Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ce alimente nu ar trebui sa iti lipseasca de Sarbatori

de Raluca Garbea 15 Dec 2017

Tags: sanatate alimente sanatoase sarbatori de iarna


Ce alimente nu ar trebui sa iti lipseasca de Sarbatori

Sarbatorile de iarna reprezinta un moment important din an pentru fiecare persoana. Insa, pe langa numeroasele bucurii pe care ni le aduce Craciunul, el vine si cu anumite probleme, precum indigestia sau balonarea.

Multi oameni tind sa exagereze de Sarbatori, cand vine vorba de mancare. Mancarea in exces nu este buna pentru sanatate, oricat ar fi ea de gustoasa. Chiar daca pe masa de Craciun vor fi multe feluri de mancare, nu uitati sa nu exagerati si sa mancati cantitatea obisnuita.

Alimente bogate in potasiu

De Sarbatori, nu trebuie sa lipseasca alimentele bogate in potasiu. Potasiul este un mineral care are un rol important pentru organism deoarece intervine in toate procesele metabolice si ajuta la buna functionare a muschiului cardiac, precum si a creierului. Printre alimentele bogate in potasiu, regasim: fructele uscate, fasolea alba, ciupercile, fisticul, migdalele, nucile, spanacul, cartofii, avocado, pestele, semintele de dovleac si floarea soarelui, bananele etc.

Potasiul este responsabil cu eliminarea cantitatii prea mari de sodiu din organism si veti scapa de senzatia de balonare.

Iaurt

Iaurtul este gustos si ofera numeroase beneficii: intareste imunitatea, ajuta la o digestie mai usoara, scade nivelul de colesterol din organism, scade tensiunea arteriala, previne infectiile si ajuta la scaderea in greutate.

Ghimbir

Originara din Asia, radacina de ghimbir este bogata in potasiu, zinc, calciu, cupru, magneziu si contine vitaminele B6, C si D. Preparatele din ghimbir sunt excelente in combaterea greturilor si varsaturilor.


Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Ce alimente nu ar trebui sa iti lipseasca de Sarbatori"

10 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"Ce alimente nu ar trebui sa iti lipseasca de Sarbatori"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Lasagna vegetariana. Cum se prepara?

Lasagna vegetariana. Cum se prepara?

de Raluca Garbea 16 Mai 2018

Meniul vegetarian cuprinde numeroase retete delicioase si, in acelasi timp, sanatoase care nu trebuie ratate! [detalii]

Capsuni. Beneficii pentru sanatate

Capsuni. Beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 14 Mai 2018

Capsunile reprezinta fructele parfumate de sezon, fiind o gustare perfecta cu numeroase beneficii pentru sanatate! [detalii]

Motive pentru care este sanatos sa consumi telina

Motive pentru care este sanatos sa consumi telina

de Raluca Garbea 09 Mai 2018

Telina este o planta medicinala si legumicola, care contine vitaminele A, B si C, saruri minerale, colina, tirazina, acid glutamic, anhidrida sedanomica si sedanolida (compusi specifici telinei). [detalii]

Sucul de rodie. Care sunt beneficiile pentru sanatate?

Sucul de rodie. Care sunt beneficiile pentru sanatate?

de Raluca Garbea 08 Mai 2018

Sucul de rodii reprezinta o sursa de sanatate, avand beneficii precum tratarea inflamatiilor de orice fel, a colesterolului marit, a hipertensiunii arteriale si a glicemiei peste limitele normale. Acesta constituie, totodata, un antioxidant puternic, mai eficient decat ceaiul verde, potrivit unor studii. [detalii]

Salata de rucola cu branza feta si rosii cherry. O alegere sanatoasa!

Salata de rucola cu branza feta si rosii cherry. O alegere sanatoasa!

de Raluca Garbea 04 Mai 2018

O salata reprezinta intotdeauna o alegere inspirata atunci cand vine vorba despre o alimentatie sanatoasa, iar salata de rucola cu branza feta si rosii cherry este o varianta excelenta prin care ii poti oferi organismului tau nutrientii si vitaminele de care are nevoie. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit