Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Alimentele care te mentin hidratat

de AlegeSanatos.ro 15 Dec 2012

Tags: catravete grapefruit varza varza rosie potasiu vitamina K legume fructe


Alimentele care te mentin hidratat

Stai ca exista legume si fructe care te pot hidrata chiar de 2 ori mai bine decat un pahar cu apa? Iata care sunt ele si cum profita la maximum de calitatile lor!

Stai ca exista legume si fructe care te pot hidrata chiar de 2 ori mai bine decat un pahar cu apa? Iata care sunt ele si cum profita la maximum de calitatile lor!
Regula de aur atunci cand vine vorba despre hidratare: bea doi litri de apa pe zi! Ce faci atunci cand acest lucru nu iti reuseste, iar organismul tau se deshidrateaza pe zi cec trece? Consumi cat mai multe fructe si legume, bogate in saruri hidratante, minerale si zaharuri, un cocktail de elemente care functioneaza intr-un mod similar bauturilor energizante folosite de sportivi.

Castravetele
Contine 90% apa, vitamina K si este bogat in antioxidanti care reduc riscul de aparitie a bolilor de inima si a anumitor tipuri de cancer. Este extrem de gustos in salate, dar si alaturi de un bol de humus, in locul lipiilor.

Varza rosie
Contine 92% apa, la fel ca salata verde. Este de asemenea o sursa foarte buna de fibre alimentare, vitamina C, vitamina K, vitamina B6, acid folic, calciu si fier. Da-o pe razatoare si adauga-o peste burgerii preferati acasa sau foloseste-o drept garniture alaturi de orice friptura.

Telina
Contine 96% apa si cantitati importante de sodiu, potasiu, magneziu, calciu, fosfor, fier si zinc. Foloseste-o in salate, supe si chiar bauturi – shake-ruile preparate doar din legume proaspete sunt deosebit de sanatoase.

Grapefruitul
Contine peste 90% apa si reprezinta o excelenta sursa de fosfor, potasiu, vitamina B1, B2, B5, si fier. Consuma-l la micul dejun taiat in bucatele, ca suc proaspat sau in salate de fructe.

Rubarba
Reventul sau rabarbarul, cum mai este numit, este o planta originara din Asia centrala (Tibet), dar care este cultivate si in Europa (mai ales in zona Brasovului, la noi). Rubarba contine 95% apa, este bogata in vitamina C si K si este o sursa buna de fibre, magneziu, calciu si potasiu. Se poate folosi in prepararea compoturilor, a gemurilor, inghetatelor sau a sosurilor pentru mancaruri si este indicate chiar in tratarea inflamatiilor mucoasei bucale.




Spune-ne opinia ta despre
"Alimentele care te mentin hidratat"

8 + 3 =

Spune-ne opinia ta despre
"Alimentele care te mentin hidratat"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Sucul de struguri si beneficiile sale pentru organism

Sucul de struguri si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 18 Iul 2018

Sucul de struguri este o bautura delicioasa, avand in acelasi timp efecte remarcabile asupra sanatatii. [detalii]

Smoothie-uri pe care trebuie sa le incerci vara aceasta

Smoothie-uri pe care trebuie sa le incerci vara aceasta

de Raluca Garbea 14 Iul 2018

Vara poate ca iti da batai de cap din cauza temperaturilor ridicate, insa daca doresti sa bei ceva racoritor si in acelasi timp sanatos, atunci alege un smoothie preparat din ingrediente proaspete. [detalii]

Top 10 alimente bogate in potasiu

Top 10 alimente bogate in potasiu

de Raluca Garbea 11 Iul 2018

Exista mai multe motive pentru care trebuie sa consumi zilnic o cantitate adecvata de alimente bogate in potasiu. [detalii]

Sucul de ananas - 6 beneficii uimitoare pentru sanatate

Sucul de ananas - 6 beneficii uimitoare pentru sanatate

de Raluca Garbea 09 Iul 2018

Sucul de ananas are o serie de beneficii uimitoare pentru sanatate, printre care: stimularea sistemului imunitar, eliminarea inflamatiei si protejarea sanatatii inimii. [detalii]

Iata ce alimente ne protejeaza ficatul

Iata ce alimente ne protejeaza ficatul

de Raluca Garbea 04 Iul 2018

Ficatul reprezinta organul care proceseaza absolut orice intra in organismul nostru. De aceea, trebuie sa avem grija de sanatatea ficatului daca vrem sa ne bucuram de un stil de viata sanatos. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016