Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange

de AlegeSanatos.ro 10 Dec 2013

Tags: ardei iute oregano turmeric diabet curry


Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange

Condimentele au fost intotdeauna apreciate pentru capacitatea lor de a imbunatati aroma mancarurilor, si, probabil, acest lucru va ramane intotdeauna caracteristica lor cea mai iubita. In ciuda utilizarii lor in mare parte pragmatica in bucatarie, studiile continua sa dovedeasca faptul ca multe condimente populare au proprietati curative.

Exista condimente care reduc nivelul zaharului in sange, si avand in vedere ca diabetul afecteaza 24 de milioane de oameni in SUA, ar trebui sa nu le omitem din dieta noastra. Cele trei condimente enumerate mai jos se incadreaza in aceasta categorie:

Turmeric (sofran de India)
Potrivit unui studiu efectuat in 2012 la Universitatea de Medicina Harbin din China, pacientii cu diabet zaharat de tip II, care au luat 300 mg / zi, de turmeric timp de trei luni, au inregistrat un nivel mult mai scazut de glucoza in sange, rezistenta la insulina si la hemoglobinei A1C spre deosebire de pacientii care au luat tratament placebo. Cercetatorii au atribuit acest rezultat nivelurilor impresionante de curcuma, un antioxidant natural si anti-inflamator, care da condimentului o culoare galben-portocaliu.

Desi turmericul este frecvent adaugat la curry si la alte tipuri de mancare de orez, datorita gustului placut este folosit si in sosuri pentru salate, omlete, legume prajite, supe si alte mancaruri. Aveti posibilitatea, de asemenea, de a amesteca turmeric cu apa, lapte, otet de mere sau de apa de nuca de cocos. Laptele de nuca de cocos este o alegere deosebit de buna, deoarece are o compozitie aproape identica cu plasma din sange si, astfel, poate ajuta la a transportatrea substantelor nutritive din turmeric in corpul nostru.

Ardei iute
Potrivit unui studiu publicat in editia Jurnalului American de Nutritie din 2006, subiecti au prezentat o scadere semnificativa a nivelului de glucoza din sange pentru intre 20 si 120 minute dupa o masa care contine ardei iute.
Mai mult decat atat, majoritatea subiectilor au prezentat, de asemenea, o scadere notabila in nivelul de insulina din sange, in special cei care au mancat alimente bogate in ardei iute pe o perioada de 30 de zile inainte de test . Aceste rezultate au condus cercetatorii la concluzia ca ardeiul iute poate imbunatati sensibilitatea tesuturilor la insulina , ducand la o reducere a nivelului de zahar din sange in timp .

Desi ardeii iuti sunt adesea consumati in starea lor naturala, se mentin toate ingredientele lor active si in starea lor sub forma de praf. Probabil cel mai cunoscut ingredient este capsaicina, care este renumit pentru efectele sale impotriva dureri si pentru proprietatile de ardere a grasimilor. Cu toate acestea, studiile efectuate la Universitatea Ulsan din 2011 au demonstrat ca capsaicina este, de asemenea, responsabila pentru scaderea nivelului de zahar din sange.

Oregano
Potrivit unui studiu, din ianuarie 2008, publicat intr-o editie a Jurnalului de Medicina Naturala, glucozidele gasite in oregano poate ajuta la mentinerea unui nivel scazut de zahar in sange.
Aromat, oregano este un condiment extrem de versatil, care poate fi consumat in ceaiuri sau adaugat in nenumarate feluri de mancare calda, inclusiv cele mai multe feluri de mancare italiana. Persoane fizice care doresc sa reduca sau sa stabilizeze nivelul de zahar din sange ar trebui sa includa mai mult oregano in dieta lor zilnica.




Spune-ne opinia ta despre
"Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange"

10 + 7 =

Spune-ne opinia ta despre
"Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ceaiul negru: Excelent pentru sanatate!

Ceaiul negru: Excelent pentru sanatate!

de Raluca Garbea 20 Feb 2019

Una dintre cele mai populare bauturi de lume, ceaiul negru este excelent pentru sanatatea organismului, caci ofera numeroase beneficii. Descopera in articol care sunt acestea! [detalii]

Ce peste este mai bun? Iata care sunt cele mai sanatoase tipuri de peste!

Ce peste este mai bun? Iata care sunt cele mai sanatoase tipuri de peste!

de Raluca Garbea 19 Feb 2019

Pestele este o sursa de proteine si acizi grasi Omega-3, care au rolul de a reduce nivelul de colesterol. Descopera in articol care sunt cele mai sanatoase tipuri de peste! [detalii]

Care sunt alimentele care duc la aparitia celulitei

Care sunt alimentele care duc la aparitia celulitei

de Raluca Garbea 15 Feb 2019

Celulita este o problema cu care se confrunta multe femei, indiferent de varsta, greutate sau de stilul de viata. [detalii]

Caise - Top 4 beneficii pentru sanatate

Caise - Top 4 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 13 Feb 2019

Caisele ofera numeroase beneficii pentru sanatate, cum ar fi: capacitatea de a trata indigestia, constipatia, durerile de urechi, febra, afectiunile cutanate si anemia. [detalii]

Cum iti dai seama daca ananasul este copt

Cum iti dai seama daca ananasul este copt

de Raluca Garbea 11 Feb 2019

Este foarte important sa stii daca un ananas este suficient de copt sau nu, pentru a te putea bucura de gustul inconfundabil al ananasului proaspat. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016