Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta mediteraneana, acum la indemana oricui!

de AlegeSanatos.ro 04 Iun 2013

Dieta mediteraneana, acum la indemana oricui!

Ne este destul de greu sa urmam o dieta, desi acest lucru se cere cu adevarat in cazul multora dintre noi. Ar trebui sa mai slabim putintel sau poate chiar muuult. Ar trebui sa avem mai multa grija la ce mancam ca sa nu avem probleme de sanatate (daca nu avem deja). Ar trebui sa facem ceva si cu acele grasimi care ne incarca arterele si le pot bloca oricand! Sunt multi "ar trebui" si trebuie sa tinem cont de faptul ca prea rar avem grija sa si facem ceea ce trebuie, si anume sa luam decizii clare, decizii de la care sa nu ne abatem. Si pentru ca hrana reprezinta un aspect esential pentru toata lumea si pentru ca toti vrem sa ne hranim sanatos, noi va propunem o solutie conceputa de Dr. Alin Popescu. Este ghidul care iti aduce la dispozitie totul despre dieta mediteraneana! In cadrul ghidului veti gasi informatii esentiale referitoare la aceasta dieta. Ce presupune dieta mediteraneana? Ce alimente sunt de baza in dieta mediteraneana? Care sunt beneficiile ei? Ce alimente sunt interzise si care trebuie consumate cu maxima precautie? Ce produse ne ajuta sa slabim si sa ne dezvoltam in mod sanatos? Ce retete culinare sa preparam pentru a ne hrani corpurile pentru vitalitate si energie maxima! Apropo, cunoasteti sentimentul de somn si lentoare dupa o masa copioasa? Ei bine, cu dieta mediteraneana nu veti mai simti asa ceva pentru ca dieta mediteraneana nu prea permite consumul de carne rosie, carne grasa, grasimi de origine animala si alte produse care ne ingreuneaza digestia! Cu alte cuvinte, dupa ce mancati in stil mediteranean, noi va promitem ca va veti simti plini de viata, plini de energie care tine mult, foarte mult, mai mult decat va imaginati. Ca sa ne credeti pe cuvant, noi va oferim si 2 retete culinare extrase din ghidul "Dieta mediteraneana". Va invitam sa le testati si daca am avut dreptate, va invitam sa comandati si ghidul in care veti avea acces la toate informatiile oferite de un specialist veritabil, dr Alin Popescu. Iata cele doua retete culinare pe care vi le-am promis: Salata mediteraneana verde: (este o salata mai consistenta cu 189 de kilocalorii per portie, dar foarte bogata in grasimi sanatoase si fitonutrienti) Ingrediente: frunze de salata verde, radicchio, salata romana, o ceasca de rosii mici, sase bucati de ceapa verde taiate marunt, 200 grame de miez de anghinare murat, taiat in bucati mari, o ceasca de feta maruntita, un ardei gras galben taiat in fasii, o cana de masline fara samburi, o ceasca de samburi de floarea soarelui, ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper. Preparare: se bate vinegreta din ulei, lamaie, sare si piper. Se aseaza legumele intr-un bol mare si se toarna deasupra vinegreta. Supa de linte Este un fel de mancare de baza in jurul Mediteranei, imbracand forme variate in functie de tara in care este preparata. Reteta de mai jos este varianta italiana de supa de linte. Ingrediente: o cana de linte uscata, doua cani de rosii pasate, o ceapa mare, doi morcovi de dimensiune medie, doua teline curatate si taiate cubulete, un catel de usturoi, ulei de masline, sare si piper, 4 cani de apa. Preparare: se taie ceapa fideluta , morcovii julien si se arunca in tigaia incinsa in care s-a pus ulei de masline. Se adauga telina si usturoiul. Se lasa aproximativ 8-10 minute. Apoi se adauga sarea si piperul, lintea, sosul de rosii si apa. Se fierbe la foc mic aproximativ o ora. inainte de servire se garniseste cu parmezan proaspat ras. Pofta buna si nu uitati ca aveti la dispozitie ghidul "Dieta mediteraneana", pe care il puteti comanda de aici >>>


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Dieta mediteraneana, acum la indemana oricui!"

8 + 6 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta mediteraneana, acum la indemana oricui!"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

14 substante nocive care se ascund in bauturile energizante

14 substante nocive care se ascund in bauturile energizante

de Elena-Alina Constantinescu 12 Ian 2017

Asociatia Pro Consumatori (APC) doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia tinerilor cu privire la existenta pe piata a unor bauturi energizante, care au un continut ridicat de zahar si conservanti artificiali. [detalii]

Ce alimente trebuie sa consumam in zilele geroase

Ce alimente trebuie sa consumam in zilele geroase

de Elena-Alina Constantinescu 11 Ian 2017

Dieta sanatoasa si echilibrata are un rol deosebit de important in mentinerea sanatatii, mai ales acum, in aceasta perioada, in care gerul, vantul si zapada au pus stapanire pe tara noastra. [detalii]

Risipa de mancare, accentuata in perioada sarbatorilor

Risipa de mancare, accentuata in perioada sarbatorilor

de Elena-Alina Constantinescu 22 Dec 2016

Risipa de alimente la consumatori creste in perioada sarbatorilor pe seama traditiei de a avea pe masa alimente diverse si in cantitati mai mari decat de obicei. Totusi, acest obicei neprietenos cu mediul poate fi corectat prin informare si constientizare asupra problemei risipei alimentare si, mai ales, printr-un consum rational si responsabil. [detalii]

Topul celor mai bune alimente antistres

Topul celor mai bune alimente antistres

de Elena-Alina Constantinescu 27 Dec 2016

Alimentatia are un rol esential in lupta impotriva stresului. Fructele, legumele, pestele, nucile si semintele sunt eficiente in lupta impotriva stresului, datorita continutului bogat de vitamine si minerale, care ajuta la mentinerea echilibrului general al organismului. Include in dieta zilnica aceste alimente pentru a avea o dispozitie mai buna. [detalii]

6 idei pentru un mic dejun sanatos

6 idei pentru un mic dejun sanatos

de Elena-Alina Constantinescu 14 Dec 2016

La micul dejun trebuie sa consumam fructe si legume deoarece au un continut crescut de fibre si produc rapid o senzatie de satietate. Mai mult, foarte importante sunt si lactatele si cerealele integrale, ele regland colesterolul si tensiunea arteriala. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.