Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cele mai bune surse de antioxidanti

de Raluca Garbea 18 Aug 2018

Tags: antioxidanti sanatate alimentatie


Cele mai bune surse de antioxidanti

Te simti uneori lipsit de energie? Este posibil ca organismul tau sa aiba nevoie de o cantitate mai mare de antioxidanti.

Iata care sunt cele mai bune surse de antioxidanti!

 
1) Lamaie
 
Lamaile contin vitamina C, fier, fosfor, potasiu, calciu, magneziu si zinc, avand proprietati antiseptice, antiinflamatorii, antioxidante si anticancerigene.
 
Bogata in vitamine, minerale, fibre si nutrienti, lamaia stimuleaza imunitatea, imbunatateste digestia si te ajuta sa slabesti sanatos.
 
2) Capsuni
 
Cu un continut scazut de calorii si bogate in vitamina C, capsunile sunt o alegere excelenta pentru cei care doresc sa isi intareasca sistemul imunitar si sa previna bolile cardiovasculare.
 
3) Broccoli
 
Broccoli contine fibre solubile si insolubile in cantitati mari, vitamina C in cantitati uriase si vitamina K, necesara pentru o buna circulatie sanguina.
 
Consumul de broccoli are numeroase beneficii pentru sanatate, dintre care: reduce colesterolul, scade inflamatia si reactiile alergice, sustine sanatatea inimii si ajuta la sanatatea oaselor.
 
4) Orez brun
 
Orezul brun ofera fibre si minerale, precum calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, mangan, seleniu si cupru.
 
O suta de grame de orez brun furnizeaza 99 mg de potasiu, 43 mg de magneziu, 120 mg de fosfor si 0,14 mg de vitamina B1.
 
5) Pepene
 
O cana de pepene taiat in bucatele contine doar 46 de calorii si iti ofera vitamina C, vitamina A, precum si multi compusi benefici organismului.
 
6) Ceai negru
 
Ceaiul negru are polifenoli (antioxidanti), minerale si vitamine. Cantitatea de polifenoli din acest tip de ceai este mai mica decat cea din ceaiul verde, dar cantitatea de cafeina este de 2-3 ori mai mare.




Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Cele mai bune surse de antioxidanti"

10 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cele mai bune surse de antioxidanti"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Mango - Cele mai importante beneficii pentru sanatate

Mango - Cele mai importante beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 23 Mai 2019

Mango ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului! [detalii]

Ce alimente provoaca o respiratie urat mirositoare

Ce alimente provoaca o respiratie urat mirositoare

de Raluca Garbea 21 Mai 2019

O respiratie proaspata este la fel de importanta ca un zambet sanatos. Descopera in articol care sunt alimentele care provoaca o respiratie urat mirositoare! [detalii]

Ceai senna - Top 5 beneficii pentru sanatate

Ceai senna - Top 5 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 21 Mai 2019

Ceaiul senna ofera numeroase beneficii pentru sanatate, cum ar fi: pierderea in greutate, tratarea indigestiei si ingrijirea pielii. [detalii]

Cum poti pacali nevoia de dulce

Cum poti pacali nevoia de dulce

de Raluca Garbea 17 Mai 2019

Iti place sa mananci dulciuri, insa ai vrea sa renunti? Descopera in articol care sunt cele mai eficiente metode! [detalii]

Suc de merisoare - Cele mai importante beneficii pentru sanatate

Suc de merisoare - Cele mai importante beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 16 Mai 2019

Sucul de merisoare are multe beneficii pentru sanatate, cum ar fi: imbunatatirea digestiei si prevenirea afectiunilor cronice. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016