Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ce alimente sa eviti daca vrei un abdomen plat

de Elena-Alina Constantinescu 01 Sep 2014

Tags: abdomen plat carne grasa calorii ingrasare cartofi prajiti dulciuri


Ce alimente sa eviti daca vrei un abdomen plat

Prezentam in randurile de mai jos o lista cu alimentele pe care trebuie sa le eviti daca vrei sa ai un abdomen plat. Nu uita ca exercitiile fizice sunt excelente pentru a arde caloriile si pentru a evita ca grasimea sa se depuna pe abdomen.

Pe langa exercitiile fizice necesare pentru intarirea musculaturii, este la fel de important sa ai grija la alimentatele pe care le consumi zilnic. Unele provoaca ingrasarea mai rapid decat altele pentru ca au un continut caloric ridicat si un nivel scazut de nutrienti.

Nu uita ca trebuie sa respecti orele la care servesti masa si este important sa mananci portii mici, fara sa te grabesti.
Daca vrei sa ai o silueta de vis, iata care sunt alimentele la care trebuie sa renunti!

Carne grasa

Unul dintre alimentele care ne impiedica sa avem un abdomen plat este carnea grasa. Carnea de miel, porc sau vita este bogata in grasimi saturate care contribuie la cresterea colesterolului si la aparitia bolilor cardiovasculare. Mai mult decat atat, este si greu de digerat.

Grasimile ingrasa pentru ca au foarte multe calorii. Opteaza pentru carnea slaba (pui sau peste) preparata la gratar, la cuptor sau fiarta.

Cartofi prajti

Cartofii sunt prajiti in grasimi trans hidrogente si uleiuri vegetale modificate chimic. Se stie ca grasimile trans au un impact negativ asupra sanatatii noastre, in special pentru riscul crescut de boli de inima. Cercetatorii au constatat ca grasimile trans spre deosebire de cele sanatoase mononesaturate, favorizeaza cresterea in greutate.

Tine cont de faptul ca aceasta garnitura nu ofera atatea beneficii nutritionale precum legumele la gratar, spre exemplu.

Sucuri carbogazoase

Sucurile acidulate sunt vinovate de aparitia balonarii. Contin zaharoza sau sirop de porumb si contribuie la cresterea in greutate. Sucurile naturale de fructe si legume sunt racoritoare si ofera organismului nutrientii de care are nevoie.

Dulciuri din comert

Dulciurile nu sunt nici ele benefice organismului. Biscuitii, prajiturile, briosele, produsele de panificatie etc nu au valori nutritionale. Caloriile sunt stocate rapid in organism si astfel contribuie la cresterea in greutate. Acestea nu ofera senzatia de satietate si  din aceasta cauza suntem tentati sa consumam mai mult, aducand in organism un numar si mai mare de calorii.

Hot dog

Da, este rapid de preparat si foarte gustos cu mustar si ketchup. Dar daca ne gandim ce contine cremwurstul, nu ni se mai pare apetisant.

Cereale rafinate

Cerealele integrale ofera organismului o serie de elemente nutritive si imbunatatesc tractul digestiv. In schimb, cerealele rafinate (cu diverse arome) au un continut ridicat de zahar si provoaca balonare.




Spune-ne opinia ta despre
"Ce alimente sa eviti daca vrei un abdomen plat"

9 + 10 =

Spune-ne opinia ta despre
"Ce alimente sa eviti daca vrei un abdomen plat"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Migdale. Beneficii pentru sanatate

Migdale. Beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 20 Feb 2018

Migdalele reprezinta o adevarata sursa de sanatate, avand numeroase beneficii, precum imbunatatirea sistemului cardiovascular, mentinerea sanatatii oaselor, a dintilor si a pielii. [detalii]

Sunt ciupercile legume?

Sunt ciupercile legume?

de Raluca Garbea 16 Feb 2018

Multe persoane, cand sunt intrebate daca ciupercile sunt legume, nu stiu sa dea un raspuns pe loc, potrivit organicfacts.net. [detalii]

Kiwi. Beneficii pentru sanatate

Kiwi. Beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 15 Feb 2018

Originar din China, kiwi reprezinta o sursa bogata de vitamine C, E, B2, B3, provitamina A, enzime, acizi organici, fibre, saruri minerale de cupru, potasiu, magneziu, calciu, fosfor, fier, seleniu, zinc, luteina, fiind astfel o adevarata sursa de sanatate! [detalii]

Ce sa consumi atunci cand ai gripa

Ce sa consumi atunci cand ai gripa

de Raluca Garbea 14 Feb 2018

Ce sa consumi atunci cand nu ai pofta de mancare? Atunci cand ai gripa, cel mai bun remediu este odihna, caci nu exista mancare sau bautura care sa faca ca simptomele bolii sa dispara. Totusi, trebuie sa te asiguri ca esti hidratat corespunzator si ca mananci alimente bogate in nutrienti care sa te ajute sa nu te simti si mai rau. [detalii]

Tort de biscuiti. Reteta

Tort de biscuiti. Reteta

de Raluca Garbea 06 Feb 2018

Dulciurile reprezinta placerea "vinovata" a multor persoane insa, din pacate, acestea nu se numara printre aliatii sanatatii. Cu toate acestea, orice persoana merita sa se rasfete, din cand in cand, cu un desert. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit