Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi

de AlegeSanatos.ro 03 Oct 2013

Tags: fasole neagra brocolli ovaz avocado grasimi bune porteine


Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi

Asa-numitele super-alimente ajuta la intarirea oaselor, prevenirea bolilor cronice, imbunatatirea vederii, si chiar va ajuta sa va pastrati mintea ascutita. Dar stiati ca noi studii arata ca aceste alimente va pot ajuta, de asemenea, sa obtineti si sa va mentineti o silueta de invidiat? Cititi mai departe pentru un top de super alimente care va ajuta sa dati kilogramele jos!

Fasole neagra

O ceasca de fasole neagra contine o cantitate foarte mare de 15 grame de proteine ​​ si partea cea mai buna este ca nu contine grasimi saturate gasite in alte surse de proteine​​, cum ar fi carnea rosie.

Ovaz

Ovazul este bogat in fibre, deci o portie poate ajuta sa te simti plin pe tot parcursul zilei. Doar o jumatate de ceasca contine 4.6 grame de amidon, un carbohidrat sanatoas care stimuleaza metabolismul si arde grasimile.

Avocado

Nu exista nici un motiv sa va temeti de a manca grasimi, atat timp cat acestea sunt grasimi bune.
Acidul oleic, un compus in grasimi mononesaturate sanatoase din avocado , poate crea o senzatie de satietate. Mancati un sfert de avocado la o jumatate de ora si priviti cum dispare grasimea abdominala. Acest fruct cremos contine de asemenea fibre si proteine.

Somon

Sursele de proteine din somon te ajuta sa te simti plin fara sa contina grasimi. Cu toate acestea, 50% dintre femeile cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani nu stiu daca obtin indeajuns acest nutrient esential.

Consuma somon mai des, deoarece este o alegere mai buna decat carnea rosie si este plin de grasimi monosaturate. Un studiu din 2001 a constatat ca un grup de persoane care au tinut o dieta bogata in grasimi monostaurate au pierdut in medie de 4.5 kg., in timp ce omologii lor, care au optat pentru o dieta saraca in grasimi au castigat, in medie, 3 kg.

Afine

Afine , cele mai cunoscute fructe  pentru efectele lor anti-imbatranire, chiar daca sunt mici, constituie  un puternic aliment: o portie de o cana contine doar 80 de calorii, si va ajuta sa va simtiti plin de 4 grame de fibre.

Broccoli

Fierte sau crude, acest legume crucifere sunt bine-cunoscute pentru puterile sale de prevenirea a cancerului , dar cu un pumn de fibre, care contine mai putin de 30 de calorii pe portie, vei preveni si problemele legate de greutate.

Orez brun

Orezul brun este o alternativa mai buna de fibre decat orezul foarte alb. O portie de jumatate de cana contine 1,7 grame de amidon, un carbohidrat sanatos care stimuleaza metabolismul si arde grasimile.

In plus, orezul brun este un aliment dens si consistent care nu iti aduce un aport mare de energie, insa are putine calorii. Un studiu a constatat ca femeile care au avut o dieta cu alimente care elibereaza mai multa energie au luat de 3 ori mai mult in greutate fata de cele care au optat pentru o dieta bogata in alimente cu o densitatea mare dar cu un consum de energie mai mic.

Pere

Cateva pere contin 15% din cantitatea zilnica recomandata de fibre. Un studiu a constatat ca femeile care au mancat trei pere pe zi au pierdut in greutate mai mult decat cele care nu au mancat. Atentie, nu curatati coaja fructelor deoarece acestea contin cele mai multe fibre.

Vin

Resveratrolul, un antioxidant cunoscut gasit in coaja boabelor de struguri, opreste stocarea grasimilor. Studiile arata ca persoanele care consuma vin moderat au o talie mai subtire si mai putina grasime pe abdomen decat cei care consuma alte bauturi alcoolice. Un pahar de vin poate stimula arderea caloriilor pentru 90 de minute.

Grapefruit

Chiar daca nu s-a schimbat  altceva in dieta ta, daca vei mananca o jumatate de grapefruit inainte de fiecare masa poti arde pana la o jumatate de kilogram pe saptamana.

Un compus din acest fructe poate scadea nivelul insulinei, un hormon care ajuta la depozitarea grasimi in organism si care pot ajuta la pierderea in greutate. Este, de asemenea, o sursa buna de proteine​​, si pentru ca este format din cel putin 90% apa, iti creeaza o senzatie de satietate, astfel incat vei manca mai putin.





Spune-ne opinia ta despre
"Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi"

10 + 5 =

Ce au spus ceilalti utilizatori despre
"Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi"

manea carmen @ 10 Oct 2013
"sunt super alimente!"

Spune-ne opinia ta despre
"Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Untul de arahide - Top 4 beneficii pentru sanatate

Untul de arahide - Top 4 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 10 Dec 2018

Untul de arahide ofera numeroase beneficii pentru sanatate, printre care: previne aparitia diabetului si a bolilor de inima si controleaza boala Alzheimer. De asemenea, ajuta la scaderea hipertensiunii arteriale. [detalii]

Menta si beneficiile sale pentru organism

Menta si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 04 Dec 2018

Menta ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului! [detalii]

Alimentele care tin departe oboseala cronica

Alimentele care tin departe oboseala cronica

de Raluca Garbea 03 Dec 2018

In prezent, programul zilnic poate fi foarte aglomerat si, din acest motiv, oboseala cronica a devenit o conditie medicala din ce in ce mai intalnita. [detalii]

Top 5 alimente excelente pentru memorie

Top 5 alimente excelente pentru memorie

de Raluca Garbea 30 Nov 2018

Alimentatia sanatoasa joaca un rol important in stimularea memoriei, asadar trebuie sa stii ce produse trebuie sa adaugi la regimul tau alimentar. [detalii]

Salata iceberg - Top 5 beneficii pentru sanatate

Salata iceberg - Top 5 beneficii pentru sanatate

de Raluca Garbea 29 Nov 2018

Salata iceberg reprezinta unul dintre cele sase tipuri de salata din familia Lactuca. La aspect, seamana cu varza, iar frunzele au in compozitie o cantitate destul de mare de apa fata de alte tipuri de salata. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016