Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Iata ce alimente ne protejeaza ficatul

de Raluca Garbea 04 Iul 2018

Tags: alimente ficat sanatate


Iata ce alimente ne protejeaza ficatul

Ficatul reprezinta organul care proceseaza absolut orice intra in organismul nostru. De aceea, trebuie sa avem grija de sanatatea ficatului daca vrem sa ne bucuram de un stil de viata sanatos.

Ficatul efectueaza o varietate de sarcini esentiale, de la producerea de proteine, colesterol si bila la depozitarea vitaminelor, a mineralelor si chiar a carbohidratilor.
 

Iata ce alimente ne protejeaza ficatul!

 
1. Ceai - Este foarte bun pentru organism, iar studiile arata ca acesta poate avea beneficii uimitoare pentru ficat.
 
2. Usturoi - Are un nivel ridicat de seleniu care stimuleaza procesul de detoxifiere.
 
3. Grepfrut - Contine antioxidanti care protejeaza in mod natural ficatul. Cei doi principali antioxidanti pe care ii intalnim in grepfrut sunt naringenin si naringi.
 
4. Nuci - Au un nivel ridicat de arginina, glutation si acizi grasi omega-3 care au rolul de a preveni depunerea grasimilor in ficat si de a imbunatati procesul de detoxifiere.
 
5. Peste - Contine acizi grasi omega-3 care reduc inflamatia si riscul de aparitie a unor boli de inima.
 
6. Avocado - Datorita continutului de glutation, vitamina C si vitamina E, celulele ficatului sunt protejate.
 
7. Legume verzi - Alege salata verde, spanac, rucola, broccoli, castraveti, varza de Bruxelles. Toate acestea contin antioxidanti de cea mai buna calitate care contribuie la protejarea si regenerarea celulei hepatice.
 
8. Cafea - Este una dintre cele mai bune bauturi pe care le puteti consuma pentru a promova sanatatea ficatului.
 
9. Turmeric - Este un puternic antioxidant, recomandat pentru a avea un ficat functional.
 
10. Sfecla rosie - Bogata in flavonoizi, sfecla rosie amelioreaza functiile hepatice. Se poate consuma in stare cruda, in diferite salate sau ca suc proaspat.




Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Iata ce alimente ne protejeaza ficatul"

4 + 1 =

Spune-ne opinia ta despre
"Iata ce alimente ne protejeaza ficatul"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Top 5 alimente care curata colonul

Top 5 alimente care curata colonul

de Raluca Garbea 18 Oct 2018

Colonul este organul din corpul uman ce aduna tot felul de toxine si, daca nu este curatat in timp util, acestea pot incepe sa se descompuna. Ceea ce poate duce la aparitia parazitilor sau a colonului spastic (iritabil). [detalii]

Mazare - Principalele beneficii pentru sanatate

Mazare - Principalele beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 16 Oct 2018

Mazarea reprezinta o leguma populara in lumea intreaga, oferind organismului fibre si antioxidanti. [detalii]

Ceaiul de musetel si beneficiile sale pentru organism

Ceaiul de musetel si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 12 Oct 2018

Cu siguranta, nu exista persoana care sa nu fi auzit de efectele benefice ale ceaiului de musetel. [detalii]

Alimente de evitat inainte de zborul cu avionul

Alimente de evitat inainte de zborul cu avionul

de Raluca Garbea 11 Oct 2018

Stresul bagajelor, verificarile de la punctele de control si de securitate si starea de anxietate ce poata sa apara inainte de zbor nu trebuie sa iti afecteze calatoria. Pentru a preveni anumite situatii neplacute, ai grija la alimentatie, caci daca mananci ce nu trebuie inainte de zborul cu avionul, poti avea parte de mai multe evenimente neplacute. [detalii]

Cele 3 vitamine de care ai nevoie pentru un sistem imunitar puternic

Cele 3 vitamine de care ai nevoie pentru un sistem imunitar puternic

de Raluca Garbea 10 Oct 2018

Vechea zicala “un mar pe zi tine medicul departe” poata sa aiba, pana la urma, un sambure de adevar. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016