Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Cum poate deveni fitness-ul o placere II

de AlegeSanatos.ro 14 Mai 2012

Tags: fitness gimnastica nutritie plimbare in aer liber


Cum poate deveni fitness-ul o placere II

Foloseste plimbarile ca sursa de energie Nu trebuie neaparat sa faci joggelat in echipament de jogging. Cand vrei sa te relaxezi si sa-ti antrenezi totusi cele mai importante grupe musculare ale corpului, poti sa mergi la plimbare.

  Mersul la pas in aer liber este deosebit de eficient pentru cresterea tonusului general, reducerea riscului de infarct si tinerea sub control a greutatii corporale. Numeroasele efecte pozitive nu devin vizibile peste noapte. Cel mai bine este sa faci din plimbarea la pas o obisnuinta cotidiana (de aceea este atat de important un caine, care trebuie scos la plimbare pe orice vreme). Incepe cu 30 de minute zilnic, indiferent de vreme. Adopta filosofia britanicilor: Nu exista vreme rea, doar imbracaminte neadecvata.
Nu merge agale, ci in pas vioi, dar fara graba. Pulsul nu trebuie sa creasca in timpul mersului decat foarte putin, in orice caz mult mai putin decat in cazul joggelatului. Gaseste-ti un partener  sotul/sotia, un prieten, un copil  sau un caine, eventual chiar pe cel al vecinilor. Numara-ti pasii si inspira in mod constient: sase pasi  inspiratie lunga, sase pasi tii aerul in piept, sase pasi  respiratie lunga, sase pasi  fara sa inspiri. Pe urma totul de la inceput. Daca sase pasi este prea mult pentru tine, foloseste alt numar de pasi, dupa cum te simti cel mai bine. Acest exercitiu de respiratie originar din India te poate ajuta sa obtii o stare generala linistita si echilibrata si un spirit clar si deschis pentru noi experiente.
Gaseste-ti un obiectiv pentru plimbarea zilnica: un anumit pom, un lac, un rau sau orice alt peisaj interesant, in orice caz un loc bun, in care iti face placere sa stai. Urmareste cum acel loc se transforma odata cu succesiunea anotimpurilor. in acest fel, plimbarea se transforma intr-un mic pelerinaj si astfel absorbi o energie mentala suplimentara. Un foarte frumos util il are ca autor pe Johann Wolfgang von Goethe. Mereu cand pleca la plimbare, poetul avea cu el seminte de viorele culese tot de el, pe care le imprastia pe marginea drumului si se bucura atunci cand anul urmator apareau flori peste tot pe unde se plimbase el.
Stimulente ? Incepi cu mai putin: inviorare in loc de extenuare! Subsolicita-te! ? Incepe din convingere, nu fiindca te-a convins cineva. ? Stabileste un plan de antrenament: Cand incepi? Cat de des? Cat dureaza? Unde? ? Pune pe cineva sa te controleze: intalneste-te cu un partener de antrenament (insa nu cu unul care sa te suprasolicite!); noteaza-ti in agenda fiecare sedinta de antrenament efectuata. ? Trebuie sa constientizezi ca pana si un mic antrenament de cinci minute reprezinta un castig. ? Foloseste orice scara si orice alt prilej ca sa faci miscare. ? Niciodata nu este prea tarziu! Chiar si la persoanele de 70 de ani este posibila o crestere semnificativa a masei musculare si o imbunatatire a randamentului inimii si a aparatului circulator.




Spune-ne opinia ta despre
"Cum poate deveni fitness-ul o placere II"

4 + 10 =

Spune-ne opinia ta despre
"Cum poate deveni fitness-ul o placere II"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Untul de arahide - Top 4 beneficii pentru sanatate

Untul de arahide - Top 4 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 10 Dec 2018

Untul de arahide ofera numeroase beneficii pentru sanatate, printre care: previne aparitia diabetului si a bolilor de inima si controleaza boala Alzheimer. De asemenea, ajuta la scaderea hipertensiunii arteriale. [detalii]

Menta si beneficiile sale pentru organism

Menta si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 04 Dec 2018

Menta ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului! [detalii]

Alimentele care tin departe oboseala cronica

Alimentele care tin departe oboseala cronica

de Raluca Garbea 03 Dec 2018

In prezent, programul zilnic poate fi foarte aglomerat si, din acest motiv, oboseala cronica a devenit o conditie medicala din ce in ce mai intalnita. [detalii]

Top 5 alimente excelente pentru memorie

Top 5 alimente excelente pentru memorie

de Raluca Garbea 30 Nov 2018

Alimentatia sanatoasa joaca un rol important in stimularea memoriei, asadar trebuie sa stii ce produse trebuie sa adaugi la regimul tau alimentar. [detalii]

Salata iceberg - Top 5 beneficii pentru sanatate

Salata iceberg - Top 5 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 29 Nov 2018

Salata iceberg reprezinta unul dintre cele sase tipuri de salata din familia Lactuca. La aspect, seamana cu varza, iar frunzele au in compozitie o cantitate destul de mare de apa fata de alte tipuri de salata. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016