Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Alimente recomandate pentru o inima sanatoasa

de Elena-Alina Constantinescu 26 Mai 2016

Alimente recomandate pentru o inima sanatoasa

Dieta echilibrata si sanatoasa poate reduce riscul aparitiei bolilor de inima. In articolul de astazi vom vorbi despre alimentele care au capacitatea de a reduce nivelul colesterolului si de a echilibra nivelul zaharului din sange. Un pas important pentru mentinerea tensiunii arteriale la limite normale este optarea pentru o dieta bogata in fructe, legume si condimente.

1. Sfecla rosie

Un studiu recent demonstreaza ca sfecla rosie reduce tensiunea arteriala si scade riscul bolilor cardiovasculare. Potrivit cercetatorilor, persoanele care beau zilnic un pahar cu suc de sfecla rosie au tensiunea arteriala mai mica decat cei care nu au acest obicei.

2. Spanac

Spanacul are un rol important in gestionarea hipertensiunii arteriale. Este una dintre cele mai bune surse de potasiu si magneziu, doi electroliti foarte importanti pentru mentinerea sanatatii umane.

3. Fasole

Bogata in acid folic, antioxidanti si magneziu, fasolea ajuta la scaderea tensiunii arteriale. Antioxidantii mentin sanatatea vaselor de sange si arterelor, iar fibrele ajuta la controlul colesterolului. Fsaloea este o foarte buna alegere pentru persoanele care sufera de hipertensiune.

4. Peste

Bogat in acizi grasim omega 3, pestele scade nivelul trigliceridelor si previne inflamatiile din organism. Este excelent pentru imbunatatirea sanatatii inimii.

5. Banane

Lipsa potasiului din organism afecteaza musculatura si bataile inimii. Pentru a mentine presiunea sangelui in limite normale, puteti consuma bananele ca atare, sau le puteti adauga in salate de fructe si alte deserturi pregatite in casa.

6. Condimente

Excludeti sarea din dieta si condimentati mancarea cu rozmarin, oregano, busuioc sau cimbru. Au efecte pozitive asupra starii de sanatate, ajuta la scaderea tensiunii arteriale si imbunatatesc sanatatea digestiva.

Foto: pixabay.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Alimente recomandate pentru o inima sanatoasa"

7 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"Alimente recomandate pentru o inima sanatoasa"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ce contine salata de icre din comert. Sfatul specialistului

Ce contine salata de icre din comert. Sfatul specialistului

de Elena-Alina Constantinescu 27 Feb 2017

Prin campania "Sa invatam sa intelegem eticheta!", expertii Asociatiei Pro Consumatori (APC) isi propun sa-i invete pe consumatori sa inteleaga eticheta produselor astfel incat acestia sa faca achizitii in cunostinta de cauza. [detalii]

Spirulina: efecte benefice asupra organismului

Spirulina: efecte benefice asupra organismului

de Elena-Alina Constantinescu 21 Feb 2017

Tonifianta si plina de antioxidanti, spirulina este suplimenteul alimentar ideal pentru revitalizarea si fortificarea organismului. Usor digerata si absorbita in organism, are rol detoxifiant si antioxidant, de intensificare a proceselor metabolice. [detalii]

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

de Elena-Alina Constantinescu 20 Feb 2017

Sofranul, cunoscut si sub denumirea de "arurul rosu", este foarte apreciat pentru aromele delicioase pe care le confera bucatelor (de la exoticele risotto-uri si pana la cele mai sofisticate deserturi). Este cel mai scump condiment, pretul sau de vanzare pe pietele europene variind intre 8.000 si 13.000 euro/kilogram! [detalii]

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

de Elena-Alina Constantinescu 17 Feb 2017

Sarea este alimentul pe care il folosim in alimentatie zi de zi. Sarea de Himalaya are multiple beneficii si poate fi o alternativa la sarea rafinata din comert. Descopera mai jos ce beneficii aduce organismului! [detalii]

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

de Elena-Alina Constantinescu 16 Feb 2017

Asociatia ABC-ul Nutritiei face publice datele unui studiu propriu privind nivelul de cunostinte si starea de nutritie si sport a elevilor bucuresteni cu varste cuprinse intre 10-14 ani. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 5 din 5 (1 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.