Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

6 super alimente pe care nu le consumati

de Andrei Simion 24 Ian 2014

Tags: iaurt grecesc rosii licopenul


6 super alimente pe care nu le consumati

De la pepene verde la varza rosie, afla de ce aceste alimente ar trebui sa faca parte din dieta ta. Unele alimente sunt atat de sanatoase incat se afla pe lista fiecarui expert in nutritie ca fiind super-alimente. Am consultant experti in nutritie pentru a afla alimentele lor preferate. Au selectat doar alimente integrale, care sunt familiare, disponibile pe scara larga, la preturi accesibile, si bogate in nutrienti - si care au un gust minunat. Iata care sunt ponturile lor:

1. Fasolea si lintea

Fasolea si lintea sunt intr-adevar superstaruri in nutritie - bogate in proteine​​, fibre, carbohidrati, fier, magneziu, potasiu si zinc.

Exista sute de alimente esentiale, cum ar fi fasolea si lintea prezente pe rafturile supermarketurilor pe, care nu ar trebui sa le trecei cu vederea.

Fasolea este versatila si ieftina si  puteti reduce cantitatea de sodiu din conservele de fasole cu aproximativ 40%, daca spalati fasolea inainte de o consuma.

O dieta bogata in legume poate contribui la pierderea in greutate si s-a fost dovedit ca reduce LDL [ colesterolul rau] si creste HDL [colesterolul bun].

Arunca aceste boabe in supe, tocanite, salate sau prepara hummus facut din naut.

2. Pepene verde

Pepenele verde este de fructul de vara pe care toata lumea il prefera. Pentru ca este foarte dulce, toata lumea il evita deoarece cred ca are un continut mare de zahar.

Pepenele verde ar trebui sa fie un aliement constant in dieta tuturor. Este distractiv sa mananci ceva, dulce, suculent, sarac in calorii, si plin de vitaminele C si A, potasiu si licopen. Pentru ca este atat de bogat in apa, acesta ajuta la satisfacerea nevoilor de lichide.

3. Cartofi dulci

Multa lume considera ca alimente precum cartofii dulci au un continut mare de carbohidrati si de calorii deorece acestia sunt dulci in mod natural. Dar nu va lasati pacaliti.

Cartofii dulci reprezinta una dintre cele mai sanatoase alegeri in materie de legume. Nu numai ca sunt o mare sursa de beta-caroten, vitamina C, fibre si potasiu, dar aceasta leguma extrem de subestimata este extrem de delicios si are un continut scazut de calorii.

Va sugeramun cartofi dulci copti la cuptor, cu un graunte de scortisoara, suc de mere, si ananas zdrobit. Sau incercati sa-i combinati cu fasole neagra si salsa.

4. Varza rosie

Varza rosie este o mare sursa de fibre, vitamine A, D si K, acid folic si o multime de minerale, cu doar 22 de calorii intr-o singura ceasca. Bogat in antioxidanti, aceasta leguma poate stimula enzimele care lupta impotriva cancerului. O puteti manca cruda, fierta, sau cu cimbru sau pur si simplu simpla. Puteti face supe, salate sau o puteti folosi pentru a face sandwish-uri.


5. Tomate

Toata lumea crede ca tomatele in stare proaspata sunt cea mai buna alegere dar tomatele gatite ajuta la eliberarea licopenul care este mai bine absorbit de organism.

Un studiu din 2009, arata ca o dieta bogata in rosii pot ajuta la prevenirea cancerului de prostata si ca licopenul, un antioxidant puternic, poate ajuta, de asemenea, la prevenirea altor tipuri de cancer. Desigur, multi alti factori de stil de viata si genetici afecta, de asemenea, riscul aparitiei cancerului.

Fa-ti un stoc in camara cu conserve de rosii pentru pizza, sos de spaghete, si salsa de casa, sau arunca o cutie de tomate in supe, tocanite, musaca sau paste..

Rosiile sunt o sursa excelenta de vitamina C si potasiu.

6. Simplu, fara grasimi: iaurt grecesc

Exista multe iaurturi pe piata dar iaurtul grecesc simplu, degresat este unul remarcabil.

Toate iaurturile sunt surse excelente de calciu, potasiu, proteine ​​, zinc si vitaminele B6 si B12. Ceea ce distinge iaurt grecesc de celelalte este pentru faptul ca este mai consistent si are o textura cremoasa. De asemenea, acesta contine culturi probiotice si are un continut mai mic de lactoza insa are de doua ori continutul de proteine ​​fata iaurturile normale.

Iaurtul grecesc are de doua ori mai multe proteine si este ideal pentru controlul greutatii, deoarece ai o senzatie de satietate pentru mai mult timp.




Spune-ne opinia ta despre
"6 super alimente pe care nu le consumati"

8 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"6 super alimente pe care nu le consumati"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Super alimentele recomandate de nutritionisti in aceasta toamna

Super alimentele recomandate de nutritionisti in aceasta toamna

de AlegeSanatos.ro 13 Sep 2019

Toamna inseamna culori bogate si arome abundente. Iata care sunt alimentele pe care sa le al in vedere in dieta ta pentru a profita de beneficiile nutritive specifice toamnei. [detalii]

Rolul magneziului in organism

Rolul magneziului in organism

de AlegeSanatos.ro 23 Aug 2019

In corpul uman sunt in jur de 25 grame de magneziu, dintre care peste jumatate se afla in oase, pe cand restul se concentreaza in muschi, tesuturi moi sau in sange. Toate celulele contin magneziu si necesita aceasta substanta pentru a functiona corect. Specialistii de la biod.ro ofera mai multe explicatii cu privire la rolul magneziului in organism si sugestii pentru alimente bogate in aceasta substanta. [detalii]

Alimente bogate in vitamina C - beneficii pentru sanatatea ta

Alimente bogate in vitamina C - beneficii pentru sanatatea ta

de AlegeSanatos.ro 11 Iul 2019

Alimentele bogate in vitamina C sunt extrem de importante pentru corpul nostru, ajutandu-ne organismul sa capete o imunitate sporita si, in acelasi timp, sa lupte cu diverse afectiuni. Consumand alimente bogate in vitamina C vom reusi sa prevenim sau chiar sa tratam raceala, infectiile, bolile de inima si chiar sa ajutam vasele de sange sa functioneze mai bine. In plus, vitamina C joaca un rol important in sintetizarea diverselor minerale din corp, stimuland inclusiv vindecarea diverselor tipuri de rani. [detalii]

Bananele si proprietatile lor miraculoase - sanatate intr-un singur fruct

Bananele si proprietatile lor miraculoase - sanatate intr-un singur fruct

de AlegeSanatos.ro 02 Iul 2019

Bananele sunt unele dintre fructele cu cele mai multe beneficii pentru sanatatea noastra, consumate in cantitati moderate, evident. Acest fruct tropical este plin de nutrienti si ne poate ajuta sa ne mentinem o viata sanatoasa si echilibrata. Iata ce proprietati miraculoase are banala banana: [detalii]

Smoothie cu capsuni si banane - Cum se prepara

Smoothie cu capsuni si banane - Cum se prepara

de Raluca Garbea 28 Iun 2019

Smoothie-urile reprezinta varianta perfecta de a consuma o portie sanatoasa de fructe si legume o data pe zi, iar vara este anotimpul perfect pentru ele. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016