Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cele mai periculoase alimente pe care le consumati

de AlegeSanatos.ro 12 Nov 2013

Cele mai periculoase alimente pe care le consumati

Cei mai multi dintre noi nu acordam destul de multa grija pentru alimentatie, dartrebuie sa incepem sa taiem de pe lista alimentele de tip „junk food” care ne aduc cateva kilograme in plus si care ne afecteaza sanatatea. Iata cateva dintre cele mai nocive alimentele pe care probabil multi dintre noi inca le mancam dar de care ar trebui sa ne ferim ca de ciuma. Cartofii prajiti Cartoful este o planta uimitoare care a hranit oamenii de sute de ani, dar devine unul dintre cele mai nocive alimente pe care le poti consuma o data ce a fost prajit. Orice prajit in ulei vegetal este extrem de daunator pentru sanatatea ta, deoarece contine grasimi polinesaturate, care produc radicali liberi cancerigeni in organism. Mancarurile care contin cartofi prajiti, de asemenea, sunt susceptibile de a contine o substanta chimica cauzatoare de cancer, numit acrilamida. Hot-dog Hot-dogul sunt deliciosi iar oamenii ii consuma cu placere la stadion, la un gratar, la o iesire in natura etc. Din pacate, aceste bete de carne extrem de prelucrate sunt, unul dintre cele mai rele lucruri pe care le puteti manca. Crenvusti din hot-dog  au fost direct legati de cresterea riscului aparitiei bolilori de inima, cancer si diabet. Carnea nu este problema, ci nivelul ridicat de sare si alti conservanti sunt de vina. Daca va place cu adevarat hot dog-ul, opteaza pentru branduri organice cu un nivel scazut de grasimi si sodiu. Gogosile Ar trebui sa fie evident, in afara faptului ca sunt extrem de delicioase, gogosile nu au nicio valoare nutritiva.Chiar daca o simpla gogoasa, nu are multe calorii, este totusi plina de grasime. In realitate, probabil vei alege cu glazura de ciocolata ... si vei manca cel putin doua. Deoarece acestea nu contin aproape deloc nutrienti, iti va fi foame din nou in cel mai scurt timp, in ciuda faptului ca ai asimilat 500 de calorii, 50 de grame de carbohidrati, si 30 de grame de grasime! Bacon Din pacate, da, baconul este pe aceasta lista. Acest produs gistos din carne este aproape grasime pura, asa ca e ete foarte evident de ce nu este o alegere sanatoasa. O parte din ea este formata din grasimi polinesaturate, care sunt  nocive pentru organism atunci cand este gatita. O alta mare problema cu bacon-ul este continutul sau ridicat de sodiu. Doar trei felii de bacon contin in jur de 20% din valoarea zilnica de sodiu dupa preparare. Cas sa intelegeti mai bine, bacon-ul are cel mai ridicat continut de sodiu per gram dintre toate alimentele. Chipsuri Ar trebui sa stii deja ca chipsurile sunt nocive pentru sanatatea ta, deoarece acestea au multe in comun cu cartofii prajiti. Chipsuri s-ar putea chiar sa fie mai periculoase pentru sanatatea voastra, deoarece oamenii le consuma in cantitati masive. Te vei simti, probabil, satul dupa o portie medie de cartofi prajiti, insa nu vei avea nicio problema in a consuma o punga intreaga de chipsuri o data. In plus fata de un nivel ridicat de grasimi, chipsurile contin, de asemenea, mult sodiu si alti conservanti nocivi pentru sanatate. Inghetata Inghetatapare destul de nevinovata, dar este de fapt unul dintre alimentele cu cele mai mari cantitati de grasime. Contin o cantitate moderata de calorii si zahar, probabil, mai putin de o cutie de suc, dar e absolut plina de grasimi saturate. Cand este in forma solida, ai putea sa te limitezi, dar inghetata este mai periculoasa in forma de milkshake. Cand consumati milkshake, puteti consuma foarte usor in jur de 1000 de calorii.  Sticks-uri de peste Inca un aliment prajit care se regseste in raionul de fructe de mare. Sticks-urile de peste sunt o alegere populara in randul parintilor pentru a hrani copiii lor, ceea ce este destul de infiorator, avand in vedere cat de multe lucruri nocive contin. Dar pestele ar trebui sa fie sanatos, nu? Nu in acest caz. Sticks-urile de peste sunt foarte procesate, incarcate cu conservanti chimici, si apoi prajite. In afara de preocuparile legate de substantele chimice, aceste alimente contin tone de grasimi si sodiu. Nu este exact ceea ce ne trebuie pentru hrana pentru copii.  


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Cele mai periculoase alimente pe care le consumati"

6 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cele mai periculoase alimente pe care le consumati"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

14 substante nocive care se ascund in bauturile energizante

14 substante nocive care se ascund in bauturile energizante

de Elena-Alina Constantinescu 12 Ian 2017

Asociatia Pro Consumatori (APC) doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia tinerilor cu privire la existenta pe piata a unor bauturi energizante, care au un continut ridicat de zahar si conservanti artificiali. [detalii]

Ce alimente trebuie sa consumam in zilele geroase

Ce alimente trebuie sa consumam in zilele geroase

de Elena-Alina Constantinescu 11 Ian 2017

Dieta sanatoasa si echilibrata are un rol deosebit de important in mentinerea sanatatii, mai ales acum, in aceasta perioada, in care gerul, vantul si zapada au pus stapanire pe tara noastra. [detalii]

Risipa de mancare, accentuata in perioada sarbatorilor

Risipa de mancare, accentuata in perioada sarbatorilor

de Elena-Alina Constantinescu 22 Dec 2016

Risipa de alimente la consumatori creste in perioada sarbatorilor pe seama traditiei de a avea pe masa alimente diverse si in cantitati mai mari decat de obicei. Totusi, acest obicei neprietenos cu mediul poate fi corectat prin informare si constientizare asupra problemei risipei alimentare si, mai ales, printr-un consum rational si responsabil. [detalii]

Topul celor mai bune alimente antistres

Topul celor mai bune alimente antistres

de Elena-Alina Constantinescu 27 Dec 2016

Alimentatia are un rol esential in lupta impotriva stresului. Fructele, legumele, pestele, nucile si semintele sunt eficiente in lupta impotriva stresului, datorita continutului bogat de vitamine si minerale, care ajuta la mentinerea echilibrului general al organismului. Include in dieta zilnica aceste alimente pentru a avea o dispozitie mai buna. [detalii]

6 idei pentru un mic dejun sanatos

6 idei pentru un mic dejun sanatos

de Elena-Alina Constantinescu 14 Dec 2016

La micul dejun trebuie sa consumam fructe si legume deoarece au un continut crescut de fibre si produc rapid o senzatie de satietate. Mai mult, foarte importante sunt si lactatele si cerealele integrale, ele regland colesterolul si tensiunea arteriala. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.