Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta de o saptamana pentru mai multa energie

de Laura Voica 25 Feb 2014

Dieta de o saptamana pentru mai multa energie

Sunt anumite perioade din an in care ne simtim obositi fara niciun motiv, aparent. Ne trezim foarte greu dimineata, simtim ca nu ne-am odihnit bine, dupa-amiaza la serviciu facem eforturi mari ca sa ne putem concentra. Una dintre cele mai probabile cauze pentru lipsa energiei o poate constitui dieta inadecvata. In continuare va propunem cateva sfaturi de nutritie pentru o saptamana plina de energie:


Lunea fara carne

Carnea plina de grasimi este mai greu de digerat asadar va va lasa fara energie intreaga zi. Incercati sa carnea din dieta doar o zi pe saptamana pentru a stimula tractul gastro-intestinal si pentru a va simti plini de energie. In schimb, opteaza pentru alimente bogate in fibre, care va vor furniza energia de care aveti nevoi intreaga zi.

O data la doua zile

In jurul orei 15:00, de obicei ne este foame si devenim indispusi si usor irascibili din aceasta cauza. Cateva gustari bogate in fier si vitamina C, pot ajuta la imbunatatirea starii de spirit si va vor oferi un impuls de energie. Data viitoare cand ai nevoie de o gustare, incercati capsuni acoperite cu ciocolata sau seminte condimentate

Miercurea fara fainoase

Ai nevoie de multe ori sa te intinzi pentru o siesta dupa o masa bogata in carbohidrati? Ai putea fi unul dintre cei mai multi americani care sufera de sensibilitate ascunsa la grau. Daca acesta este cazul, intrerupe pentru o zi consumul de produse din grau.

O zi insetata

Rodia este un fruct de detoxifiere excelent, care se mandreste cu o serie de antioxidanti care ajuta la combaterea radicalilor liberi. Este usor sa includeti acest super-aliment in dieta prin amestecarea acestuia in bauturi pe tot parcursul zilei - incerca suc de rodie, ceai sau chiar un cocktail ! Aceasta va alunga inflamatia care va priveste de energie.

Vinerea grasa

Eviti alimentele cu grasimi? Se poate sa procedezi chiar gresit. Acizi grasi sanatosi, sunt esentiai pentru a ajuta corpul tau sa transforme alimentele in energie. Vineri mananca alimente bogate in acizi grasi omega 3.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Dieta de o saptamana pentru mai multa energie"

1 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta de o saptamana pentru mai multa energie"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Alimente pentru regenerarea si detoxifierea eficienta a ficatului

Alimente pentru regenerarea si detoxifierea eficienta a ficatului

de Elena-Alina Constantinescu 17 Mai 2017

Unele dintre cele mai frecvente simptome ale bolii hepatice sunt oboseala, pierderea brusca in greutate, pierderea poftei de mancare, senzatia de greata. Prajelile, afumaturile, conservantii si grasimile animale suprasolicita ficatul, de aceea pentru a stimula functiile acestuia si a imbunatati stilul de viata este indicat sa consumati urmatoarele alimente: [detalii]

Consumam, fara sa stim, masline innegrite artificial. Ce aditivi folosesc unii producatori

Consumam, fara sa stim, masline innegrite artificial. Ce aditivi folosesc unii producatori

de Elena-Alina Constantinescu 04 Mai 2017

Maslinele innegrite prin oxidare sunt obtinute din masline verzi cu ajutorul gluconatului feros sau a lactatului feros, doi aditivi alimentari care pot afecta in mod grav mucoasa gastrica. Asadar, acestea cresc riscul aparitiei cancerului gastric. [detalii]

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

de Elena-Alina Constantinescu 14 Apr 2017

Cozonacul din comert este un produs cu densitate energetica mare, dezechilibrat din punct de vedere nutritional, cu cantitate mare de glucide (peste 50 g glucide la 100 g). [detalii]

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.