Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange

de AlegeSanatos.ro 10 Dec 2013

Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange

Condimentele au fost intotdeauna apreciate pentru capacitatea lor de a imbunatati aroma mancarurilor, si, probabil, acest lucru va ramane intotdeauna caracteristica lor cea mai iubita. In ciuda utilizarii lor in mare parte pragmatica in bucatarie, studiile continua sa dovedeasca faptul ca multe condimente populare au proprietati curative.

Exista condimente care reduc nivelul zaharului in sange, si avand in vedere ca diabetul afecteaza 24 de milioane de oameni in SUA, ar trebui sa nu le omitem din dieta noastra. Cele trei condimente enumerate mai jos se incadreaza in aceasta categorie:

Turmeric (sofran de India)
Potrivit unui studiu efectuat in 2012 la Universitatea de Medicina Harbin din China, pacientii cu diabet zaharat de tip II, care au luat 300 mg / zi, de turmeric timp de trei luni, au inregistrat un nivel mult mai scazut de glucoza in sange, rezistenta la insulina si la hemoglobinei A1C spre deosebire de pacientii care au luat tratament placebo. Cercetatorii au atribuit acest rezultat nivelurilor impresionante de curcuma, un antioxidant natural si anti-inflamator, care da condimentului o culoare galben-portocaliu.

Desi turmericul este frecvent adaugat la curry si la alte tipuri de mancare de orez, datorita gustului placut este folosit si in sosuri pentru salate, omlete, legume prajite, supe si alte mancaruri. Aveti posibilitatea, de asemenea, de a amesteca turmeric cu apa, lapte, otet de mere sau de apa de nuca de cocos. Laptele de nuca de cocos este o alegere deosebit de buna, deoarece are o compozitie aproape identica cu plasma din sange si, astfel, poate ajuta la a transportatrea substantelor nutritive din turmeric in corpul nostru.

Ardei iute
Potrivit unui studiu publicat in editia Jurnalului American de Nutritie din 2006, subiecti au prezentat o scadere semnificativa a nivelului de glucoza din sange pentru intre 20 si 120 minute dupa o masa care contine ardei iute.
Mai mult decat atat, majoritatea subiectilor au prezentat, de asemenea, o scadere notabila in nivelul de insulina din sange, in special cei care au mancat alimente bogate in ardei iute pe o perioada de 30 de zile inainte de test . Aceste rezultate au condus cercetatorii la concluzia ca ardeiul iute poate imbunatati sensibilitatea tesuturilor la insulina , ducand la o reducere a nivelului de zahar din sange in timp .

Desi ardeii iuti sunt adesea consumati in starea lor naturala, se mentin toate ingredientele lor active si in starea lor sub forma de praf. Probabil cel mai cunoscut ingredient este capsaicina, care este renumit pentru efectele sale impotriva dureri si pentru proprietatile de ardere a grasimilor. Cu toate acestea, studiile efectuate la Universitatea Ulsan din 2011 au demonstrat ca capsaicina este, de asemenea, responsabila pentru scaderea nivelului de zahar din sange.

Oregano
Potrivit unui studiu, din ianuarie 2008, publicat intr-o editie a Jurnalului de Medicina Naturala, glucozidele gasite in oregano poate ajuta la mentinerea unui nivel scazut de zahar in sange.
Aromat, oregano este un condiment extrem de versatil, care poate fi consumat in ceaiuri sau adaugat in nenumarate feluri de mancare calda, inclusiv cele mai multe feluri de mancare italiana. Persoane fizice care doresc sa reduca sau sa stabilizeze nivelul de zahar din sange ar trebui sa includa mai mult oregano in dieta lor zilnica.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange"

8 + 6 =

Spune-ne opinia ta despre
"Trei condimente populare care scad nivelul de zahar din sange"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

14 substante nocive care se ascund in bauturile energizante

14 substante nocive care se ascund in bauturile energizante

de Elena-Alina Constantinescu 12 Ian 2017

Asociatia Pro Consumatori (APC) doreste sa promoveze un stil de viata sanatos si sa atraga atentia tinerilor cu privire la existenta pe piata a unor bauturi energizante, care au un continut ridicat de zahar si conservanti artificiali. [detalii]

Ce alimente trebuie sa consumam in zilele geroase

Ce alimente trebuie sa consumam in zilele geroase

de Elena-Alina Constantinescu 11 Ian 2017

Dieta sanatoasa si echilibrata are un rol deosebit de important in mentinerea sanatatii, mai ales acum, in aceasta perioada, in care gerul, vantul si zapada au pus stapanire pe tara noastra. [detalii]

Risipa de mancare, accentuata in perioada sarbatorilor

Risipa de mancare, accentuata in perioada sarbatorilor

de Elena-Alina Constantinescu 22 Dec 2016

Risipa de alimente la consumatori creste in perioada sarbatorilor pe seama traditiei de a avea pe masa alimente diverse si in cantitati mai mari decat de obicei. Totusi, acest obicei neprietenos cu mediul poate fi corectat prin informare si constientizare asupra problemei risipei alimentare si, mai ales, printr-un consum rational si responsabil. [detalii]

Topul celor mai bune alimente antistres

Topul celor mai bune alimente antistres

de Elena-Alina Constantinescu 27 Dec 2016

Alimentatia are un rol esential in lupta impotriva stresului. Fructele, legumele, pestele, nucile si semintele sunt eficiente in lupta impotriva stresului, datorita continutului bogat de vitamine si minerale, care ajuta la mentinerea echilibrului general al organismului. Include in dieta zilnica aceste alimente pentru a avea o dispozitie mai buna. [detalii]

6 idei pentru un mic dejun sanatos

6 idei pentru un mic dejun sanatos

de Elena-Alina Constantinescu 14 Dec 2016

La micul dejun trebuie sa consumam fructe si legume deoarece au un continut crescut de fibre si produc rapid o senzatie de satietate. Mai mult, foarte importante sunt si lactatele si cerealele integrale, ele regland colesterolul si tensiunea arteriala. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 5 din 5 (1 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.