Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Metode naturiste pentru a preveni infarctul

de AlegeSanatos.ro 09 Ian 2014

Metode naturiste pentru a preveni infarctul

Stiati ca pana la 80 % din infarcturi pot fi prevenite? Avem cateva sfaturi despre cum putem preveni aparitia unui infarct. Atacurile de cord sunt infricosatoare deoarece se poate intampla oricui in orice moment. Exista modalitati de prevenire a acestora si este important sa va evaluati riscul de a intampina o astfel de afectiune medicala.

Aici sunt cateva sfaturi pentru a reduce riscul aparitiei unui infarct:
Masurati-va tensiunea arteriala si monitorizati-o constant Avand in vedere ca hipertensiunea este un factor de risc major in aparitiaatactului de cord, este foarte important sa reglati nivelul acesteia.
Atentie la aritmiile cardiace Daca bataile inimii sunt neregulate , riscul de infarct creste cu 500 % . Asigurati-va ca urmati un tratament de specialitate.
Renuntati la fumat Impreuna cu alte milioane de motive pentru a renunta, fumatul dubleaza riscul de atact de cord. Nefumatorii vor dori, de asemenea, ar trebui sa evite localurile frecventate de fumatori. Cercetatorii de la Universitatea din Auckland, au afirmat ca fumatorii pasivi au sanse cu 82% mai mari sa sufere un infarct.
Controlati nivelul stresului Simti ca devii anxios? Ia o pauza de cinci minute, bea un pahar de apa, numara pana la zece sau fa o plimbare rapida. "Anxietatea provoaca supraproductia cronica de dopamina , un neurotransmitator care reglementeaza controlul creierul asupra circulatiei ", spune Ernest Friedman, profesor de psihiatrie la universitatea Case Western Reserve.
Recunoaste simptomele de depresie urmeaza un tratament adecvat. Exista o mare diferenta intre a avea o zi proasta (sau chiar saptamana) si o stare generala de depresie. Daca simti o tristete persistenta, anxietate, ar trebui sa cauti ajutor medical. Si nu doar pentru ca depresia poate ridica sansele de infarct.
Consumati mai putine bauturi carbogazoase " Nivelurile crescute de trigliceride, adica orice depaseste 150 - reprezinta un factor de risc pentru boala arteriala ", a declarat Daniel Fisher, profesor asistent la universitatea de Medicina din New York.

Faceti sport Doar un alt pretext pentru a merge la sala sau a face trasee montane. Excesul de greutate forteaza sistemul circulator, cauzand mai multe probleme, printre care si cresterea sanselor de infarct. Alergarea si ciclismul sunt excelente, dar in cazul in care nu-ti plac, ia in considerare ridicarea de greutati . Antrenamentele de rezistenta regulate scad tensiunea arteriala , ridica colesterolului HDL, scad colesterolul LDL si scad de asemenea vascozitatea sangelui. Consultati medicul in cazul in care nivelul de colesterol total este mai mare de 200.

Beti multa apa Cercetatorii de la Universitatea Loma Linda au constatat ca cinci sau mai multe pahare de 200 ml de apa pe zi, reduc riscul de atac de cord cu 53%. " Apa ajuta la ubtierea sangelui , ceea ce face mai putin probabil formarea cheagurilor", explica Jackie Chan, autorul principal al studiului.

Odihniti-va cel putin sapte ore pe noapte , dar nu mai mult de zece Un somn mai lung de 10 ore pe noapte poate creste riscul de infarct de pana la 63%, spun oamenii de stiinta de la Harvard. Sforai ? Studiile sugereaza ca esti de doua ori mai susceptibil de a dezvolta sindromul metabolic , care face parte din factorii de risc pentru aparitia accidentului vascular, alaturi de bolile de inima si diabetul.
Gatiti cu ulei de masline Aceasta ajuta la prevenirea atat a accidententelor vasculare cerebrale cat si a atacurile de cord.
Folositi protectie solara dar nu evitati soarele In conformitate cu Mercola.com , un studiu prezentat in cadrul Asociatiei Amercana Cardiaca Stiintifice a aratat ca niveluri scazute de vitamina D obtinut din expunerea la soare, dubleaza riscul de aparitie a accidentului vascular la caucazieni.
Mancati cartofi dulci, stafide , banane si pasta de tomate Fiecare dintre acestea sunt bogate in potasiu, care poate reduce riscul de infarct cu 20 % . Alte surse bune: alte fructe si legume, peste, carne de pasare si lactate .


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Metode naturiste pentru a preveni infarctul"

9 + 4 =

Spune-ne opinia ta despre
"Metode naturiste pentru a preveni infarctul"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

de Elena-Alina Constantinescu 14 Apr 2017

Cozonacul din comert este un produs cu densitate energetica mare, dezechilibrat din punct de vedere nutritional, cu cantitate mare de glucide (peste 50 g glucide la 100 g). [detalii]

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

de Elena-Alina Constantinescu 15 Mar 2017

Produsele vegetale din comert (salata de vinete, hummus, orez la caserola, etc) sunt bogate in grasimi hidrogenate, E-uri si arome, fara de care nu ar mai fi atat de gustoase. Odata patrunse in organism, aceste substante se depun pe vasele de sange si sunt un pericol pentru silueta ta, sunt lipsite de valoare nutritiva si asigura o satietate de scurta durata. Din fericire, exista alternative sanatoase la produsele vegetale industriale, si anume fructele si legumele de sezon, bogate in vitamine, minerale, fibre si antioxidanti. Iata, mai jos, ce alimente trebuie sa incluzi in meniu... [detalii]

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

de Elena-Alina Constantinescu 13 Mar 2017

Glutenul este o proteina care se gaseste in diverse cereale precum grau, secara, orz. Este utilizat intr-o mare varietate de produse de patiserie si alte alimente (bere, paste fainoase, mezeluri, sosuri pentru salata gata preparate), pentru textura pe care o ofera acestora. Trebuie sa renuntam la gluten? Iata parerea nutritionistului Mihaeala Bilic... [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 1 din 5 (1 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.