Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta anti-imbatranire

de AlegeSanatos.ro 07 Ian 2014

Dieta anti-imbatranire

Cateva studii facute de cercetatori nutritionisti din Marea Britanie si Canada au scos la iveala faptul ca putem trai mai mult daca avem o dieta corespunzatoare si consumam alimente cheie in lupta impotriva imbatranirii.

 Conform studiilor, felul in care aratam este cauza radicalilor din piele si a radiatiilor UV de la soare. Iata si vestea buna: consumul anumitor nutrienti ne ajuta sa ne mentinem pielea sanatoasa si sa aratam mai tineri. Pe langa o alimentatie sanatoasa, este important sa adoptam si alte aspecte ale unei vieti sanatoase, precum exercitiile fizice. Exercitiile fizice ne mentin activi si sunt secretul unei tinereti fara batranete. Cercetatorii afirma ca exercitiile fizice de rutina ofera 100% protectie impotriva albirii si caderii parului, atrofiei musculare si ale creierului, si nu numai.

Din lista alimentelor pentru o tinerete vesnica fac parte:

1. Morcovii  beta carotenul pe care il gasim in morcovi sau alte legume de culoare portocalie ne pot reduce efectele nedorite ale soarelui.
2. Quinoa  aceasta ajuta la mentinerea unui intestin sanatos si scade riscul de colesterol ridicat. Putem obtine acest lucru de la alimente bogate in amidon, cum ar fi pastele integrale, orez, paine si alte cereale. Quinoa poate fi o alegere buna de cereale, in special pentru persoanele vegetariene, care nu mananca produse de origine animala. Este, de asemenea, o sursa buna de proteine??, care este vitala pentru structura celulara a pielii.

3. Piureurile de fructe un smoothie delicios ne poate oferi o serie de substante nutritive si minerale, de care avem nevoie pentru un aspect tineresc. Cei mai multe antioxidanti pe care le obtinem prin combinarea a doua sau trei fructe diferite intr-un singur pahar ne este de ajutor pentru a stimula nervii, de a diminua inflamarea pielii si ridarea.

4. Nucile si semintele  cateva nuci ca o gustare sau semintele de floarea soarelui intr-un iaurt ne ajuta sa ne protejam pielea. Acest lucru se datoreaza faptului ca nucile si seminele contin acizi gras, cum ar fi omega 3, care sunt necesare pentru structura corpului si a celulelor pielii.

5. Apa  a fi hidratati este un lucru foarte important pentru sanatatea noastra. Consumul de lichide este strans legat de elasticitatea pielii, precum si de multe alte aspecte legate de sanatate, inclusiv anumite functii ale corpului, care au nevoie de apa pentru a avea loc.

6. Pestele gras precum tonul, somonul si macroul - ne poate ajuta sa ne pastram sanatosi si sa avem o piele mai tanara. Este recomandat sa consumam de doua ori pe saptamana peste gras.

7. Ciocolata. O veste buna pentru iubitorii de ciocolata este ca ciocolata neagra cu un continut ridicat de cacao - peste 60% - ar putea fi o modalitate pentru a avea grija de aspectul nostru. In cacao se gaseste un numar ridicat de polifenoli, care ar putea avea un efect pozitiv asupra pielii, protejand-o de arsurile solare.

8. Ceaiul verde. Alaturi de alte ceaiuri din plante, ceaiul verde ne ajuta sa fim hidratati si ofera resurse suplimentare, care sunt foarte bune pentru pielea si inima noastra.

9. Carnea de pasare si pestele  proteinele din dieta noastra joaca un rol important in sanatatea pielii. Cele mai bune surse sunt carnea slaba, pestele, ouale si branzeturil, care ajuta la formarea colagenului, esential pentru a produce noi celule ale pielii.

10. Spanacul sau legumele de culoare verde inchis, precum broccoli, varza sunt pline de vitamine, beta-caroten si luteina, care pot ajuta la mentinerea pielii sanatoase. Spanacul este o sursa buna de vitamina C, care ajuta la vindecarea pielii si vitamina E, un antioxidant important, care ajuta la spalarea radicalilor liberi din organism.

11.Un sos delicios din rosii, care contin licopen, un antioxidant, ajuta la reducerea ridurilor. Licopenul il gasim in conservele de rosii, in rosiile fierte combinate cu ulei de masline. Faceti miscare, fiti activi si consumati alimente sanatoase. Drumul catre o sala de fitness va poate conduce la fantana tineretii vesnice.  


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

6 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

de Elena-Alina Constantinescu 15 Mar 2017

Produsele vegetale din comert (salata de vinete, hummus, orez la caserola, etc) sunt bogate in grasimi hidrogenate, E-uri si arome, fara de care nu ar mai fi atat de gustoase. Odata patrunse in organism, aceste substante se depun pe vasele de sange si sunt un pericol pentru silueta ta, sunt lipsite de valoare nutritiva si asigura o satietate de scurta durata. Din fericire, exista alternative sanatoase la produsele vegetale industriale, si anume fructele si legumele de sezon, bogate in vitamine, minerale, fibre si antioxidanti. Iata, mai jos, ce alimente trebuie sa incluzi in meniu... [detalii]

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

de Elena-Alina Constantinescu 13 Mar 2017

Glutenul este o proteina care se gaseste in diverse cereale precum grau, secara, orz. Este utilizat intr-o mare varietate de produse de patiserie si alte alimente (bere, paste fainoase, mezeluri, sosuri pentru salata gata preparate), pentru textura pe care o ofera acestora. Trebuie sa renuntam la gluten? Iata parerea nutritionistului Mihaeala Bilic... [detalii]

Ce mancam in Postul Pastelui?

Ce mancam in Postul Pastelui?

de Elena-Alina Constantinescu 09 Mar 2017

Postului Pastelui este un bun prilej pentru detoxifierea organismului. Nu trebuie sa ne infometam, ci sa avem grija cum combinam alimentele, sa diversificam meniul si sa respectam orele de masa. Conform calendarului ortodox, Pastele va fi sarbatori pe 16 aprilie. Este cel mai lung si mai aspru dintre toate cele patru posturi importante si mai poarta denumirea de Postul Mare. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 3.33 din 5 (3 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.