Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

7 alimente care provoaca inflamatie in corp

de Elena-Alina Constantinescu 30 Sep 2015

Tags: inflamatie alimente care provoaca inflamatii


7 alimente care provoaca inflamatie in corp

Multe din alimentele pe care le consumam zi de zi ne fac rau pe termen lung. Ne referim aici la alimentele procesate, rafinate, indulcite, sarate sau modificate in alt fel. Aceste alimente favorizeaza aparitia inflamatiei in corp, care la randul ei creste riscul dezvoltarii unor boli grave, precum diabet sau cancer.

Data viitoare cand mergeti la supermarket sa faceti cumparaturile, feriti-va de urmatoarele alimentele care contin urmatoarele ingrediente.
 
1. Grasimile rele

In categoria grasimilor rele intra uleiurile vegetale, precum cel de soia, de porumb sau de canola, cele hidrogenate sau partial hidrogenate, precum si uleiurile in care au fost prajite alimente. Uleiurile vegetale provoaca inflamatie in corp si cresc riscul dezvoltarii de boli cardiace.
 
2. Cereale rafinate

Painea alba, biscuitii, pizza, pastele, batoanele de cereale si toate alimentele din cereale rafinate ar trebui evitate pe cat posibil deoarece acestea cresc nivelul unei proteine inflamatorii care contribuie la dezvoltarea diabetului.
 
3. Lactatele

Laptele si produsele lactate produc inflamatii in organism si ar trebui evitate pe cat posibil.
 
4. Carnea rosie

Carnea rosie este bogata in grasimi saturate si impiedica buna functionare a vaselor de sange contribuind la cresterea nivelului colesterolului in sange si favorizand dezvoltarea bolilor de inima.
 
5. Dulciurile

Toate dulciurile si alimentele care contin zahar sau indulcitori artificiali favorizeaza aparitia inflamatiei in corp.
 
6. Alcoolul

Alcoolul favorizeaza iritatia si inflamatia esofagului, a larigelui si a ficatului, transformandu-se direct in zahar cand este metabolizat.
 
7. Aditivii alimentari
 
Anumiti aditivi alimentari artificiali, cum ar fi aspartamul si glutamatul de monosodiu, favorizeaza inflamatia. Acesti aditivi se gasesc in alimentele ambalate, asadar citeste cu atentie etichetele produselor inainte de a cumpara astfel de produse.
 
Sursa foto: Pixabay.com




Spune-ne opinia ta despre
"7 alimente care provoaca inflamatie in corp"

9 + 8 =

Ce au spus ceilalti utilizatori despre
"7 alimente care provoaca inflamatie in corp"

Enache Alic @ 18 Oct 2015
"Dar ce sa maninci oare. Dulce nu, pine alba nu, doar patrunjei si marari e bine dar cine poate asa trai?"

Spune-ne opinia ta despre
"7 alimente care provoaca inflamatie in corp"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ce alimente provoaca o respiratie urat mirositoare

Ce alimente provoaca o respiratie urat mirositoare

de Raluca Garbea 21 Mai 2019

O respiratie proaspata este la fel de importanta ca un zambet sanatos. Descopera in articol care sunt alimentele care provoaca o respiratie urat mirositoare! [detalii]

Ceai senna - Top 5 beneficii pentru sanatate

Ceai senna - Top 5 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 21 Mai 2019

Ceaiul senna ofera numeroase beneficii pentru sanatate, cum ar fi: pierderea in greutate, tratarea indigestiei si ingrijirea pielii. [detalii]

Cum poti pacali nevoia de dulce

Cum poti pacali nevoia de dulce

de Raluca Garbea 17 Mai 2019

Iti place sa mananci dulciuri, insa ai vrea sa renunti? Descopera in articol care sunt cele mai eficiente metode! [detalii]

Suc de merisoare - Cele mai importante beneficii pentru sanatate

Suc de merisoare - Cele mai importante beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 16 Mai 2019

Sucul de merisoare are multe beneficii pentru sanatate, cum ar fi: imbunatatirea digestiei si prevenirea afectiunilor cronice. [detalii]

Top 10 alimente care sprijina sanatatea ficatului

Top 10 alimente care sprijina sanatatea ficatului

de Raluca Garbea 14 Mai 2019

O alimentatie necorespunzatoare poate afecta sanatatea ficatului tau. Iata care sunt cele mai bune alimente pentru un stil de viata sanatos! [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016