Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta anti-imbatranire

de AlegeSanatos.ro 07 Ian 2014

Tags: quinoa spanac diete ceaiuri ciocolata


Dieta anti-imbatranire

Cateva studii facute de cercetatori nutritionisti din Marea Britanie si Canada au scos la iveala faptul ca putem trai mai mult daca avem o dieta corespunzatoare si consumam alimente cheie in lupta impotriva imbatranirii.

 Conform studiilor, felul in care aratam este cauza radicalilor din piele si a radiatiilor UV de la soare. Iata si vestea buna: consumul anumitor nutrienti ne ajuta sa ne mentinem pielea sanatoasa si sa aratam mai tineri. Pe langa o alimentatie sanatoasa, este important sa adoptam si alte aspecte ale unei vieti sanatoase, precum exercitiile fizice. Exercitiile fizice ne mentin activi si sunt secretul unei tinereti fara batranete. Cercetatorii afirma ca exercitiile fizice de rutina ofera 100% protectie impotriva albirii si caderii parului, atrofiei musculare si ale creierului, si nu numai.

Din lista alimentelor pentru o tinerete vesnica fac parte:

1. Morcovii  beta carotenul pe care il gasim in morcovi sau alte legume de culoare portocalie ne pot reduce efectele nedorite ale soarelui.
2. Quinoa  aceasta ajuta la mentinerea unui intestin sanatos si scade riscul de colesterol ridicat. Putem obtine acest lucru de la alimente bogate in amidon, cum ar fi pastele integrale, orez, paine si alte cereale. Quinoa poate fi o alegere buna de cereale, in special pentru persoanele vegetariene, care nu mananca produse de origine animala. Este, de asemenea, o sursa buna de proteine??, care este vitala pentru structura celulara a pielii.

3. Piureurile de fructe un smoothie delicios ne poate oferi o serie de substante nutritive si minerale, de care avem nevoie pentru un aspect tineresc. Cei mai multe antioxidanti pe care le obtinem prin combinarea a doua sau trei fructe diferite intr-un singur pahar ne este de ajutor pentru a stimula nervii, de a diminua inflamarea pielii si ridarea.

4. Nucile si semintele  cateva nuci ca o gustare sau semintele de floarea soarelui intr-un iaurt ne ajuta sa ne protejam pielea. Acest lucru se datoreaza faptului ca nucile si seminele contin acizi gras, cum ar fi omega 3, care sunt necesare pentru structura corpului si a celulelor pielii.

5. Apa  a fi hidratati este un lucru foarte important pentru sanatatea noastra. Consumul de lichide este strans legat de elasticitatea pielii, precum si de multe alte aspecte legate de sanatate, inclusiv anumite functii ale corpului, care au nevoie de apa pentru a avea loc.

6. Pestele gras precum tonul, somonul si macroul - ne poate ajuta sa ne pastram sanatosi si sa avem o piele mai tanara. Este recomandat sa consumam de doua ori pe saptamana peste gras.

7. Ciocolata. O veste buna pentru iubitorii de ciocolata este ca ciocolata neagra cu un continut ridicat de cacao - peste 60% - ar putea fi o modalitate pentru a avea grija de aspectul nostru. In cacao se gaseste un numar ridicat de polifenoli, care ar putea avea un efect pozitiv asupra pielii, protejand-o de arsurile solare.

8. Ceaiul verde. Alaturi de alte ceaiuri din plante, ceaiul verde ne ajuta sa fim hidratati si ofera resurse suplimentare, care sunt foarte bune pentru pielea si inima noastra.

9. Carnea de pasare si pestele  proteinele din dieta noastra joaca un rol important in sanatatea pielii. Cele mai bune surse sunt carnea slaba, pestele, ouale si branzeturil, care ajuta la formarea colagenului, esential pentru a produce noi celule ale pielii.

10. Spanacul sau legumele de culoare verde inchis, precum broccoli, varza sunt pline de vitamine, beta-caroten si luteina, care pot ajuta la mentinerea pielii sanatoase. Spanacul este o sursa buna de vitamina C, care ajuta la vindecarea pielii si vitamina E, un antioxidant important, care ajuta la spalarea radicalilor liberi din organism.

11.Un sos delicios din rosii, care contin licopen, un antioxidant, ajuta la reducerea ridurilor. Licopenul il gasim in conservele de rosii, in rosiile fierte combinate cu ulei de masline. Faceti miscare, fiti activi si consumati alimente sanatoase. Drumul catre o sala de fitness va poate conduce la fantana tineretii vesnice.  




Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

8 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta anti-imbatranire"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Incerci sa reduci tensiunea arteriala? Sucul de rosii te poate ajuta!

Incerci sa reduci tensiunea arteriala? Sucul de rosii te poate ajuta!

de Raluca Garbea 19 Iun 2019

Noile cercetari arata cum un pahar de suc de rosii fara sare poate sa reduca tensiunea arteriala si riscul aparitiei bolilor de inima. [detalii]

Pepene rosu - Top 4 beneficii pentru sanatate

Pepene rosu - Top 4 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 18 Iun 2019

Pepenele rosu ofera numeroase beneficii pentru sanatate. Descopera in articol care sunt acestea! [detalii]

Alimente bogate in vitamina D

Alimente bogate in vitamina D

de Raluca Garbea 14 Iun 2019

Vitamina D este produsa de organism dupa expunerea la lumina soarelui. Exista, de asemenea, surse alimentare de vitamina D, pe care oamenii le pot adauga in regimul lor, in cazul in care prezinta deficit de vitamina D. Descopera in articol care sunt acestea! [detalii]

Ce este acidul citric si in ce produse se regaseste

Ce este acidul citric si in ce produse se regaseste

de Raluca Garbea 11 Iun 2019

Acidul citric reprezinta unul dintre cei mai comuni aditivi alimentari folositi in prezent. Descopera in articol in ce produse se regaseste acidul citric! [detalii]

Top 5 alimente bogate in proteine

Top 5 alimente bogate in proteine

de Raluca Garbea 08 Iun 2019

Proteinele ofera numeroase beneficii pentru sanatate, cum ar fi: protejarea sistemului muscular, diminuarea senzatiei de foame sau intarirea sistemului imunitar. Descopera in articol care sunt cele mai bune surse de proteine! [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016