Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Modalitati de a evita aerul contitionat vara

de AlegeSanatos.ro 26 Mai 2013

Modalitati de a evita aerul contitionat vara

Caldura in timpul verii poate fi mai mult decat deranjanta, aceasta poate deveni periculoasa pentru organism. Epuizarea din cauza caldurii, infarctul pot afecta persoanele care nu iau nicio masura de a se racori in timpul zilelor cu temperaturi foarte ridicate. Cu toate ca toti ne-am dori sa avem parte de o atmosfera racoroasa pe timpul verii, nu toti ne permitem luxul unor facturi foarte incarcate la electricitate din cauza aerului contitionat care sta deschis tot timpul. Cum poate o persoana sa aiba parte de o atmosfera racoroasa, dar in acelasi timp sa nu plateasca foarte mult factura la electricitate? Imbracati-va adecvat Imbracati-va lejer, cu haine largi, deschide la culoare care va dau senzatia de racoare. Cu toate ca hainele stramte sunt preferate, a purta astfel de haine creeaza o senzatie de caldura, tocmai pentru ca sunt lipide de corp si mentin caldura. Tricouri si pantaloni largi permit pielii sa respire. Bineintele, vei evita materialele calduroase, cum ar flanelul. Recomandarea noastra este sa purtati haine lejere, din bumbac. Hainele deschise la culoare vor reflecta lumina in loc sa o “absorba”. Evitati gatitul la cuptor Daca veti decide sa gatiti la cuptor, la peste 250 de grade, toata incaperea si toata locuinta, bineinteles ca se vor incalzi. Incercati sa consumati alimente care nu necesita preparare la cuptor.Puteti opta pentru salate de vara, fructe proaspete si astfel nu va veti incalzi locuinta. Mancati alimente cat mai usoare Mese bogate in carbohidrati si grasimi vor determina un efort din partea organismului pentru a arde acele calorii, ceea ce va determina o crestere a temperaturii corpului dumnevoastra si va conduce in cele din urma, la transpiratie. Alegeti alimente sarace in calorii, mancati fructe intre mese si beti multa apa. Stati la subsol Daca aveti un subsol, nu-l ignorati! Caldura se ridica, asasdar incercati sa petreceti cat mai mult timp in partea cea mai de jos a casei. Draperii Razele soarelui se pot vedea frumos prin perdea, insa pot incalzi foarte rapid locuinta inc are stai. Casele retin in general caldura, asadar este mai usor sa previ incalzirea locuintei decat sa o racesti dupa ce s-a incalzit. Tine draperiile trase la toate ferestrele prin care bate soarele. Aerisirea Tineti toate ferestrele deschise in casa, nu numai in camera in care stati. Avand multe ferestre deschise se va crea o ventilatie  naturala care va va racori. Dusuri reci Daca nu mai puteti suporta caldura, faceti un dus rece de cateva minute. Veti avea acea senzatie de racoare pentru alte cateva minute. Udati-va parul si lasati-l sa se usuce natural pentru a beneficia de o senzatie de racoare mai mult timp.Pierdem foarte multa caldura prin pielea capului iar apa care se evapora din par va poate mentine corpul la o temeratura mai joasa. Atentie, sa va mentineti o temperatura suportabila, chiar mai joasa pe timp de vara este necesara nu numai pentru comfort ci si pentru sanatatea dumneavoastra.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Modalitati de a evita aerul contitionat vara"

4 + 5 =

Spune-ne opinia ta despre
"Modalitati de a evita aerul contitionat vara"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

Postul Pastelui: alimente care tin de foame si nu ingrasa

de Elena-Alina Constantinescu 15 Mar 2017

Produsele vegetale din comert (salata de vinete, hummus, orez la caserola, etc) sunt bogate in grasimi hidrogenate, E-uri si arome, fara de care nu ar mai fi atat de gustoase. Odata patrunse in organism, aceste substante se depun pe vasele de sange si sunt un pericol pentru silueta ta, sunt lipsite de valoare nutritiva si asigura o satietate de scurta durata. Din fericire, exista alternative sanatoase la produsele vegetale industriale, si anume fructele si legumele de sezon, bogate in vitamine, minerale, fibre si antioxidanti. Iata, mai jos, ce alimente trebuie sa incluzi in meniu... [detalii]

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

Trebuie sa renuntam la gluten? Ce spune nutritionistul Mihaela Bilic

de Elena-Alina Constantinescu 13 Mar 2017

Glutenul este o proteina care se gaseste in diverse cereale precum grau, secara, orz. Este utilizat intr-o mare varietate de produse de patiserie si alte alimente (bere, paste fainoase, mezeluri, sosuri pentru salata gata preparate), pentru textura pe care o ofera acestora. Trebuie sa renuntam la gluten? Iata parerea nutritionistului Mihaeala Bilic... [detalii]

Ce mancam in Postul Pastelui?

Ce mancam in Postul Pastelui?

de Elena-Alina Constantinescu 09 Mar 2017

Postului Pastelui este un bun prilej pentru detoxifierea organismului. Nu trebuie sa ne infometam, ci sa avem grija cum combinam alimentele, sa diversificam meniul si sa respectam orele de masa. Conform calendarului ortodox, Pastele va fi sarbatori pe 16 aprilie. Este cel mai lung si mai aspru dintre toate cele patru posturi importante si mai poarta denumirea de Postul Mare. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.