Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

7 alimente care reduc nivelul trigliceridelor

de AlegeSanatos.ro 04 Aug 2015

Tags: trigliceride reducerea nivelului trigliceridelor cum sa reduci nivelul trigliceridelor


7 alimente care reduc nivelul trigliceridelor

Nivelul trigliceridelor poate fi determinat la analizele obisnuite de sange. Persoanele cu nivel ridicat al trigliceridelor prezinta un risc crescut de a dezvolta boli cardiace, diabet si alte tipuri de afectiuni. Prin urmare, este important sa monitorizezi nivelul trigliceridelor si sa iei masuri oridecateori nu te incadrezi in limitele normale (sub 150 mgdl).


Nivelul ridicat de trigliceride este dat in special de calorii provenite din carbohidrati si grasimi nesanatoase, atunci cand consumi mai multe calorii decat arzi.
 
Pentru a reduce nivelul trigliceridelor, trebuie sa limitezi consumul de alcool, de alimente dulci si rafinate, de grasimi nesanatoase si de alimente bogate in colesterol.
 
Poti consuma cu incredere urmatoarele alimente, care ajuta la scaderea nivelului trigliceridelor.
 

  1. Peste gras
 
Pestele contine acizi grasi omega 3, care reduc nivelul trigliceridelor. Acestia modifica modul in care ficatul proceseaza trigliceridele si colesterolul rau. Poti consuma doua portii pe zi, cele mai recomandate tipuri de peste fiind somonul salbatic si tonul.
 
  1. Fructe proaspete
 
Consumul de fructe proaspete ajuta la reducerea nivelului trigliceridelor in sange. Cele mai bune fructe in acest sens sunt merele, strugurii si pepenele, care contin fibre, vitamine si minerale esentiale.
 
  1. Ulei de masline
 
Uleiul de masline este bogat in grasimi monosaturate, care scad nivelul trigliceridelor. Poti consuma pana la doua linguri de ulei de masline pe zi.
 
  1. Spanac
 
Spanacul este bogat in fibre, sarac in calorii si o sursa excelenta de acid alfa-lipoic, care scade nivelul trigliceridelor in sange.
 
  1. Fasole
 
Fiind o sursa buna de fibre, fasolea ajuta la scaderea nivelului trigliceridelor, conferind in acelasi timp o senzatie de satietate.
 
  1. Cereale integrale
 
Painea neagra, cerealele integrale, pastele integrale, orezul brun si orezul basmati sunt bogate in fibre si carbohidrati complecsi, ajutand la scaderea nivelului trigliceridelor.
 
  1. Seminte de in
 
Semintele de in contin acizi grasi esentiali omega 3 si fibre, ajutand la reducerea colesterolului si prevenirea bolilor cardiovasculare.
 
Sursa foto: Pixabay.com




Spune-ne opinia ta despre
"7 alimente care reduc nivelul trigliceridelor"

3 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"7 alimente care reduc nivelul trigliceridelor"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Sapte obiceiuri nocturne care te ingrasa fara sa iti dai seama

Sapte obiceiuri nocturne care te ingrasa fara sa iti dai seama

de Viorica Ghinea 17 Aug 2017

Te intrebi de ce nu te poti mentine in forma, desi faci sport si incerci sa mananci echilibrat la mesele de peste zi? Ei bine, tocmai obiceiurile nocturne sunt cele care iti saboteaza silueta. Iata care sunt acestea si cum te afecteaza! [detalii]

VIDEO Cea mai buna reteta de humus: o intrece pe cea din comert!

VIDEO Cea mai buna reteta de humus: o intrece pe cea din comert!

de Viorica Ghinea 09 Aug 2017

Humusul sau pasta de naut este un preparat libanez care si-a castigat tot mai multi gurmanzi in ultimii ani si in Romania. Daca te numeri si tu printre acestia si vrei sa inveti sa pregatesti reteta de humus in casa, te invatam care sunt pasii de baza. Iti garantam ca rezultatul culinar este mult mai bun decat varianta pe care o gasesti in comert. [detalii]

Ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate

Ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate

de Viorica Ghinea 08 Aug 2017

Iaurtul grecesc a devenit tot mai popular in ultima perioada, iar vanzarile acestuia au crescut semnificativ si in Romania. Nu il recomanda doar compozitia cremoasa si gustul bun, ci si proprietatile nutritionale care il fac superior in fata iartului normal. Citeste mai jos ce beneficii are iaurtul grecesc pentru sanatate! [detalii]

Cum sa faci inghetata dintr-un singur ingredient

Cum sa faci inghetata dintr-un singur ingredient

de Viorica Ghinea 04 Aug 2017

Te numeri printre impatimitii inghetatei? Uita de produsele din comert care au in compozitie o multime de substante ce iti pot afecta sanatatea! Invata sa faci singur inghetata in casa! Iti prezentam o reteta pentru prepararea careia ai nevoie de un singur ingredient. [detalii]

De ce nu sunt bune grasimile trans?

De ce nu sunt bune grasimile trans?

de Elena-Alina Constantinescu 04 Aug 2017

Studiile au demonstrat ca grasimile trans sunt responsabile cu obezitatea, bolile de inima, diabetul, bolile degenerative ale articulatiilor, depresia, modificarile comportamentale. De asemenea, determina cresterea colesterolului „rau“ si inducand scaderea colesterolului "bun" si au efecte cancerigene din cauza folosirii lor mai ales la prajit. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
articole