Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Fructele - izvor de sanatate

de AlegeSanatos.ro 22 Aug 2012

Fructele - izvor de sanatate

Cu alte cuvinte, cine prefera ca gustare sau desert fructele are parte de o dieta alcalina, protejand astfel organismul de stresul oxidativ pe care il au multe dintre alimentele consumate si care ascund o sumedenie de substante toxice. De asemenea, nu trebuie omis faptul ca fructele actioneaza datorita continutului bogat in vitamine si minerale ca niste detoxifianti ai organismului ajutand astfel la eliminarea substantelor care daca se acumuleaza pot produce o serie de dezechilibre celulare. Avand in vedere toate aceste lucruri, multumita naturii, puteti beneficia de toate avantajele pe care le prezinta consumul de fructe, acestea putand fi considerate fara doar si poate un panaceu cu gust delicios.Cura cu suc de fructe va mentine tineri si sanatosi Auzim peste tot ca trebuie sa consumam peste 2 litri de lichide pe zi (in zilele toride chiar si 4 litri!) insa putini sunt cei care respecta acest lucru. Pentru a veni in ajutorul celor care nu au tragere de inima cand vine vorba de apa si care beau 1 litru de apa pe zi venim cu o idee care ajuta atat la la hidratarea organismului, cat si la aportul de substante nutritive. Astfel, decat un pahar simplu cu apa mai bine preparati-va singuri suc de fructe (50% apa, 50% fruct) fara insa a adauga zahar. Pentru cei care doresc sa indulceasca sucul le propunem ca varianta mierea de albine. In acest fel cei care ajung sa consume 8 pahare pe zi de suc natural facut in casa (din orice fruct) vor beneficia si de vitamine si minerale, substante recunoscute pentru efectul lor tonic asupra organismului. Este bine ca sucul de fructe sa fie consumat in aceeasi zi in care a fost preparat (cu cat mai proaspat cu atat mai bine). Fructele sunt sinonime cu starea de bine! Calciul, fierul, zincul, fosforul, sodiul, vitaminele  C, E si vitaminele din grupa B-urilor sunt doar cateva dintre beneficiile intalnite in fructe. Consumul a cel putin 3 fructe pe zi aduce dupa sine o imbunatatire a sistemului imunitar, ameliorarea digestiei si bunul mers al sistemului cardio-vascular. Persoanele care mananca zilnic fructe au sanse mult mai mici de a face cancer, diabet zaharat tip II sau de a se confrunta cu obezitatea. Trebuie mentionat faptul ca fructele sunt si o sursa importanta de apa lucru ce le face indispensabile in cazul afectiunilor renale pentru a indeparta toxinele si pentru a curata tractul renal de impuritati. Si sistemul nervos este influentat in mod pozitiv de  consumul de fructe fiind dovedit faptul ca in cazul copiilor consumul de fructe proaspete amelioreaza memoria si capacitatea de concentrare. Si nu in ultimul rand, datorita faptului ca in mai toate fructele se gaseste vitamine A putem afirma ca exista o legatura clara intre consumul de fructe si  influenta pozitiva a acestora in tulburarile vizuale.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Fructele - izvor de sanatate"

6 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"Fructele - izvor de sanatate"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

de Elena-Alina Constantinescu 15 Mar 2017

Produsele vegetale din comert (salata de vinete, hummus, orez la caserola, etc) sunt bogate in grasimi hidrogenate, E-uri si arome, fara de care nu ar mai fi atat de gustoase. Odata patrunse in organism, aceste substante se depun pe vasele de sange si sunt un pericol pentru silueta ta, sunt lipsite de valoare nutritiva si asigura o satietate de scurta durata. Din fericire, exista alternative sanatoase la produsele vegetale industriale, si anume fructele si legumele de sezon, bogate in vitamine, minerale, fibre si antioxidanti. Iata, mai jos, ce alimente trebuie sa incluzi in meniu... [detalii]

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

de Elena-Alina Constantinescu 13 Mar 2017

Glutenul este o proteina care se gaseste in diverse cereale precum grau, secara, orz. Este utilizat intr-o mare varietate de produse de patiserie si alte alimente (bere, paste fainoase, mezeluri, sosuri pentru salata gata preparate), pentru textura pe care o ofera acestora. Trebuie sa renuntam la gluten? Iata parerea nutritionistului Mihaeala Bilic... [detalii]

Ce mancam in Postul Pastelui?

Ce mancam in Postul Pastelui?

de Elena-Alina Constantinescu 09 Mar 2017

Postului Pastelui este un bun prilej pentru detoxifierea organismului. Nu trebuie sa ne infometam, ci sa avem grija cum combinam alimentele, sa diversificam meniul si sa respectam orele de masa. Conform calendarului ortodox, Pastele va fi sarbatori pe 16 aprilie. Este cel mai lung si mai aspru dintre toate cele patru posturi importante si mai poarta denumirea de Postul Mare. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 3.4 din 5 (5 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.