Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Dieta pentru afectiuni cardiace si arteroscleroza

de Laura Voica 18 Mar 2014

Dieta pentru afectiuni cardiace si arteroscleroza

Consumul de alimente ce contin grasimi de origine animala (carne si mezeluri, mai ales de porc) este corelat cu un numar apreciabil de boli care afecteaza direct sanatatea. In continuare va vom arata un plan nutritional pentru ateroscleroza, una dintre cele mai des intalnite afectiuni care in timp, duce la afectiuni cardiace grave. Uitati de carnea de porc si de grasimile nesantoase si amintiti-va de alimentele bogate in antioxidanti sau care contin colina, lecitina din soia (nemodificata genetic), seleniu, germaniu etc.

Alimente Recomandabile (zilnic) Limitate (de doua ori pe saptamana) Nerecomandate (doar in mod exceptional)
Bauturi Apa minerala negazoasa, sucuri naturale, ceai Bauturi indulcite cu zahar, nectaruri de fructe Bauturi alcoolice
Carne Carne slaba de pasare Carne macra de miel Carne de porc, mezeluri, bacon, hamburger, rata
Cereale Toate cerealele integrale, paine integrala, orez integral, fulgi de cereale, musli Aluaturi cu ou, biscuiti, produse de patiserie Paine industrial coapta in forma, patiserie industriala, placinta, briosa, foietaje
Condimente si sosuri Sos de usturoi, mustar, ierburi aromatice, otet, lamaie, usturoi Maioneza, bechamel, sosuri pentru salate Sosuri cu unt, margarina sau alte grasimi animale
Fructe, zarzavaturi si legume Mai ales crude. Masline, cartofi prajiti, snacksuri Aperitive industrial prajite
Fructe uscate De preferat crude, niciodata cu sare Alune de pamant Fructe uscate sarate
Grasimi si uleiuri Uleiuri vegetale de prima presa, presate la rece Uleiuri de seminte, ulei de masline rafinat Margarina, unt, untura, samantana, slanina
Oua Albus de ou (de la ouale proaspete) Galbenus de ou Praf de oua
Lactate Lapte vegetal iar in lipsa acestuia, lapte proaspat degresat Branza de vaca proaspata, iaurt degresat Branzeturi fermentate, branza topita, frisca, smantana
Peste si fructe de mare Peste alb cu carne slaba Conserve de peste, scoici, creveti si alte crustacee Peste prajit industrial, icre de peste, caviar
Deserturi Miere de albine, gemuri facute natural, fara ados de zahar, fructe Crema de zahar ars preparata acasa, nuga, biscuiti dulci, produse de patiserie facute in casa fara unt Ciocolata, prajituri, tarte si torturi din comert
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Dieta pentru afectiuni cardiace si arteroscleroza"

5 + 6 =

Spune-ne opinia ta despre
"Dieta pentru afectiuni cardiace si arteroscleroza"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Spirulina: efecte benefice asupra organismului

Spirulina: efecte benefice asupra organismului

de Elena-Alina Constantinescu 21 Feb 2017

Tonifianta si plina de antioxidanti, spirulina este suplimenteul alimentar ideal pentru revitalizarea si fortificarea organismului. Usor digerata si absorbita in organism, are rol detoxifiant si antioxidant, de intensificare a proceselor metabolice. [detalii]

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

de Elena-Alina Constantinescu 20 Feb 2017

Sofranul, cunoscut si sub denumirea de "arurul rosu", este foarte apreciat pentru aromele delicioase pe care le confera bucatelor (de la exoticele risotto-uri si pana la cele mai sofisticate deserturi). Este cel mai scump condiment, pretul sau de vanzare pe pietele europene variind intre 8.000 si 13.000 euro/kilogram! [detalii]

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

de Elena-Alina Constantinescu 17 Feb 2017

Sarea este alimentul pe care il folosim in alimentatie zi de zi. Sarea de Himalaya are multiple beneficii si poate fi o alternativa la sarea rafinata din comert. Descopera mai jos ce beneficii aduce organismului! [detalii]

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

de Elena-Alina Constantinescu 16 Feb 2017

Asociatia ABC-ul Nutritiei face publice datele unui studiu propriu privind nivelul de cunostinte si starea de nutritie si sport a elevilor bucuresteni cu varste cuprinse intre 10-14 ani. [detalii]

De ce nu este bine sa cumparam din comert bulion si pasta de tomate

De ce nu este bine sa cumparam din comert bulion si pasta de tomate

de Elena-Alina Constantinescu 14 Feb 2017

Prin Campania Nationala de Informare si Educare: ”Sa invatam sa intelegem eticheta!” Asociatia Pro Consumatori (APC) doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia consumatorilor asupra ingredientelor nocive care se ascund in unele produse comercializate pe piata. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 5 din 5 (1 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.