Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange

de AlegeSanatos.ro 10 Dec 2013

Tags: ardei iute oregano turmeric diabet curry


Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange

Condimentele au fost intotdeauna apreciate pentru capacitatea lor de a imbunatati aroma mancarurilor, si, probabil, acest lucru va ramane intotdeauna caracteristica lor cea mai iubita. In ciuda utilizarii lor in mare parte pragmatica in bucatarie, studiile continua sa dovedeasca faptul ca multe condimente populare au proprietati curative.

Exista condimente care reduc nivelul zaharului in sange, si avand in vedere ca diabetul afecteaza 24 de milioane de oameni in SUA, ar trebui sa nu le omitem din dieta noastra. Cele trei condimente enumerate mai jos se incadreaza in aceasta categorie:

Turmeric (sofran de India)
Potrivit unui studiu efectuat in 2012 la Universitatea de Medicina Harbin din China, pacientii cu diabet zaharat de tip II, care au luat 300 mg / zi, de turmeric timp de trei luni, au inregistrat un nivel mult mai scazut de glucoza in sange, rezistenta la insulina si la hemoglobinei A1C spre deosebire de pacientii care au luat tratament placebo. Cercetatorii au atribuit acest rezultat nivelurilor impresionante de curcuma, un antioxidant natural si anti-inflamator, care da condimentului o culoare galben-portocaliu.

Desi turmericul este frecvent adaugat la curry si la alte tipuri de mancare de orez, datorita gustului placut este folosit si in sosuri pentru salate, omlete, legume prajite, supe si alte mancaruri. Aveti posibilitatea, de asemenea, de a amesteca turmeric cu apa, lapte, otet de mere sau de apa de nuca de cocos. Laptele de nuca de cocos este o alegere deosebit de buna, deoarece are o compozitie aproape identica cu plasma din sange si, astfel, poate ajuta la a transportatrea substantelor nutritive din turmeric in corpul nostru.

Ardei iute
Potrivit unui studiu publicat in editia Jurnalului American de Nutritie din 2006, subiecti au prezentat o scadere semnificativa a nivelului de glucoza din sange pentru intre 20 si 120 minute dupa o masa care contine ardei iute.
Mai mult decat atat, majoritatea subiectilor au prezentat, de asemenea, o scadere notabila in nivelul de insulina din sange, in special cei care au mancat alimente bogate in ardei iute pe o perioada de 30 de zile inainte de test . Aceste rezultate au condus cercetatorii la concluzia ca ardeiul iute poate imbunatati sensibilitatea tesuturilor la insulina , ducand la o reducere a nivelului de zahar din sange in timp .

Desi ardeii iuti sunt adesea consumati in starea lor naturala, se mentin toate ingredientele lor active si in starea lor sub forma de praf. Probabil cel mai cunoscut ingredient este capsaicina, care este renumit pentru efectele sale impotriva dureri si pentru proprietatile de ardere a grasimilor. Cu toate acestea, studiile efectuate la Universitatea Ulsan din 2011 au demonstrat ca capsaicina este, de asemenea, responsabila pentru scaderea nivelului de zahar din sange.

Oregano
Potrivit unui studiu, din ianuarie 2008, publicat intr-o editie a Jurnalului de Medicina Naturala, glucozidele gasite in oregano poate ajuta la mentinerea unui nivel scazut de zahar in sange.
Aromat, oregano este un condiment extrem de versatil, care poate fi consumat in ceaiuri sau adaugat in nenumarate feluri de mancare calda, inclusiv cele mai multe feluri de mancare italiana. Persoane fizice care doresc sa reduca sau sa stabilizeze nivelul de zahar din sange ar trebui sa includa mai mult oregano in dieta lor zilnica.




Spune-ne opinia ta despre
"Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange"

5 + 10 =

Spune-ne opinia ta despre
"Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Este untul de arahide bun pentru sanatate?

Este untul de arahide bun pentru sanatate?

de Raluca Garbea 25 Iun 2019

Te-ai intrebat vreodata daca untul de arahide este bun pentru sanatate? Descopera in articol ce beneficii ofera pentru organism. [detalii]

Incerci sa reduci tensiunea arteriala? Sucul de rosii te poate ajuta!

Incerci sa reduci tensiunea arteriala? Sucul de rosii te poate ajuta!

de Raluca Garbea 19 Iun 2019

Noile cercetari arata cum un pahar de suc de rosii fara sare poate sa reduca tensiunea arteriala si riscul aparitiei bolilor de inima. [detalii]

Pepene rosu - Top 4 beneficii pentru sanatate

Pepene rosu - Top 4 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 18 Iun 2019

Pepenele rosu ofera numeroase beneficii pentru sanatate. Descopera in articol care sunt acestea! [detalii]

Alimente bogate in vitamina D

Alimente bogate in vitamina D

de Raluca Garbea 14 Iun 2019

Vitamina D este produsa de organism dupa expunerea la lumina soarelui. Exista, de asemenea, surse alimentare de vitamina D, pe care oamenii le pot adauga in regimul lor, in cazul in care prezinta deficit de vitamina D. Descopera in articol care sunt acestea! [detalii]

Ce este acidul citric si in ce produse se regaseste

Ce este acidul citric si in ce produse se regaseste

de Raluca Garbea 11 Iun 2019

Acidul citric reprezinta unul dintre cei mai comuni aditivi alimentari folositi in prezent. Descopera in articol in ce produse se regaseste acidul citric! [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016