Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta anti-imbatranire

de AlegeSanatos.ro 07 Ian 2014

Tags: quinoa spanac diete ceaiuri ciocolata


Dieta anti-imbatranire

Cateva studii facute de cercetatori nutritionisti din Marea Britanie si Canada au scos la iveala faptul ca putem trai mai mult daca avem o dieta corespunzatoare si consumam alimente cheie in lupta impotriva imbatranirii.

 Conform studiilor, felul in care aratam este cauza radicalilor din piele si a radiatiilor UV de la soare. Iata si vestea buna: consumul anumitor nutrienti ne ajuta sa ne mentinem pielea sanatoasa si sa aratam mai tineri. Pe langa o alimentatie sanatoasa, este important sa adoptam si alte aspecte ale unei vieti sanatoase, precum exercitiile fizice. Exercitiile fizice ne mentin activi si sunt secretul unei tinereti fara batranete. Cercetatorii afirma ca exercitiile fizice de rutina ofera 100% protectie impotriva albirii si caderii parului, atrofiei musculare si ale creierului, si nu numai.

Din lista alimentelor pentru o tinerete vesnica fac parte:

1. Morcovii  beta carotenul pe care il gasim in morcovi sau alte legume de culoare portocalie ne pot reduce efectele nedorite ale soarelui.
2. Quinoa  aceasta ajuta la mentinerea unui intestin sanatos si scade riscul de colesterol ridicat. Putem obtine acest lucru de la alimente bogate in amidon, cum ar fi pastele integrale, orez, paine si alte cereale. Quinoa poate fi o alegere buna de cereale, in special pentru persoanele vegetariene, care nu mananca produse de origine animala. Este, de asemenea, o sursa buna de proteine??, care este vitala pentru structura celulara a pielii.

3. Piureurile de fructe un smoothie delicios ne poate oferi o serie de substante nutritive si minerale, de care avem nevoie pentru un aspect tineresc. Cei mai multe antioxidanti pe care le obtinem prin combinarea a doua sau trei fructe diferite intr-un singur pahar ne este de ajutor pentru a stimula nervii, de a diminua inflamarea pielii si ridarea.

4. Nucile si semintele  cateva nuci ca o gustare sau semintele de floarea soarelui intr-un iaurt ne ajuta sa ne protejam pielea. Acest lucru se datoreaza faptului ca nucile si seminele contin acizi gras, cum ar fi omega 3, care sunt necesare pentru structura corpului si a celulelor pielii.

5. Apa  a fi hidratati este un lucru foarte important pentru sanatatea noastra. Consumul de lichide este strans legat de elasticitatea pielii, precum si de multe alte aspecte legate de sanatate, inclusiv anumite functii ale corpului, care au nevoie de apa pentru a avea loc.

6. Pestele gras precum tonul, somonul si macroul - ne poate ajuta sa ne pastram sanatosi si sa avem o piele mai tanara. Este recomandat sa consumam de doua ori pe saptamana peste gras.

7. Ciocolata. O veste buna pentru iubitorii de ciocolata este ca ciocolata neagra cu un continut ridicat de cacao - peste 60% - ar putea fi o modalitate pentru a avea grija de aspectul nostru. In cacao se gaseste un numar ridicat de polifenoli, care ar putea avea un efect pozitiv asupra pielii, protejand-o de arsurile solare.

8. Ceaiul verde. Alaturi de alte ceaiuri din plante, ceaiul verde ne ajuta sa fim hidratati si ofera resurse suplimentare, care sunt foarte bune pentru pielea si inima noastra.

9. Carnea de pasare si pestele  proteinele din dieta noastra joaca un rol important in sanatatea pielii. Cele mai bune surse sunt carnea slaba, pestele, ouale si branzeturil, care ajuta la formarea colagenului, esential pentru a produce noi celule ale pielii.

10. Spanacul sau legumele de culoare verde inchis, precum broccoli, varza sunt pline de vitamine, beta-caroten si luteina, care pot ajuta la mentinerea pielii sanatoase. Spanacul este o sursa buna de vitamina C, care ajuta la vindecarea pielii si vitamina E, un antioxidant important, care ajuta la spalarea radicalilor liberi din organism.

11.Un sos delicios din rosii, care contin licopen, un antioxidant, ajuta la reducerea ridurilor. Licopenul il gasim in conservele de rosii, in rosiile fierte combinate cu ulei de masline. Faceti miscare, fiti activi si consumati alimente sanatoase. Drumul catre o sala de fitness va poate conduce la fantana tineretii vesnice.  




Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

6 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Sunt ciupercile legume?

Sunt ciupercile legume?

de Raluca Garbea 16 Feb 2018

Multe persoane, cand sunt intrebate daca ciupercile sunt legume, nu stiu sa dea un raspuns pe loc, potrivit organicfacts.net. [detalii]

Kiwi. Beneficii pentru sanatate

Kiwi. Beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 15 Feb 2018

Originar din China, kiwi reprezinta o sursa bogata de vitamine C, E, B2, B3, provitamina A, enzime, acizi organici, fibre, saruri minerale de cupru, potasiu, magneziu, calciu, fosfor, fier, seleniu, zinc, luteina, fiind astfel o adevarata sursa de sanatate! [detalii]

Ce sa consumi atunci cand ai gripa

Ce sa consumi atunci cand ai gripa

de Raluca Garbea 14 Feb 2018

Ce sa consumi atunci cand nu ai pofta de mancare? Atunci cand ai gripa, cel mai bun remediu este odihna, caci nu exista mancare sau bautura care sa faca ca simptomele bolii sa dispara. Totusi, trebuie sa te asiguri ca esti hidratat corespunzator si ca mananci alimente bogate in nutrienti care sa te ajute sa nu te simti si mai rau. [detalii]

Tort de biscuiti. Reteta

Tort de biscuiti. Reteta

de Raluca Garbea 06 Feb 2018

Dulciurile reprezinta placerea "vinovata" a multor persoane insa, din pacate, acestea nu se numara printre aliatii sanatatii. Cu toate acestea, orice persoana merita sa se rasfete, din cand in cand, cu un desert. [detalii]

Sfaturi pentru pastrarea mierii

Sfaturi pentru pastrarea mierii

de Raluca Garbea 05 Feb 2018

Mierea reprezinta un aliment dulce, lichid siropos produs natural de albine, cu numeroase beneficii pentru sanatate, fiind o sursa de energie si un puternic antibiotic natural. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit