Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

S-a demonstrat: 5 alimente ne fac mai fericiti

de Laura Voica 31 Ian 2014

S-a demonstrat: 5 alimente ne fac mai fericiti

Poti gasi fericirea in frigider? Da, atat timp cat mananci ceea ce trebuie. Cauti alimentele potrivite pentru o stare de bine? Iata care sunt acestea:

Broccoli

Aceasta leguma contine un mineral numit crom, care, in afara de faptul ca va ajuta sa metabolizati alimentele, de asemenea, creste nivelul de serotonina produsa de creierul tau, noradrenalina si melatonina, ajutandu –l la reglarea starii de spirit. S-a dovedit ca reduce simptomele de depresie atipice (cum ar fi supra-alimentarea si dormitul excesiv). Puteti obtine, de asemenea, crom din sucul ​​de struguri si cartofi.

Caju

Alunele de caju sunt pline de zinc, care s-a dovedit ca reduce simptomele depresive si chiar poate imbunatati raspunsul la antidepresive. Lipsa de vitamine poate duce la pierderea poftei de mancare, simptome depresive, si un sistem imunitar mai slab. Semintele de dovleac prajite si cotletul de porc sunt de asemenea surse bune de zinc.

Somon

Acest peste contine multa  vitamina D, de asemenea, cunoscuta sub numele de " vitamina soarelui ". Cel mai simplu mod de a obtine portia de vitamina care regleaza starea de spirit este de a petrece aproximativ 15 minute la soare de cateva ori pe saptamana. Aveti probleme cu obtinerea dozei in timpul iernii? Asigurati-va ca o primiti de la alimentele pe care le mananci, in afara de somon, laptele si galbenusul de ou sunt de asemenea surse bune de vitamina D.

Spanac

Spanacul contine magneziu. Se estimeaza ca aproximativ o treime din oameni au carente cu privire la acest mineral.  Este important sa-l obtineti in dieta deoarece magneziu joaca un rol important in poducerea de serotonina  si un deficit poate duce la depresie, anxietate, insomnie si oboseala. Puteti obtine, de asemenea, magneziu de la migdale.

Naut

Alegeti nautul pentru a obtine portia de vitamina B6, vitamina care ajuta organismul sa produca serotonina si noradrenalina, care influenteaza starea de spirit. O deficienta grava B6 poate duce la iritabilitate, nervozitate, si depresie. Alte surse de vitamina includ piept de pui si ton.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"S-a demonstrat: 5 alimente ne fac mai fericiti"

10 + 9 =

Spune-ne opinia ta despre
"S-a demonstrat: 5 alimente ne fac mai fericiti"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ce trebuie sa stii despre uleiul de floarea-soarelui

Ce trebuie sa stii despre uleiul de floarea-soarelui

de Elena-Alina Constantinescu 08 Dec 2016

Prin intermediul campaniei "Sa invatam sa intelegem eticheta!", Asociatia Pro Consumatori (APC) isi doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia consumatorilor cu privire la existenta pe piata a unor uleiuri alimentare de origine vegetala, care datorita continutului scazut de grasimi saturate nu sunt destinate a fi folosite pentru pregatirea unor alimente prin prajire. [detalii]

Cele 5 beneficii importante ale consumului de banane

Cele 5 beneficii importante ale consumului de banane

de Elena-Alina Constantinescu 17 Nov 2016

Studiile au demonstrat ca aceste fructe sunt foarte eficiente pentru a preveni multe probleme de sanatate. Sunt o gustare sanatoasa in curele de slabire. Consumul de banane scade nevoia de a mai manca gustari pline ce calorii pe parcursul zilei. [detalii]

Postul Craciunului: cum sa tii o dieta vegetariana echilibrata?

Postul Craciunului: cum sa tii o dieta vegetariana echilibrata?

de Elena-Alina Constantinescu 16 Nov 2016

Postul Nasterii Domnului a inceput deja, asadar pana in Ajunul Craciunului este perioada ideala sa iti detoxifiezi organismul. Dieta de post are o serie de beneficii: normalizeaza presiunea sangelui si nivelul colesterolului, curata arterele, ofera energie si vitalitate, imbunateste digestia, stimuleaza memoria si capacitatea de concentrare. [detalii]

Cele mai bune ceaiuri pentru bolnavii de diabet

Cele mai bune ceaiuri pentru bolnavii de diabet

de Elena-Alina Constantinescu 04 Nov 2016

Persoanele care sufera de diabet zaharat au anumite restrictii alimentare. Spre exemplu, nu au voie sa consume zahar, prajituri, inghetata si fructe cu un indice glicemic ridicat. [detalii]

Cum scapam de astenia de toamna? Top 3 alimente pentru o stare de bine

Cum scapam de astenia de toamna? Top 3 alimente pentru o stare de bine

de Elena-Alina Constantinescu 31 Oct 2016

In acest sezon, tonusul general al organismului scade, apar modificari de dispozitie si avem permanent senzatia de oboseala. Asadar, productia de serotonina (hormonul fericirii) scade, iar organismul trece prin mai multe schimbari din cauza reducerii intensitatii luminii. Iata, mai jos, 3 alimente care ne ajuta sa trecem peste starea de astenie: [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 2 din 5 (2 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.