Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Fisticul ingrasa?

de Laura Voica 25 Apr 2014

Fisticul ingrasa?

Nucile sunt o gustare populara si un ingredient folosit atat in deserturi cat si in feluri de mancare principale. Daca va place sa manancati nuci, fisticul este una dintre optiunile cele mai sanatoase. Acesta este bogat in substante nutritive esentiale, va ajuta sa controlati greutatea corporala si scade riscul aparitiei bolilor cardiace.

Nutritie

Fisticul contine putine calorii si mai mult potasiu si vitamina K per portie decat alte fructe cu coaja lemnoasa. O portie de 30 de grame de fistic uscat si prajit contine 160 de calorii, 6 grame de proteine ​​, 3 grame de fibre si 15 grame de grasime, dintre care doar 2 grame de grasimi saturate. De asemenea, va ofera 25% din valoarea zilnica de vitamina B - 6, 15% din valoarea zilnica recomandata de tiamina si fosfor si 10% din valoarea zilnica de magneziu.

Sanatatea inimii

Fisticul poate ajuta la scaderea colesterolului. Participantii la studiu care au consumat o dieta saraca in calorii, iar  10- 20 % din totalul de calorii au fost sub forma de fistic forma de fistic timp de patru saptamani, au avut un nivel al colesterolului mai redus decat participantii care au avut doar o dieta saraca in calorii, potrivit unui studiu publicat in "American Journal of Clinical Nutrition ", in septembrie 2008. Fisticul contine, de asemenea, L - arginina, care poate face peretele arterelor mai flexibil si astfel se redue probabilitatea de a dezvolta un cheag de sange care ar putea provoca un atac de cord, si vitamina E, ceea ce face mai putin probabil ca arterele sa se infunde cu placa de aterom, noteaza MayoClinic.com.

Managementul greutatii

Daca va place gustarile din nuci, puteti controla greutatea prin limitarea portiilor. Continutul de fibre din nuci ne da o senzatie de satietate mai mare, ajutandu-va sa manancati mai putine calorii. Un studiu publicat in " Jurnalul Colegiului American de Nutritie ", in iunie 2010, a constatat ca participantii care au consumat fistic cu un continut de 240 de calorii timp de 12 saptamani au avut un indice de masa corporala mai redusa si un nivel al trigliceridelor mai redus decat cei care au consumat covigi cu un continut de 220 calorii.


Desi cele mai multe tipuri de grasimi din fistic sunt sanatoase, acesta contine totusi multe calorii, deci ar trebui sa-l manancam cu moderatie.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Fisticul ingrasa?"

8 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"Fisticul ingrasa?"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

Condimentul care previne cancerul, protejeaza inima si imbunateste digestia

de Elena-Alina Constantinescu 20 Feb 2017

Sofranul, cunoscut si sub denumirea de "arurul rosu", este foarte apreciat pentru aromele delicioase pe care le confera bucatelor (de la exoticele risotto-uri si pana la cele mai sofisticate deserturi). Este cel mai scump condiment, pretul sau de vanzare pe pietele europene variind intre 8.000 si 13.000 euro/kilogram! [detalii]

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

Care este diferenta dintre sarea de Himalaya si sarea de masa

de Elena-Alina Constantinescu 17 Feb 2017

Sarea este alimentul pe care il folosim in alimentatie zi de zi. Sarea de Himalaya are multiple beneficii si poate fi o alternativa la sarea rafinata din comert. Descopera mai jos ce beneficii aduce organismului! [detalii]

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

Greselile de nutritie si consecintele lor in randul elevilor

de Elena-Alina Constantinescu 16 Feb 2017

Asociatia ABC-ul Nutritiei face publice datele unui studiu propriu privind nivelul de cunostinte si starea de nutritie si sport a elevilor bucuresteni cu varste cuprinse intre 10-14 ani. [detalii]

De ce nu este bine sa cumparam din comert bulion si pasta de tomate

De ce nu este bine sa cumparam din comert bulion si pasta de tomate

de Elena-Alina Constantinescu 14 Feb 2017

Prin Campania Nationala de Informare si Educare: ”Sa invatam sa intelegem eticheta!” Asociatia Pro Consumatori (APC) doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia consumatorilor asupra ingredientelor nocive care se ascund in unele produse comercializate pe piata. [detalii]

Cum ne ajuta varza rosie sa ne mentinem sanatatea

Cum ne ajuta varza rosie sa ne mentinem sanatatea

de Elena-Alina Constantinescu 06 Feb 2017

Varza rosie este bogata in fibre alimentare, are putine calorii si multe vitamine si minerale, ajutandu-ne astfel sa ne mentinem sanatatea fizica si psihica. Consumata frecvent, curata organismul de toxine si ne ajuta sa slabim sanatos. In randurile de mai jos, iata si alte motive pentru a consuma varza rosie: [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 5 din 5 (1 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.