Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

9 motive pentru care sa mananci mai mult broccoli

de Elena-Alina Constantinescu 25 Mai 2016

9 motive pentru care sa mananci mai mult broccoli

Calitatile nutritionale incontestabile si virtutile terapeutice il recomanda pentru mentinerea unei stari optime de sanatate. Iata 9 motive pentru care broccoli este considerat cea mai sanatoasa leguma!

1. Favorizeaza pierderea in greutate 

Broccoli este bogat in fibre care previn problemele digestive si asigura senzatia de satietate mai mult timp. Broccoli este o alegere foarte buna daca vrei sa slabesti.

2. Regleaza tensiunea arteriala

Magneziul si calciul sunt cele doua minerale raspunzatoare de aceasta proprietate.

3. Previne cancerul

Broccoli exceleaza cand vine vorba de prevenirea cancerului. Indole-3-carbinol, un compus puternic antioxidant si anticancerigen s-a dovedit a impiedica dezvoltarea tumorilor maligne.

4. Contribuie la sanatatea oaselor

Broccoli este o sursa excelenta de calciu, magneziu si potasiu, esentiale pentru sanatatea oaselor, a unghiilor si a dintilor.

5. Mentine sanatatea inimii

Studiile epidemiologice arata ca dieta bogata in crucifere este asociata cu un risc redus de boli cardiovasculare.

6. Stimuleaza digestia

Pe langa mentinerea sanatatii inimii, broccoli previne constipatia, sindromul intestinelor iritabile si tulburarile digestive.

7. Imbunatateste vederea

Datorita nivelului ridicat de carotenoide (luteina si zeaxantina), broccoli previne problemele oculare care apar odata cu inaintarea in varsta. De asemenea, foarte important de stiut este ca impiedica deteriorarea cauzata de razele UV asupra retinei si corneei.

8. Iti asigura o piele frumoasa si sanatoasa

Nutrientii continuti contribuie la regenerarea pielii, previn aparitia cearcanelor si a ridurilor si inflamatiile tenului.

9.  Este o sursa de acid folic

Este un aliment care nu trebuie sa lipseasca din dieta femeilor insarcinate. Contine acid folic si vitamina C, care au un rol important in dezvoltarea fatului. De asemenea, aceste substante ajuta la sinteza ADN-ului bebelusului. Pentru a preveni malformatiile congenitale, viitoarele mamici ar trebui sa il consume cat mai des.

Foto: pixabay.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"9 motive pentru care sa mananci mai mult broccoli"

7 + 5 =

Spune-ne opinia ta despre
"9 motive pentru care sa mananci mai mult broccoli"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Spirulina: efecte benefice asupra organismului

Spirulina: efecte benefice asupra organismului

de Elena-Alina Constantinescu 21 Feb 2017

Tonifianta si plina de antioxidanti, spirulina este suplimenteul alimentar ideal pentru revitalizarea si fortificarea organismului. Usor digerata si absorbita in organism, are rol detoxifiant si antioxidant, de intensificare a proceselor metabolice. [detalii]

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

de Elena-Alina Constantinescu 20 Feb 2017

Sofranul, cunoscut si sub denumirea de "arurul rosu", este foarte apreciat pentru aromele delicioase pe care le confera bucatelor (de la exoticele risotto-uri si pana la cele mai sofisticate deserturi). Este cel mai scump condiment, pretul sau de vanzare pe pietele europene variind intre 8.000 si 13.000 euro/kilogram! [detalii]

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

de Elena-Alina Constantinescu 17 Feb 2017

Sarea este alimentul pe care il folosim in alimentatie zi de zi. Sarea de Himalaya are multiple beneficii si poate fi o alternativa la sarea rafinata din comert. Descopera mai jos ce beneficii aduce organismului! [detalii]

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

de Elena-Alina Constantinescu 16 Feb 2017

Asociatia ABC-ul Nutritiei face publice datele unui studiu propriu privind nivelul de cunostinte si starea de nutritie si sport a elevilor bucuresteni cu varste cuprinse intre 10-14 ani. [detalii]

De ce nu este bine sa cumparam din comert bulion si pasta de tomate

De ce nu este bine sa cumparam din comert bulion si pasta de tomate

de Elena-Alina Constantinescu 14 Feb 2017

Prin Campania Nationala de Informare si Educare: ”Sa invatam sa intelegem eticheta!” Asociatia Pro Consumatori (APC) doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia consumatorilor asupra ingredientelor nocive care se ascund in unele produse comercializate pe piata. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 5 din 5 (1 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.