Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

6 alimente pentru un par stralucitor

de Elena-Alina Constantinescu 31 Mai 2016

Tags: par stralucitor par sanatos dieta


6 alimente pentru un par stralucitor

Alimentatia are un impact major asupra sanatatii si frumusetii parului tau. Pentru a avea un par matosos trebuie sa mananci alimente care contin o cantitate mare de vitamine si minerale (oua, morcovi, ficat, cereale integrale) si acizi grasi omega 3 si omega 6 (peste gras, nuci, seminte crude de in si de floarea soarelui).

Medicamentele, razele ultraviolete, vantul, alimentatia dezechilibrata si alti factori externi pot afecta negativ structura firului de par. Din fericire, exista alimente care prin continutul de nutrienti sigura stralucire parului tau.

Fructe de padure

Consumul de fructe de padure poate ajuta la protejarea parului impotriva factorilor e mediu. Contin nutrienti esentiali pentru frumusetea si stralucirea parului.

Somon

Prin continutul de acizi grasi omega 3, fier si vitamina B12, somonul previne uscarea scalpului si stimuleaza cresterea parului. Este foarte gustos, iar gatit cum trebuie, la cuptor, alaturi de legume, este o alegere potrivita pentru o masa usoara si hranitoare.

Nuci

Contin zic si vitamina E, care hraneste foliculii de par, favorizeaza cresterea parului si totodatat previne deteriorarea sa. Totodata, asimilarea vitaminei E va duce la o circulatie mai buna a sangelui la nivelul scalpului.

Cerealele integrale

Reprezinta si ele o sursa de vitamine si minerale, mai ales fier, element important pentru refacerea firului de par.

Oua

Ouale contin o substanta denumita biotina. Aceasta joaca un rol important in productia de keratina, esentiala pentru un par sanatos si frumos.

Lapte

La fel de important este laptele, care abunda in proteine, vitamina D si calciu, importante, de asemenea, pentru par si scalp.

Foto: pixabay.com




Spune-ne opinia ta despre
"6 alimente pentru un par stralucitor"

8 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"6 alimente pentru un par stralucitor"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Sapte obiceiuri nocturne care te ingrasa fara sa iti dai seama

Sapte obiceiuri nocturne care te ingrasa fara sa iti dai seama

de Viorica Ghinea 17 Aug 2017

Te intrebi de ce nu te poti mentine in forma, desi faci sport si incerci sa mananci echilibrat la mesele de peste zi? Ei bine, tocmai obiceiurile nocturne sunt cele care iti saboteaza silueta. Iata care sunt acestea si cum te afecteaza! [detalii]

VIDEO Cea mai buna reteta de humus: o intrece pe cea din comert!

VIDEO Cea mai buna reteta de humus: o intrece pe cea din comert!

de Viorica Ghinea 09 Aug 2017

Humusul sau pasta de naut este un preparat libanez care si-a castigat tot mai multi gurmanzi in ultimii ani si in Romania. Daca te numeri si tu printre acestia si vrei sa inveti sa pregatesti reteta de humus in casa, te invatam care sunt pasii de baza. Iti garantam ca rezultatul culinar este mult mai bun decat varianta pe care o gasesti in comert. [detalii]

Ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate

Ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate

de Viorica Ghinea 08 Aug 2017

Iaurtul grecesc a devenit tot mai popular in ultima perioada, iar vanzarile acestuia au crescut semnificativ si in Romania. Nu il recomanda doar compozitia cremoasa si gustul bun, ci si proprietatile nutritionale care il fac superior in fata iartului normal. Citeste mai jos ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate! [detalii]

Cum sa faci inghetata dintr-un singur ingredient

Cum sa faci inghetata dintr-un singur ingredient

de Viorica Ghinea 04 Aug 2017

Te numeri printre impatimitii inghetatei? Uita de produsele din comert care au in compozitie o multime de substante ce iti pot afecta sanatatea! Invata sa faci singur inghetata in casa! Iti prezentam o reteta pentru prepararea careia ai nevoie de un singur ingredient. [detalii]

De ce nu sunt bune grasimile trans?

De ce nu sunt bune grasimile trans?

de Elena-Alina Constantinescu 04 Aug 2017

Studiile au demonstrat ca grasimile trans sunt responsabile cu obezitatea, bolile de inima, diabetul, bolile degenerative ale articulatiilor, depresia, modificarile comportamentale. De asemenea, determina cresterea colesterolului „rau“ si inducand scaderea colesterolului "bun" si au efecte cancerigene din cauza folosirii lor mai ales la prajit. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
articole