Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ce sa nu mananci niciodata la micul dejun

de AlegeSanatos.ro 09 Sep 2015

Tags: mic dejun sanatos ce sa nu mananci la micul dejun alimente de evitat dimineata


Ce sa nu mananci niciodata la micul dejun

Un mic dejun sanatos iti da energie pentru intreaga zi si te ajuta sa gandesti eficient. Insa de multe ori ne alegem gresit alimentele pe care le consumam dimineata sau, mai rau, sarim pur si simplu peste micul dejun. Alegerile pe care le facem dimineata ne pot sabota cura de slabire, accentuandu-ne senzatia de foame.


Evita sa consumi urmatoarele alimente dimineata.
 
Cereale indulcite
 
Cerealele disponibile in comert care sunt bogate in carbohidrati simpli si zahar si au un continut redus de fibre duc la cresterea brusca si apoi scaderea imediata a nivelului zaharului in sange. Asta inseamna ca iti va fi foame din nou la scurt timp dupa ce ai consumat cereale.
 
Fursecuri, biscuiti, cornuri cu ciocolata si alte dulciuri
 
Toate fursecurile, cornurile si muffin-urile sunt bogate in zahar, calorii si grasimi. Daca iti incepi ziua consumand dulciuri, vei ajunge sa mananci mult mai mult decat ar trebui pe parcursul zilei si risti sa te ingrasi.
 
Smoothie-uri
 
Chiar daca sunt considerate a fi sanatoase, smoothie-urile pot fi bombe calorice, in functie de ingredientele pe care le adaugi. Smoothie-urile deja preparate, care se gasesc supermarket, sunt si mai pacatoase. Daca alegi sa iti faci smoothie dimineata, ai grija ce ingrediente folosesti astfel incat sa nu consumi prea multe calorii deodata. Poti alege iaurt sau lapte degresat si sa adaugi maxim 2-3  ingrediente suplimentare.
 
Sucuri „naturale”
 
A bea un pahar de suc de portocale dimineata nu inseamna ca ai luat micul dejun. Sucurile contin mult zahar si carbohidrati, insa nu au proteine. Prin urmare, iti va fi si mai foame la scurt timp dupa ce ai baut suc. Mai bine lasi sucul pentru gustarea de dupa-amiaza si consumi un mic dejun bogat in proteine.
 
 
Frappucino si alte bauturi din cafea
 
Daca nu mananci nimic dimineata dar bei o cafea imensa in care adaugi lapte, frisca, zahar si sirop, atunci este posibil sa consumi mai multe calorii decat ai crede. Bauturile din cafea cu adaos de zahar sunt periculoase pentru silueta, in special cand sunt consumate pe stomacul gol. Iar senzatia de foame ti se va accelera la scurt timp dupa ce le-ai consumat.
 




Spune-ne opinia ta despre
"Ce sa nu mananci niciodata la micul dejun"

6 + 3 =

Spune-ne opinia ta despre
"Ce sa nu mananci niciodata la micul dejun"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Spanac - Principalele beneficii pentru organism

Spanac - Principalele beneficii pentru organism

de Raluca Garbea 23 Oct 2018

Spanacul este un “superaliment” deoarece contine o cantitate semnificativa de nutrienti, avand totodata putine calorii. Printre principalele beneficii pe care le ofera organismului, se numara - protejarea sanatatii pielii, a parului si a oaselor. [detalii]

6 alimente pe care le poti consuma si seara

6 alimente pe care le poti consuma si seara

de Raluca Garbea 22 Oct 2018

Sa mananci seara nu reprezinta o problema, daca stii ce alimente sa alegi. [detalii]

Top 5 alimente care curata colonul

Top 5 alimente care curata colonul

de Raluca Garbea 18 Oct 2018

Colonul este organul din corpul uman ce aduna tot felul de toxine si, daca nu este curatat in timp util, acestea pot incepe sa se descompuna. Ceea ce poate duce la aparitia parazitilor sau a colonului spastic (iritabil). [detalii]

Mazare - Principalele beneficii pentru sanatate

Mazare - Principalele beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 16 Oct 2018

Mazarea reprezinta o leguma populara in lumea intreaga, oferind organismului fibre si antioxidanti. [detalii]

Ceaiul de musetel si beneficiile sale pentru organism

Ceaiul de musetel si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 12 Oct 2018

Cu siguranta, nu exista persoana care sa nu fi auzit de efectele benefice ale ceaiului de musetel. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016