Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Migdalele mentin sanatatea inimii

de Elena-Alina Constantinescu 15 Ian 2015

Migdalele mentin sanatatea inimii

Migdalele sunt bogate in nutrienti, grasimi mononesaturate si vitamina E, cu efect protector impotriva razelor ultraviolete si a maladiei Alzheimer.

Migdalele sunt recunoscute ca avand efecte protectoare asupra inimii. Sunt o sursa excelenta de vitamina E, fibre solubile, proteine, acizi grasi, mangan, magneziu si pot fi consumate crude sau incluse in salate sau deserturi.

Manganul contribuie la intarirea oaselor si reglarea zaharului din sange, magneziul este esential pentru functionarea organelor, muschilor si a nervilor, pentru controlul glucozei din sange si reglarea tensiunii arteriale. Vitamina E ne protejeaza de maladia Alzheimer. Sa nu uitam de acizii grasi esentiali Omega 6 care sunt esentiali pentru dezvoltarea si functionarea creierului.

Delicioase si hranitoare, migdalele reprezinta gustarea perfecta la birou. Este bine de stiut ca acestea previn diabetului zaharat, un factor major de risc in aparitia bolilor de inima.

Mai mult decat atat, prin continutul de fibre si grasimi mononesaturate, migdalele stimuleaza digestia si previn constipatia.

Cercetatorii de la Universitatea din Pennsylvania au comparat, timp de 12 saptamani, dietele a 52 de adulti care erau supraponderali si aveau colesterolul marit. Jumatate dintre voluntari au mancat zilnic o briosa cu banane, iar celalalta jumatate a consumat, in locul briosei, 40 grame de migdale.

Persoanele care consumau migdale aveau o cantitate mai mare de nutrienti in organism si o stare fiziologica mai buna, in comparatie cu cei care nu consumau migdale.

Desi indicele total al masei corporale nu a fost diferit pentru cele doua grupuri, dieta ce includea migdale in alimentatia zilnica, timp de sase saptamani, a redus masa grasimii abdominale si circumferinta taliei, in raport cu subiectii care consumau briose cu banane.


Sursa: dailymail.co.uk
Foto: www.cravebits.com


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Migdalele mentin sanatatea inimii"

5 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"Migdalele mentin sanatatea inimii"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ce trebuie sa stii despre uleiul de floarea-soarelui

Ce trebuie sa stii despre uleiul de floarea-soarelui

de Elena-Alina Constantinescu 08 Dec 2016

Prin intermediul campaniei "Sa invatam sa intelegem eticheta!", Asociatia Pro Consumatori (APC) isi doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia consumatorilor cu privire la existenta pe piata a unor uleiuri alimentare de origine vegetala, care datorita continutului scazut de grasimi saturate nu sunt destinate a fi folosite pentru pregatirea unor alimente prin prajire. [detalii]

Cele 5 beneficii importante ale consumului de banane

Cele 5 beneficii importante ale consumului de banane

de Elena-Alina Constantinescu 17 Nov 2016

Studiile au demonstrat ca aceste fructe sunt foarte eficiente pentru a preveni multe probleme de sanatate. Sunt o gustare sanatoasa in curele de slabire. Consumul de banane scade nevoia de a mai manca gustari pline ce calorii pe parcursul zilei. [detalii]

Postul Craciunului: cum sa tii o dieta vegetariana echilibrata?

Postul Craciunului: cum sa tii o dieta vegetariana echilibrata?

de Elena-Alina Constantinescu 16 Nov 2016

Postul Nasterii Domnului a inceput deja, asadar pana in Ajunul Craciunului este perioada ideala sa iti detoxifiezi organismul. Dieta de post are o serie de beneficii: normalizeaza presiunea sangelui si nivelul colesterolului, curata arterele, ofera energie si vitalitate, imbunateste digestia, stimuleaza memoria si capacitatea de concentrare. [detalii]

Cele mai bune ceaiuri pentru bolnavii de diabet

Cele mai bune ceaiuri pentru bolnavii de diabet

de Elena-Alina Constantinescu 04 Nov 2016

Persoanele care sufera de diabet zaharat au anumite restrictii alimentare. Spre exemplu, nu au voie sa consume zahar, prajituri, inghetata si fructe cu un indice glicemic ridicat. [detalii]

Cum scapam de astenia de toamna? Top 3 alimente pentru o stare de bine

Cum scapam de astenia de toamna? Top 3 alimente pentru o stare de bine

de Elena-Alina Constantinescu 31 Oct 2016

In acest sezon, tonusul general al organismului scade, apar modificari de dispozitie si avem permanent senzatia de oboseala. Asadar, productia de serotonina (hormonul fericirii) scade, iar organismul trece prin mai multe schimbari din cauza reducerii intensitatii luminii. Iata, mai jos, 3 alimente care ne ajuta sa trecem peste starea de astenie: [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 5 din 5 (2 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.