Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi

de AlegeSanatos.ro 03 Oct 2013

Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi

Asa-numitele super-alimente ajuta la intarirea oaselor, prevenirea bolilor cronice, imbunatatirea vederii, si chiar va ajuta sa va pastrati mintea ascutita. Dar stiati ca noi studii arata ca aceste alimente va pot ajuta, de asemenea, sa obtineti si sa va mentineti o silueta de invidiat? Cititi mai departe pentru un top de super alimente care va ajuta sa dati kilogramele jos!

Fasole neagra

O ceasca de fasole neagra contine o cantitate foarte mare de 15 grame de proteine ​​ si partea cea mai buna este ca nu contine grasimi saturate gasite in alte surse de proteine​​, cum ar fi carnea rosie.

Ovaz

Ovazul este bogat in fibre, deci o portie poate ajuta sa te simti plin pe tot parcursul zilei. Doar o jumatate de ceasca contine 4.6 grame de amidon, un carbohidrat sanatoas care stimuleaza metabolismul si arde grasimile.

Avocado

Nu exista nici un motiv sa va temeti de a manca grasimi, atat timp cat acestea sunt grasimi bune.
Acidul oleic, un compus in grasimi mononesaturate sanatoase din avocado , poate crea o senzatie de satietate. Mancati un sfert de avocado la o jumatate de ora si priviti cum dispare grasimea abdominala. Acest fruct cremos contine de asemenea fibre si proteine.

Somon

Sursele de proteine din somon te ajuta sa te simti plin fara sa contina grasimi. Cu toate acestea, 50% dintre femeile cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani nu stiu daca obtin indeajuns acest nutrient esential.

Consuma somon mai des, deoarece este o alegere mai buna decat carnea rosie si este plin de grasimi monosaturate. Un studiu din 2001 a constatat ca un grup de persoane care au tinut o dieta bogata in grasimi monostaurate au pierdut in medie de 4.5 kg., in timp ce omologii lor, care au optat pentru o dieta saraca in grasimi au castigat, in medie, 3 kg.

Afine

Afine , cele mai cunoscute fructe  pentru efectele lor anti-imbatranire, chiar daca sunt mici, constituie  un puternic aliment: o portie de o cana contine doar 80 de calorii, si va ajuta sa va simtiti plin de 4 grame de fibre.

Broccoli

Fierte sau crude, acest legume crucifere sunt bine-cunoscute pentru puterile sale de prevenirea a cancerului , dar cu un pumn de fibre, care contine mai putin de 30 de calorii pe portie, vei preveni si problemele legate de greutate.

Orez brun

Orezul brun este o alternativa mai buna de fibre decat orezul foarte alb. O portie de jumatate de cana contine 1,7 grame de amidon, un carbohidrat sanatos care stimuleaza metabolismul si arde grasimile.

In plus, orezul brun este un aliment dens si consistent care nu iti aduce un aport mare de energie, insa are putine calorii. Un studiu a constatat ca femeile care au avut o dieta cu alimente care elibereaza mai multa energie au luat de 3 ori mai mult in greutate fata de cele care au optat pentru o dieta bogata in alimente cu o densitatea mare dar cu un consum de energie mai mic.

Pere

Cateva pere contin 15% din cantitatea zilnica recomandata de fibre. Un studiu a constatat ca femeile care au mancat trei pere pe zi au pierdut in greutate mai mult decat cele care nu au mancat. Atentie, nu curatati coaja fructelor deoarece acestea contin cele mai multe fibre.

Vin

Resveratrolul, un antioxidant cunoscut gasit in coaja boabelor de struguri, opreste stocarea grasimilor. Studiile arata ca persoanele care consuma vin moderat au o talie mai subtire si mai putina grasime pe abdomen decat cei care consuma alte bauturi alcoolice. Un pahar de vin poate stimula arderea caloriilor pentru 90 de minute.

Grapefruit

Chiar daca nu s-a schimbat  altceva in dieta ta, daca vei mananca o jumatate de grapefruit inainte de fiecare masa poti arde pana la o jumatate de kilogram pe saptamana.

Un compus din acest fructe poate scadea nivelul insulinei, un hormon care ajuta la depozitarea grasimi in organism si care pot ajuta la pierderea in greutate. Este, de asemenea, o sursa buna de proteine​​, si pentru ca este format din cel putin 90% apa, iti creeaza o senzatie de satietate, astfel incat vei manca mai putin.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!



Spune-ne opinia ta despre
"Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi"

2 + 2 =

Ce au spus ceilalti utilizatori despre
"Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi"

manea carmen @ 10 Oct 2013
"sunt super alimente!"

Spune-ne opinia ta despre
"Vrei sa slabesti? Iata ce alimente ar trebui sa consumi"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Alimente pentru regenerarea si detoxifierea eficienta a ficatului

Alimente pentru regenerarea si detoxifierea eficienta a ficatului

de Elena-Alina Constantinescu 17 Mai 2017

Unele dintre cele mai frecvente simptome ale bolii hepatice sunt oboseala, pierderea brusca in greutate, pierderea poftei de mancare, senzatia de greata. Prajelile, afumaturile, conservantii si grasimile animale suprasolicita ficatul, de aceea pentru a stimula functiile acestuia si a imbunatati stilul de viata este indicat sa consumati urmatoarele alimente: [detalii]

Consumam, fara sa stim, masline innegrite artificial. Ce aditivi folosesc unii producatori

Consumam, fara sa stim, masline innegrite artificial. Ce aditivi folosesc unii producatori

de Elena-Alina Constantinescu 04 Mai 2017

Maslinele innegrite prin oxidare sunt obtinute din masline verzi cu ajutorul gluconatului feros sau a lactatului feros, doi aditivi alimentari care pot afecta in mod grav mucoasa gastrica. Asadar, acestea cresc riscul aparitiei cancerului gastric. [detalii]

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

De ce sa nu mancam cozonaci cumparati din comert

de Elena-Alina Constantinescu 14 Apr 2017

Cozonacul din comert este un produs cu densitate energetica mare, dezechilibrat din punct de vedere nutritional, cu cantitate mare de glucide (peste 50 g glucide la 100 g). [detalii]

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

Probleme cu digestia? Iata 3 recomandari nutritionale

de Elena-Alina Constantinescu 23 Mar 2017

Tulburarile digestive sunt foarte frecvente din cauza alimentatiei nesanatoase si a stilului de viata dezorganizat. Problemele stomacale se manifesta prin balonare, arsuri stomacale, gaze intestinale, constipatie. Pentru a avea un sistem digestiv sanatos, iata 3 recomandari nutritionale. [detalii]

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

Croissantul din comert: ce substante daunatoare contine

de Elena-Alina Constantinescu 16 Mar 2017

Numeroase studii realizate de institutii medicale si universitati de prestigiu arata ca grasimile saturate cresc riscul de aparitie a afectiunilor cardiovasculare precum infarctul sau accidentul vascular cerebral si sunt un factor de risc pentru cancerele de colon si san. Un studiu realizat recent de APC Romania demonstreaza ca peste 90% dintre croissantele din comert contin conservanti. Haideti sa aflam ce alte substante au mai fost descoperite in compozitia lor. [detalii]

Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.

Nota articol: 5 din 5 (3 voturi)

Parerea ta conteaza pentru noi!
Scriem pentru tine. Spune-ne daca a fost util acest articol!

Voteaza articolul!

Alege o nota de la 0 la 5
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti

Descarca GRATUIT
"Cum sa slabiti sanatos. Sfaturi recomandate de nutritionisti"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.