Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Top 5 fructe recomandate copiilor

de Raluca Garbea 19 Nov 2018

Tags: fructe sanatate beneficii


Top 5 fructe recomandate copiilor

In alimentatia copiilor, aportul de fructe si legume este esential pentru ca cei mici sa se poata bucura de o viata sanatoasa.

Orice persoana trebuie sa aiba in alimentatia zilnica cel putin 5 portii de legume si fructe proaspete, regula ce este valabila si pentru copii.


Portiile zilnice de fructe recomandate copiilor depind de varsta:


1) copiii intre 2-6 ani trebuie sa consume 2 portii de fructe in fiecare zi;


2) copiii cu varsta peste 6 ani trebuie sa manance intre 2-4 portii de fructe in fiecare zi.


Iata top 5 fructe recomandate copiilor!


1) Ananas


Ananasul ofera numeroase beneficii pentru sanatate datorita cantitatii sale de nutrienti, vitamine si minerale, inclusiv potasiu, cupru, mangan, calciu, magneziu, vitamina C, betacaroten, tiamina, vitamina B6, precum si fibre solubile si insolubile.


2) Portocale


O portocala are in compozitie nu mai putin de 170 de substante fitochimice si peste 60 de  flavonoide, compusi care au efecte antiinflamatoare si antioxidante.


3) Kiwi


Originar din China, kiwi reprezinta o sursa bogata de vitamine C, E, B2, B3, provitamina A, enzime, acizi organici, fibre, saruri minerale de cupru, potasiu, magneziu, calciu, fosfor, fier, seleniu, zinc, luteina, fiind astfel o adevarata sursa de sanatate!


4) Banane


Bananele reprezinta o sursa bogata in vitamina B6, potasiu si antioxidanti.


5) Struguri


Strugurii se numara printre cele mai iubite fructe ale toamnei.


Continutul bogat in glucide este foarte bine asimilat de organism, datorita prezentei vitaminei B, ceea ce duce la o buna functionare a sistemului muscular si nervos.



>> Daca ti-a placut articolul, iti recomandam - Cum iti asiguri necesarul zilnic de vitamine si minerale.



Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"Top 5 fructe recomandate copiilor"

10 + 5 =

Spune-ne opinia ta despre
"Top 5 fructe recomandate copiilor"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Cum poti pacali nevoia de dulce

Cum poti pacali nevoia de dulce

de Raluca Garbea 17 Mai 2019

Iti place sa mananci dulciuri, insa ai vrea sa renunti? Descopera in articol care sunt cele mai eficiente metode! [detalii]

Suc de merisoare - Cele mai importante beneficii pentru sanatate

Suc de merisoare - Cele mai importante beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 16 Mai 2019

Sucul de merisoare are multe beneficii pentru sanatate, cum ar fi: imbunatatirea digestiei si prevenirea afectiunilor cronice. [detalii]

Top 10 alimente care sprijina sanatatea ficatului

Top 10 alimente care sprijina sanatatea ficatului

de Raluca Garbea 14 Mai 2019

O alimentatie necorespunzatoare poate afecta sanatatea ficatului tau. Iata care sunt cele mai bune alimente pentru un stil de viata sanatos! [detalii]

Top 5 sucuri care iti ofera energia de care ai nevoie in fiecare zi

Top 5 sucuri care iti ofera energia de care ai nevoie in fiecare zi

de Raluca Garbea 10 Mai 2019

Exista sucuri naturale cu actiune tonica si energizanta, care maresc rezistenta organismului la efort si imbunatatesc concentrarea. [detalii]

De ce nu ar trebui ca legumele sa lipseasca din regimul zilnic

De ce nu ar trebui ca legumele sa lipseasca din regimul zilnic

de Raluca Garbea 09 Mai 2019

Legumele ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului! [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016