Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

6 obiceiuri sanatoase dimineata

de AlegeSanatos.ro 28 Aug 2017

Tags: mic dejun hidratarea organismului colesterol ceaiuri


6 obiceiuri sanatoase dimineata

Modul in care iei startul intr-o zi poate avea efecte pentru intreg parcursul ei. Daca inceputul zilei este bun sunt sanse mari sa ai o intreaga zi excelenta. Ce ai spune ca fiecare zi sa fie de nota 10? Este important ritualul pe care il ai dimineata. Tine cont de cateva sfaturi si ai sa observi rezultatele bune.

1. Bea un pahar de apa cu lamaie

A bea un pahar de apa cu lamaie este un mod excelent de a te activa si de a-ti oferi energie dimineata, este ca benzina pentru masina. Apa nu trebuie sa fie rece, ci la temperatura camerei, ba chiar usor calduta, astfel nu va fi un soc pentru organism. Lamaia va ajuta sistemul digestiv sa fie gata pentru alimentele pe care urmeaza sa le primeasca. Daca gustul acru nu este tocmai preferatul tau, adauga putina miere.
Procesul de hidratare este foarte important, dimineata te afli dupa aproximativ 8 ore in care nu ai mai baut apa si este important sa iei startul cu aceasta  inainte de micul dejun.

2. Trezeste-te mai devreme

Pentru ca ritualurile sanatoase dintr-o dimineata sa se intample, este nevoie de putin mai mult timp. Daca ceasul suna cu 15 minute inainte de ora plecarii, inseamna ca timpul va fi alocat doar pentru a te spala, a te imbraca si a iesi pe usa. Probabil iti place linistea noptii si modul in care iti organizezi atunci lucrurile. Tine cont ca si dimineata mai devrme te poti bucura de liniste. Pentru o trezire placuta, primul lucru pe care il poti face este sa deschizi geamul. Ofera-ti ca timp dimineata in jur de o ora si jumatate inainte de a pleca de acasa.

3. Ia-ti micul dejun

Vei spune ca este exclus acest lucru, ca nu esti obisnuit, ca mananci un covrig pe drum sau un sandvis cand ajungi la serviciu. Micul dejun este insa cea mai importanta masa a zilei, nu doar ca iti ofera energie pentru o noua zi, dar aduce beneficii pentru sanatate: un regim alimentar mult mai complet, cu mai multi nutrienti, vitamine si minerale. Ofera o mai buna concentrare, asadar un randament ridicat la job sau la scoala. Tot micul dejun aduce un nivel scazut de colesterol, controlul greutatii.

4. Completeaza cu suplimente

Un element complementar pentru un stil de viata sanatos este reprezentat de suplimentele naturale. Astfel, odata cu incercarile de a avea un regim alimentar cat mai echilibrat se adauga suplimentele alimentare care completeaza cantitatea de nutrienti necesara in alimentatie. De multe ori mesele noastre sunt luate pe fuga sau sarim peste ele. Suplimentele naturale ajuta ca organismul sa se bucure de aportul necesar de vitamine si minerale. In gama produselor naturiste se afla ceaiurile, siropurile, tincturile, capsulele si tabletele din plante, vitaminele, mineralele.

5. Realizeaza oricat de putina miscare

Este usor sa dai vina pe lipsa timpului. Aloca doar 5 minute pentru a face cateva exercitii fizice. Nu trebuie sa te extenueze, nu trebuie sa fie grele. Fa atat cat poti, dar asigura-te ca le faci corect. Ajutat-te de aplicatiile pe mobil sau mai simplu, de YouTube. Gaseste un antrenament care sa iti placa. Iesi din zona de confort si aloca in fiecare zi un timp scurt pentru miscare. Treptat, treptat poti mari efortul. Este o investitie minunata pe care o poti face pe termen lung pentru sanatatea ta.

6. Mediteaza

Meditatia la primele ore te ajuta sa treci peste momentele grele pe care le-ai avut in ziua precedenta, fie ca nu ti-a priit un fel de mancare sau ai avut o cearta. Vei trece mai usor peste acestea daca vei incepe ziua cu cateva minute de meditare. Dimineata la prima ora telefoanele inca nu au inceput sa sune, nu vei fi intrerupt, astfel ca meditatia poate avea loc usor. Vei vedea ca te vei simti creativ, energizat, cu o stare de bine, desi meditatia ta nu a durat decat 10 minute.


Sursa foto: Pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"6 obiceiuri sanatoase dimineata"

6 + 6 =

Spune-ne opinia ta despre
"6 obiceiuri sanatoase dimineata"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ceaiul matcha - Cum se prepara si ce beneficii are pentru sanatate

Ceaiul matcha - Cum se prepara si ce beneficii are pentru sanatate

de Raluca Garbea 16 Iul 2018

Ceaiul matcha este unul dintre cele mai sanatoase sortimente de ceai din lume. [detalii]

Calatoresti des? Aspecte de care sa tii cont ca sa ramai sanatoasa

Calatoresti des? Aspecte de care sa tii cont ca sa ramai sanatoasa

de Laura Galescu 12 Iun 2018

A venit vara si gandul iti zboara la calatorii! Fie ca pleci doar o data pe an in concediu, fie ca esti genul care calatoreste cu orice ocazie, ai grija la anumite aspecte pentru a nu lasa nimic sa iti strice concediul. [detalii]

Te plangi des? Cum iti afecteaza creierul starea continua de nemultumire

Te plangi des? Cum iti afecteaza creierul starea continua de nemultumire

de Laura Galescu 11 Iun 2018

Studiile spun ca majoritatea oamenilor se plang cel putin un minut intr-o conversatie uzuala. Psihologii considera ca actiunea de a te plange iti ofera o stare de bine pe moment, insa pe termen lung nu este deloc ceva benefic pentru sanatatea ta. [detalii]

Mereu obosit? 5 semne ca nu dormi suficient

Mereu obosit? 5 semne ca nu dormi suficient

de Raluca Garbea 01 Iun 2018

Te simti mereu obosit? Trebuie sa stii ca somnul are un rol important pentru a te putea bucura de o viata sanatoasa. [detalii]

Situatiile care iti cauzeaza oboseala. Evita-le ca sa fii mereu in forma

Situatiile care iti cauzeaza oboseala. Evita-le ca sa fii mereu in forma

de Laura Galescu 30 Mai 2018

Te simti mereu obosita si lipsita de vlaga? Dormi suficient, dar tot nu scapi de aceasta stare? Iata cateva obiceiuri pe care le poti avea si care iti saboteaza energia, dar si cateva trucuri ce te pot ajuta sa-ti recapeti energia. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016