Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ce sa nu mananci niciodata la micul dejun

de AlegeSanatos.ro 09 Sep 2015

Ce sa nu mananci niciodata la micul dejun

Un mic dejun sanatos iti da energie pentru intreaga zi si te ajuta sa gandesti eficient. Insa de multe ori ne alegem gresit alimentele pe care le consumam dimineata sau, mai rau, sarim pur si simplu peste micul dejun. Alegerile pe care le facem dimineata ne pot sabota cura de slabire, accentuandu-ne senzatia de foame.


Evita sa consumi urmatoarele alimente dimineata.
 
Cereale indulcite
 
Cerealele disponibile in comert care sunt bogate in carbohidrati simpli si zahar si au un continut redus de fibre duc la cresterea brusca si apoi scaderea imediata a nivelului zaharului in sange. Asta inseamna ca iti va fi foame din nou la scurt timp dupa ce ai consumat cereale.
 
Fursecuri, biscuiti, cornuri cu ciocolata si alte dulciuri
 
Toate fursecurile, cornurile si muffin-urile sunt bogate in zahar, calorii si grasimi. Daca iti incepi ziua consumand dulciuri, vei ajunge sa mananci mult mai mult decat ar trebui pe parcursul zilei si risti sa te ingrasi.
 
Smoothie-uri
 
Chiar daca sunt considerate a fi sanatoase, smoothie-urile pot fi bombe calorice, in functie de ingredientele pe care le adaugi. Smoothie-urile deja preparate, care se gasesc supermarket, sunt si mai pacatoase. Daca alegi sa iti faci smoothie dimineata, ai grija ce ingrediente folosesti astfel incat sa nu consumi prea multe calorii deodata. Poti alege iaurt sau lapte degresat si sa adaugi maxim 2-3  ingrediente suplimentare.
 
Sucuri „naturale”
 
A bea un pahar de suc de portocale dimineata nu inseamna ca ai luat micul dejun. Sucurile contin mult zahar si carbohidrati, insa nu au proteine. Prin urmare, iti va fi si mai foame la scurt timp dupa ce ai baut suc. Mai bine lasi sucul pentru gustarea de dupa-amiaza si consumi un mic dejun bogat in proteine.
 
 
Frappucino si alte bauturi din cafea
 
Daca nu mananci nimic dimineata dar bei o cafea imensa in care adaugi lapte, frisca, zahar si sirop, atunci este posibil sa consumi mai multe calorii decat ai crede. Bauturile din cafea cu adaos de zahar sunt periculoase pentru silueta, in special cand sunt consumate pe stomacul gol. Iar senzatia de foame ti se va accelera la scurt timp dupa ce le-ai consumat.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Ce sa nu mananci niciodata la micul dejun"

4 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"Ce sa nu mananci niciodata la micul dejun"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Cele 5 beneficii importante ale consumului de banane

Cele 5 beneficii importante ale consumului de banane

de Elena-Alina Constantinescu 17 Nov 2016

Studiile au demonstrat ca aceste fructe sunt foarte eficiente pentru a preveni multe probleme de sanatate. Sunt o gustare sanatoasa in curele de slabire. Consumul de banane scade nevoia de a mai manca gustari pline ce calorii pe parcursul zilei. [detalii]

Postul Craciunului: cum sa tii o dieta vegetariana echilibrata?

Postul Craciunului: cum sa tii o dieta vegetariana echilibrata?

de Elena-Alina Constantinescu 16 Nov 2016

Postul Nasterii Domnului a inceput deja, asadar pana in Ajunul Craciunului este perioada ideala sa iti detoxifiezi organismul. Dieta de post are o serie de beneficii: normalizeaza presiunea sangelui si nivelul colesterolului, curata arterele, ofera energie si vitalitate, imbunateste digestia, stimuleaza memoria si capacitatea de concentrare. [detalii]

Cele mai bune ceaiuri pentru bolnavii de diabet

Cele mai bune ceaiuri pentru bolnavii de diabet

de Elena-Alina Constantinescu 04 Nov 2016

Persoanele care sufera de diabet zaharat au anumite restrictii alimentare. Spre exemplu, nu au voie sa consume zahar, prajituri, inghetata si fructe cu un indice glicemic ridicat. [detalii]

Cum scapam de astenia de toamna? Top 3 alimente pentru o stare de bine

Cum scapam de astenia de toamna? Top 3 alimente pentru o stare de bine

de Elena-Alina Constantinescu 31 Oct 2016

In acest sezon, tonusul general al organismului scade, apar modificari de dispozitie si avem permanent senzatia de oboseala. Asadar, productia de serotonina (hormonul fericirii) scade, iar organismul trece prin mai multe schimbari din cauza reducerii intensitatii luminii. Iata, mai jos, 3 alimente care ne ajuta sa trecem peste starea de astenie: [detalii]

Ce probleme cauzeaza consumul de proteine in exces

Ce probleme cauzeaza consumul de proteine in exces

de Elena-Alina Constantinescu 25 Oct 2016

Pe langa carbohidrati si lipide, proteinele constituie nutrientii esentiali pentru buna functionare a organismului. Asadar, proteinele sunt importante intr-o dieta echilibrata, insa, consumate in exces, pot da metabolismul peste cap. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 3.63 din 5 (8 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.