Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta anti-imbatranire

de AlegeSanatos.ro 07 Ian 2014

Dieta anti-imbatranire

Cateva studii facute de cercetatori nutritionisti din Marea Britanie si Canada au scos la iveala faptul ca putem trai mai mult daca avem o dieta corespunzatoare si consumam alimente cheie in lupta impotriva imbatranirii.

 Conform studiilor, felul in care aratam este cauza radicalilor din piele si a radiatiilor UV de la soare. Iata si vestea buna: consumul anumitor nutrienti ne ajuta sa ne mentinem pielea sanatoasa si sa aratam mai tineri. Pe langa o alimentatie sanatoasa, este important sa adoptam si alte aspecte ale unei vieti sanatoase, precum exercitiile fizice. Exercitiile fizice ne mentin activi si sunt secretul unei tinereti fara batranete. Cercetatorii afirma ca exercitiile fizice de rutina ofera 100% protectie impotriva albirii si caderii parului, atrofiei musculare si ale creierului, si nu numai.

Din lista alimentelor pentru o tinerete vesnica fac parte:

1. Morcovii  beta carotenul pe care il gasim in morcovi sau alte legume de culoare portocalie ne pot reduce efectele nedorite ale soarelui.
2. Quinoa  aceasta ajuta la mentinerea unui intestin sanatos si scade riscul de colesterol ridicat. Putem obtine acest lucru de la alimente bogate in amidon, cum ar fi pastele integrale, orez, paine si alte cereale. Quinoa poate fi o alegere buna de cereale, in special pentru persoanele vegetariene, care nu mananca produse de origine animala. Este, de asemenea, o sursa buna de proteine??, care este vitala pentru structura celulara a pielii.

3. Piureurile de fructe un smoothie delicios ne poate oferi o serie de substante nutritive si minerale, de care avem nevoie pentru un aspect tineresc. Cei mai multe antioxidanti pe care le obtinem prin combinarea a doua sau trei fructe diferite intr-un singur pahar ne este de ajutor pentru a stimula nervii, de a diminua inflamarea pielii si ridarea.

4. Nucile si semintele  cateva nuci ca o gustare sau semintele de floarea soarelui intr-un iaurt ne ajuta sa ne protejam pielea. Acest lucru se datoreaza faptului ca nucile si seminele contin acizi gras, cum ar fi omega 3, care sunt necesare pentru structura corpului si a celulelor pielii.

5. Apa  a fi hidratati este un lucru foarte important pentru sanatatea noastra. Consumul de lichide este strans legat de elasticitatea pielii, precum si de multe alte aspecte legate de sanatate, inclusiv anumite functii ale corpului, care au nevoie de apa pentru a avea loc.

6. Pestele gras precum tonul, somonul si macroul - ne poate ajuta sa ne pastram sanatosi si sa avem o piele mai tanara. Este recomandat sa consumam de doua ori pe saptamana peste gras.

7. Ciocolata. O veste buna pentru iubitorii de ciocolata este ca ciocolata neagra cu un continut ridicat de cacao - peste 60% - ar putea fi o modalitate pentru a avea grija de aspectul nostru. In cacao se gaseste un numar ridicat de polifenoli, care ar putea avea un efect pozitiv asupra pielii, protejand-o de arsurile solare.

8. Ceaiul verde. Alaturi de alte ceaiuri din plante, ceaiul verde ne ajuta sa fim hidratati si ofera resurse suplimentare, care sunt foarte bune pentru pielea si inima noastra.

9. Carnea de pasare si pestele  proteinele din dieta noastra joaca un rol important in sanatatea pielii. Cele mai bune surse sunt carnea slaba, pestele, ouale si branzeturil, care ajuta la formarea colagenului, esential pentru a produce noi celule ale pielii.

10. Spanacul sau legumele de culoare verde inchis, precum broccoli, varza sunt pline de vitamine, beta-caroten si luteina, care pot ajuta la mentinerea pielii sanatoase. Spanacul este o sursa buna de vitamina C, care ajuta la vindecarea pielii si vitamina E, un antioxidant important, care ajuta la spalarea radicalilor liberi din organism.

11.Un sos delicios din rosii, care contin licopen, un antioxidant, ajuta la reducerea ridurilor. Licopenul il gasim in conservele de rosii, in rosiile fierte combinate cu ulei de masline. Faceti miscare, fiti activi si consumati alimente sanatoase. Drumul catre o sala de fitness va poate conduce la fantana tineretii vesnice.  


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

6 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Spirulina: efecte benefice asupra organismului

Spirulina: efecte benefice asupra organismului

de Elena-Alina Constantinescu 21 Feb 2017

Tonifianta si plina de antioxidanti, spirulina este suplimenteul alimentar ideal pentru revitalizarea si fortificarea organismului. Usor digerata si absorbita in organism, are rol detoxifiant si antioxidant, de intensificare a proceselor metabolice. [detalii]

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

de Elena-Alina Constantinescu 20 Feb 2017

Sofranul, cunoscut si sub denumirea de "arurul rosu", este foarte apreciat pentru aromele delicioase pe care le confera bucatelor (de la exoticele risotto-uri si pana la cele mai sofisticate deserturi). Este cel mai scump condiment, pretul sau de vanzare pe pietele europene variind intre 8.000 si 13.000 euro/kilogram! [detalii]

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

de Elena-Alina Constantinescu 17 Feb 2017

Sarea este alimentul pe care il folosim in alimentatie zi de zi. Sarea de Himalaya are multiple beneficii si poate fi o alternativa la sarea rafinata din comert. Descopera mai jos ce beneficii aduce organismului! [detalii]

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

de Elena-Alina Constantinescu 16 Feb 2017

Asociatia ABC-ul Nutritiei face publice datele unui studiu propriu privind nivelul de cunostinte si starea de nutritie si sport a elevilor bucuresteni cu varste cuprinse intre 10-14 ani. [detalii]

De ce nu este bine sa cumparam din comert bulion si pasta de tomate

De ce nu este bine sa cumparam din comert bulion si pasta de tomate

de Elena-Alina Constantinescu 14 Feb 2017

Prin Campania Nationala de Informare si Educare: ”Sa invatam sa intelegem eticheta!” Asociatia Pro Consumatori (APC) doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia consumatorilor asupra ingredientelor nocive care se ascund in unele produse comercializate pe piata. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 3.33 din 5 (3 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.