Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

S-a demonstrat: 5 alimente ne fac mai fericiti

de Laura Voica 31 Ian 2014

S-a demonstrat: 5 alimente ne fac mai fericiti

Poti gasi fericirea in frigider? Da, atat timp cat mananci ceea ce trebuie. Cauti alimentele potrivite pentru o stare de bine? Iata care sunt acestea:

Broccoli

Aceasta leguma contine un mineral numit crom, care, in afara de faptul ca va ajuta sa metabolizati alimentele, de asemenea, creste nivelul de serotonina produsa de creierul tau, noradrenalina si melatonina, ajutandu –l la reglarea starii de spirit. S-a dovedit ca reduce simptomele de depresie atipice (cum ar fi supra-alimentarea si dormitul excesiv). Puteti obtine, de asemenea, crom din sucul ​​de struguri si cartofi.

Caju

Alunele de caju sunt pline de zinc, care s-a dovedit ca reduce simptomele depresive si chiar poate imbunatati raspunsul la antidepresive. Lipsa de vitamine poate duce la pierderea poftei de mancare, simptome depresive, si un sistem imunitar mai slab. Semintele de dovleac prajite si cotletul de porc sunt de asemenea surse bune de zinc.

Somon

Acest peste contine multa  vitamina D, de asemenea, cunoscuta sub numele de " vitamina soarelui ". Cel mai simplu mod de a obtine portia de vitamina care regleaza starea de spirit este de a petrece aproximativ 15 minute la soare de cateva ori pe saptamana. Aveti probleme cu obtinerea dozei in timpul iernii? Asigurati-va ca o primiti de la alimentele pe care le mananci, in afara de somon, laptele si galbenusul de ou sunt de asemenea surse bune de vitamina D.

Spanac

Spanacul contine magneziu. Se estimeaza ca aproximativ o treime din oameni au carente cu privire la acest mineral.  Este important sa-l obtineti in dieta deoarece magneziu joaca un rol important in poducerea de serotonina  si un deficit poate duce la depresie, anxietate, insomnie si oboseala. Puteti obtine, de asemenea, magneziu de la migdale.

Naut

Alegeti nautul pentru a obtine portia de vitamina B6, vitamina care ajuta organismul sa produca serotonina si noradrenalina, care influenteaza starea de spirit. O deficienta grava B6 poate duce la iritabilitate, nervozitate, si depresie. Alte surse de vitamina includ piept de pui si ton.
 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"S-a demonstrat: 5 alimente ne fac mai fericiti"

7 + 6 =

Spune-ne opinia ta despre
"S-a demonstrat: 5 alimente ne fac mai fericiti"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Alimente pentru regenerarea si detoxifierea eficienta a ficatului

Alimente pentru regenerarea si detoxifierea eficienta a ficatului

de Elena-Alina Constantinescu 17 Mai 2017

Unele dintre cele mai frecvente simptome ale bolii hepatice sunt oboseala, pierderea brusca in greutate, pierderea poftei de mancare, senzatia de greata. Prajelile, afumaturile, conservantii si grasimile animale suprasolicita ficatul, de aceea pentru a stimula functiile acestuia si a imbunatati stilul de viata este indicat sa consumati urmatoarele alimente: [detalii]

Consumam, fara sa stim, masline innegrite artificial. Ce aditivi folosesc unii producatori

Consumam, fara sa stim, masline innegrite artificial. Ce aditivi folosesc unii producatori

de Elena-Alina Constantinescu 04 Mai 2017

Maslinele innegrite prin oxidare sunt obtinute din masline verzi cu ajutorul gluconatului feros sau a lactatului feros, doi aditivi alimentari care pot afecta in mod grav mucoasa gastrica. Asadar, acestea cresc riscul aparitiei cancerului gastric. [detalii]

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

de Elena-Alina Constantinescu 14 Apr 2017

Cozonacul din comert este un produs cu densitate energetica mare, dezechilibrat din punct de vedere nutritional, cu cantitate mare de glucide (peste 50 g glucide la 100 g). [detalii]

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 2 din 5 (2 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.