Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Renuntati la incalzirea mancarii la cuptorul cu microunde

de AlegeSanatos.ro 13 Feb 2013

Renuntati la incalzirea mancarii la cuptorul cu microunde

Exista numeroase studii au cazut de acord in privinta nocivitatii incalzirii la microunde. Unul dintre studii explica mecanismul descompunerii si degradarii vitaminelor B12, C si E din alimentele incalzite in acest tip de cuptor. Cercetari efectuate de specialistii rusi pun in evidenta efectele neurologice pe care le au alimentele alterate cu radiatie magnetica (microunde). Un alt studiu arata ca, prin incalzirea in cuptorul cu microunde a laptelui matern, anticorpii si enzimele se distrug. Un studiu efectuat la o clinica din Elvetia a analizat comparativ analizele de sange ale unor pacienti care au consumat regulat alimente procesate in cuptorul cu microunde, precum si cele ale unor persoane care au consumat alimente incalzite conventional. Acest studiu a aratat ca: 1. Nivelul hemoglobinei (totale si eritrocitare) a scazut semnificativ dupa ingerarea alimentelor incalzite la microunde. 2. Leucocitele (globulele albe) au crescut ca numar dupa digerarea alimentelor prelucrate cu microunde. 3. Microundele au afectat structura proteinelor serice. 4. Fractiunea de colesterol (rau) LDL a crescut in raport cu fractiunea HDL. Alte studii au aratat o incidenta statistica ridicata la cancerele de stomac si colon si, in plus, o degenerare generala a componentelor celulare, din cauza alterarii substantelor chimice din compozitia alimentelor procesate la microunde. Si iata ca, avand la dispozitie aceste concluzii, suntem pusi sa alegem, practic, intre Natura si comoditate...


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Renuntati la incalzirea mancarii la cuptorul cu microunde"

6 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"Renuntati la incalzirea mancarii la cuptorul cu microunde"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

14 substante nocive care se ascund in bauturile energizante

14 substante nocive care se ascund in bauturile energizante

de Elena-Alina Constantinescu 12 Ian 2017

Asociatia Pro Consumatori (APC) doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia tinerilor cu privire la existenta pe piata a unor bauturi energizante, care au un continut ridicat de zahar si conservanti artificiali. [detalii]

Ce alimente trebuie sa consumam in zilele geroase

Ce alimente trebuie sa consumam in zilele geroase

de Elena-Alina Constantinescu 11 Ian 2017

Dieta sanatoasa si echilibrata are un rol deosebit de important in mentinerea sanatatii, mai ales acum, in aceasta perioada, in care gerul, vantul si zapada au pus stapanire pe tara noastra. [detalii]

Risipa de mancare, accentuata in perioada sarbatorilor

Risipa de mancare, accentuata in perioada sarbatorilor

de Elena-Alina Constantinescu 22 Dec 2016

Risipa de alimente la consumatori creste in perioada sarbatorilor pe seama traditiei de a avea pe masa alimente diverse si in cantitati mai mari decat de obicei. Totusi, acest obicei neprietenos cu mediul poate fi corectat prin informare si constientizare asupra problemei risipei alimentare si, mai ales, printr-un consum rational si responsabil. [detalii]

Topul celor mai bune alimente antistres

Topul celor mai bune alimente antistres

de Elena-Alina Constantinescu 27 Dec 2016

Alimentatia are un rol esential in lupta impotriva stresului. Fructele, legumele, pestele, nucile si semintele sunt eficiente in lupta impotriva stresului, datorita continutului bogat de vitamine si minerale, care ajuta la mentinerea echilibrului general al organismului. Include in dieta zilnica aceste alimente pentru a avea o dispozitie mai buna. [detalii]

6 idei pentru un mic dejun sanatos

6 idei pentru un mic dejun sanatos

de Elena-Alina Constantinescu 14 Dec 2016

La micul dejun trebuie sa consumam fructe si legume deoarece au un continut crescut de fibre si produc rapid o senzatie de satietate. Mai mult, foarte importante sunt si lactatele si cerealele integrale, ele regland colesterolul si tensiunea arteriala. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.