Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Aveti grija de sanatatea dumneavostra! Reduceti stresul la locul de munca

de AlegeSanatos.ro 22 Nov 2013

Aveti grija de sanatatea dumneavostra! Reduceti stresul la locul de munca

Cand stresul influenteaza performanta la locul de munca sau importanta de a avea un trup si o minte sanatoasa, este momentul sa actionati. Cu cat va simtiti mai bine cu atat mai mult veti reusi sa fiti mai eficient in tot ceea ce faceti, fara a avea senzatia ca sunteti depasit de situatie.

Sa aveti grija de propriul organism nu implica schimbarea tuturor obiceiurilor formate in viata. Chiar si cele mai mici lucruri pot contribui uneori la schimbarea starii de spirit, oferindu-va energie si pregatindu-va pentru noi provocari. Luati lucrurile pe rand si o sa observati ca dupa un timp, cu cat faceti mai multe schimbari si alegeri pozitive, cu atat mai curand veti remarca o reducere a nivelului de stres din fiecare zi.

  • Faceti miscare.
Exercitiile fizice practicate in mod regulat sunt un factor puternic in eliminarea stresului, chiar daca uneori va ganditi ca este ultimul lucru pe care l-ati face. Spre exemplu, exercitiile de aerobic s-au dovedit a fi foarte eficiente in momentele tensionate, mai ales pentru ca va ofera energie si ajuta sa va relaxati atat corpul cat si mintea. Pentru a elimina stresul trebuie sa faceti cel putin 30 de minute de exercitii fizice zilnic. Daca va ganditi ca nu aveti timp pentru ca aveti un program foarte incarcat... solutia este: sa impartiti timpul dedicat exercitilor fizice in 2 sau mai multe segmente.
  • Consumati alimente care va ofera energie.
Hipoglicemia va ofera o stare de anxietate si irascibilitate. O alimentatie sanatoasa va poate ajuta sa depasiti momentele ce genereaza stres la locul de munca. Prin consumarea in cantitati reduse a alimentelor si la intervale mici de timp, va veti putea mentine nivelul de zahar din sange, veti fi mai energic, mai receptiv si veti reusi sa eliminati schimbarile bruste de comportament. Despre tehnici antistres, metode de relaxare si linistire si solutii pentru echilibrarea emotionala puteti gasi aici: www.antistres.humanmedia.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Aveti grija de sanatatea dumneavostra! Reduceti stresul la locul de munca"

7 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"Aveti grija de sanatatea dumneavostra! Reduceti stresul la locul de munca"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Alimente pentru regenerarea si detoxifierea eficienta a ficatului

Alimente pentru regenerarea si detoxifierea eficienta a ficatului

de Elena-Alina Constantinescu 17 Mai 2017

Unele dintre cele mai frecvente simptome ale bolii hepatice sunt oboseala, pierderea brusca in greutate, pierderea poftei de mancare, senzatia de greata. Prajelile, afumaturile, conservantii si grasimile animale suprasolicita ficatul, de aceea pentru a stimula functiile acestuia si a imbunatati stilul de viata este indicat sa consumati urmatoarele alimente: [detalii]

Consumam, fara sa stim, masline innegrite artificial. Ce aditivi folosesc unii producatori

Consumam, fara sa stim, masline innegrite artificial. Ce aditivi folosesc unii producatori

de Elena-Alina Constantinescu 04 Mai 2017

Maslinele innegrite prin oxidare sunt obtinute din masline verzi cu ajutorul gluconatului feros sau a lactatului feros, doi aditivi alimentari care pot afecta in mod grav mucoasa gastrica. Asadar, acestea cresc riscul aparitiei cancerului gastric. [detalii]

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

de Elena-Alina Constantinescu 14 Apr 2017

Cozonacul din comert este un produs cu densitate energetica mare, dezechilibrat din punct de vedere nutritional, cu cantitate mare de glucide (peste 50 g glucide la 100 g). [detalii]

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.