentru a avea un par matosos trebuie sa mananci alimente care contin o cantitate mare de vitamine si minerale (oua, morcovi, ficat, cereale integrale) si acizi grasi omega 3 si omega 6 (peste gras, nuci, seminte crude de in si de floarea soarelui).

Medicamentele, razele ultraviolete, vantul, alimentatia dezechilibrata si alti factori externi pot afecta negativ structura firului de par. Din fericire, exista alimente care prin continutul de nutrienti sigura stralucire parului tau.

Fructe de padure

Consumul de fructe de padure poate ajuta la protejarea parului impotriva factorilor e mediu. Contin nutrienti esentiali pentru frumusetea si stralucirea parului.

Somon

Prin continutul de acizi grasi omega 3, fier si vitamina B12, somonul previne uscarea scalpului si stimuleaza cresterea parului. Este foarte gustos, iar gatit cum trebuie, la cuptor, alaturi de legume, este o alegere potrivita pentru o masa usoara si hranitoare.

Nuci

Contin zic si vitamina E, care hraneste foliculii de par, favorizeaza cresterea parului si totodatat previne deteriorarea sa. Totodata, asimilarea vitaminei E va duce la o circulatie mai buna a sangelui la nivelul scalpului.

Cerealele integrale

Reprezinta si ele o sursa de vitamine si minerale, mai ales fier, element important pentru refacerea firului de par.

Oua

Ouale contin o substanta denumita biotina. Aceasta joaca un rol important in productia de keratina, esentiala pentru un par sanatos si frumos.

Lapte

La fel de important este laptele, care abunda in proteine, vitamina D si calciu, importante, de asemenea, pentru par si scalp.

Foto: pixabay.com




Spune-ne opinia ta despre
"6 alimente pentru un par stralucitor"

5 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"6 alimente pentru un par stralucitor"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Care sunt cauzele poftei de dulce

Care sunt cauzele poftei de dulce

de Raluca Garbea 18 Iun 2018

Pofta de dulce este o senzatie foarte des intalnita, potrivit studiilor. In general, aceasta pofta este alimentata de o lipsa de glucide din organism, insa pot exista si alte cauze. [detalii]

Alimente bogate in vitamina B12

Alimente bogate in vitamina B12

de Raluca Garbea 15 Iun 2018

Pentru a te putea bucura de un corp sanatos, ai nevoie de vitamine si minerale. Simptomele deficientei vitaminei B12 includ: depresie, confuzie, memorie deficitara, probleme de echilibru, furnicaturi si amorteala la nivelul mainilor si picioarelor. [detalii]

Cat zahar contine ananasul

Cat zahar contine ananasul

de Raluca Garbea 14 Iun 2018

Fructele sunt benefice pentru mentinerea sanatatii celulelor din corp. Insa, daca consumi cantitati exagerate, s-ar putea ca organismul sa primeasca o cantitate mai mare de zahar decat are nevoie. De aceea, este firesc sa iti pui intrebarea cat de mult zahar contin fructele tale preferate, in cazul de fata: ananasul. [detalii]

Ce este cafeaua cu broccoli?

Ce este cafeaua cu broccoli?

de Raluca Garbea 11 Iun 2018

In ultima perioada, se vorbeste despre o noua modalitate de a-ti bea cafeaua de dimineata: cafeaua cu broccoli. [detalii]

Top 15 alimente bogate in seleniu

Top 15 alimente bogate in seleniu

de Raluca Garbea 08 Iun 2018

Seleniul este un nutrient esential pentru functionarea sistemului imunitar. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016