Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Metode naturiste pentru a preveni infarctul

de AlegeSanatos.ro 09 Ian 2014

Tags: infarct atacul miocardic sfaturi miocardici beneficiile sportului consumul de apa


Metode naturiste pentru a preveni infarctul

Stiati ca pana la 80 % din infarcturi pot fi prevenite? Avem cateva sfaturi despre cum putem preveni aparitia unui infarct. Atacurile de cord sunt infricosatoare deoarece se poate intampla oricui in orice moment. Exista modalitati de prevenire a acestora si este important sa va evaluati riscul de a intampina o astfel de afectiune medicala.

Aici sunt cateva sfaturi pentru a reduce riscul aparitiei unui infarct:
Masurati-va tensiunea arteriala si monitorizati-o constant Avand in vedere ca hipertensiunea este un factor de risc major in aparitiaatactului de cord, este foarte important sa reglati nivelul acesteia.
Atentie la aritmiile cardiace Daca bataile inimii sunt neregulate , riscul de infarct creste cu 500 % . Asigurati-va ca urmati un tratament de specialitate.
Renuntati la fumat Impreuna cu alte milioane de motive pentru a renunta, fumatul dubleaza riscul de atact de cord. Nefumatorii vor dori, de asemenea, ar trebui sa evite localurile frecventate de fumatori. Cercetatorii de la Universitatea din Auckland, au afirmat ca fumatorii pasivi au sanse cu 82% mai mari sa sufere un infarct.
Controlati nivelul stresului Simti ca devii anxios? Ia o pauza de cinci minute, bea un pahar de apa, numara pana la zece sau fa o plimbare rapida. "Anxietatea provoaca supraproductia cronica de dopamina , un neurotransmitator care reglementeaza controlul creierul asupra circulatiei ", spune Ernest Friedman, profesor de psihiatrie la universitatea Case Western Reserve.
Recunoaste simptomele de depresie urmeaza un tratament adecvat. Exista o mare diferenta intre a avea o zi proasta (sau chiar saptamana) si o stare generala de depresie. Daca simti o tristete persistenta, anxietate, ar trebui sa cauti ajutor medical. Si nu doar pentru ca depresia poate ridica sansele de infarct.
Consumati mai putine bauturi carbogazoase " Nivelurile crescute de trigliceride, adica orice depaseste 150 - reprezinta un factor de risc pentru boala arteriala ", a declarat Daniel Fisher, profesor asistent la universitatea de Medicina din New York.

Faceti sport Doar un alt pretext pentru a merge la sala sau a face trasee montane. Excesul de greutate forteaza sistemul circulator, cauzand mai multe probleme, printre care si cresterea sanselor de infarct. Alergarea si ciclismul sunt excelente, dar in cazul in care nu-ti plac, ia in considerare ridicarea de greutati . Antrenamentele de rezistenta regulate scad tensiunea arteriala , ridica colesterolului HDL, scad colesterolul LDL si scad de asemenea vascozitatea sangelui. Consultati medicul in cazul in care nivelul de colesterol total este mai mare de 200.

Beti multa apa Cercetatorii de la Universitatea Loma Linda au constatat ca cinci sau mai multe pahare de 200 ml de apa pe zi, reduc riscul de atac de cord cu 53%. " Apa ajuta la ubtierea sangelui , ceea ce face mai putin probabil formarea cheagurilor", explica Jackie Chan, autorul principal al studiului.

Odihniti-va cel putin sapte ore pe noapte , dar nu mai mult de zece Un somn mai lung de 10 ore pe noapte poate creste riscul de infarct de pana la 63%, spun oamenii de stiinta de la Harvard. Sforai ? Studiile sugereaza ca esti de doua ori mai susceptibil de a dezvolta sindromul metabolic , care face parte din factorii de risc pentru aparitia accidentului vascular, alaturi de bolile de inima si diabetul.
Gatiti cu ulei de masline Aceasta ajuta la prevenirea atat a accidententelor vasculare cerebrale cat si a atacurile de cord.
Folositi protectie solara dar nu evitati soarele In conformitate cu Mercola.com , un studiu prezentat in cadrul Asociatiei Amercana Cardiaca Stiintifice a aratat ca niveluri scazute de vitamina D obtinut din expunerea la soare, dubleaza riscul de aparitie a accidentului vascular la caucazieni.
Mancati cartofi dulci, stafide , banane si pasta de tomate Fiecare dintre acestea sunt bogate in potasiu, care poate reduce riscul de infarct cu 20 % . Alte surse bune: alte fructe si legume, peste, carne de pasare si lactate .




Spune-ne opinia ta despre
"Metode naturiste pentru a preveni infarctul"

7 + 10 =

Spune-ne opinia ta despre
"Metode naturiste pentru a preveni infarctul"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Untul de arahide - Top 4 beneficii pentru sanatate

Untul de arahide - Top 4 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 10 Dec 2018

Untul de arahide ofera numeroase beneficii pentru sanatate, printre care: previne aparitia diabetului si a bolilor de inima si controleaza boala Alzheimer. De asemenea, ajuta la scaderea hipertensiunii arteriale. [detalii]

Menta si beneficiile sale pentru organism

Menta si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 04 Dec 2018

Menta ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului! [detalii]

Alimentele care tin departe oboseala cronica

Alimentele care tin departe oboseala cronica

de Raluca Garbea 03 Dec 2018

In prezent, programul zilnic poate fi foarte aglomerat si, din acest motiv, oboseala cronica a devenit o conditie medicala din ce in ce mai intalnita. [detalii]

Top 5 alimente excelente pentru memorie

Top 5 alimente excelente pentru memorie

de Raluca Garbea 30 Nov 2018

Alimentatia sanatoasa joaca un rol important in stimularea memoriei, asadar trebuie sa stii ce produse trebuie sa adaugi la regimul tau alimentar. [detalii]

Salata iceberg - Top 5 beneficii pentru sanatate

Salata iceberg - Top 5 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 29 Nov 2018

Salata iceberg reprezinta unul dintre cele sase tipuri de salata din familia Lactuca. La aspect, seamana cu varza, iar frunzele au in compozitie o cantitate destul de mare de apa fata de alte tipuri de salata. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016