Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Ingrediente pe care trebuie sa le adaugi in regimul tau alimentar

de Raluca Garbea 13 Nov 2018

Tags: ingrediente goji spirulina maca Kudzu


Ingrediente pe care trebuie sa le adaugi in regimul tau alimentar

Exista anumite ingrediente nutritive care ar putea sa iti revigoreze regimul alimentar si sa iti aduca numeroase beneficii pentru sanatate.

O alimentatie potrivita este esentiala pentru a te putea bucura de un stil de viata sanatos.


O alimentatie sanatoasa trebuie sa includa un aport echilibrat de carbohidrati, proteine si grasimi. Definitia pentru “a manca sanatos” poate fi subiectiva, insa majoritatea expertilor considera ca inseamna sa stii ceea ce trebuie sa mananci. Cu alte cuvinte, sa cunosti efectele pe care le au alimentele pe care le consumi asupra corpului tau.


Fructe goji


Fructele goji reprezinta o sursa incredibila de vitamina C, vitamina A, antioxidanti, cupru, seleniu si proteine.


Datorita profilului lor nutritional impresionant (acestea ofera opt aminoacizi esentiali), fructele goji au fost folosite in medicina chineza de mai bine de 2.000 de ani.


Spirulina


Spirulina reprezinta o sursa valoroasa de aminoacizi esentiali.


Bogata in vitamine si minerale, spirulina constituie un superaliment. Aceasta este, totodata, una dintre cele mai bune surse de iod, fosfor, magneziu, calciu, potasiu, cupru si fier.


Kudzu


Originara din Japonia, kudzu a fost folosita in medicina chineza timp de secole pentru proprietatile antiinflamatorii si antioxidante.


Maca


Radacina de maca face parte din familia cruciferelor, cum ar fi - broccoli si varza, iar datorita proprietatilor sale unice este considerata un superaliment.


Maca reprezinta o sursa bogata de fitonutrienti. Majoritatea oamenilor se simt cel mai bine dupa ce consuma o lingura pe zi, potrivit expertilor.


Datorita faptului ca ajuta la cresterea rezistentei, multi oameni folosesc maca inainte de a face sport.




>> Daca ti-a placut articolul, iti recomandam - Alimente bogate in calciu.



Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Ingrediente pe care trebuie sa le adaugi in regimul tau alimentar"

9 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"Ingrediente pe care trebuie sa le adaugi in regimul tau alimentar"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Menta si beneficiile sale pentru organism

Menta si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 04 Dec 2018

Menta ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului! [detalii]

Alimentele care tin departe oboseala cronica

Alimentele care tin departe oboseala cronica

de Raluca Garbea 03 Dec 2018

In prezent, programul zilnic poate fi foarte aglomerat si, din acest motiv, oboseala cronica a devenit o conditie medicala din ce in ce mai intalnita. [detalii]

Top 5 alimente excelente pentru memorie

Top 5 alimente excelente pentru memorie

de Raluca Garbea 30 Nov 2018

Alimentatia sanatoasa joaca un rol important in stimularea memoriei, asadar trebuie sa stii ce produse trebuie sa adaugi la regimul tau alimentar. [detalii]

Salata iceberg - Top 5 beneficii pentru sanatate

Salata iceberg - Top 5 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 29 Nov 2018

Salata iceberg reprezinta unul dintre cele sase tipuri de salata din familia Lactuca. La aspect, seamana cu varza, iar frunzele au in compozitie o cantitate destul de mare de apa fata de alte tipuri de salata. [detalii]

Top 5 alimente bogate in vitamina E

Top 5 alimente bogate in vitamina E

de Raluca Garbea 21 Nov 2018

Vitamina E este o vitamina liposolubila, pe care organismul o depoziteaza doar pentru o perioada scurta de timp. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016