Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Alimente pentru imbunatatirea imunitatii

de Elena-Alina Constantinescu 08 Nov 2016

Tags: sistem imunitar probiotice dieta intarire imunitate fructe legume


Alimente pentru imbunatatirea imunitatii

Stresul, alimentatia dezechilibrata, sedentarismul, abuzul de antibiotice dezechilibreaza flora intestinala. Acest lucru are un impact major asupra starii de sanatate, conducand la oboseala, depresie, tulburari digestive (diaree, constipatie, sindromul intestinului iritabil). Solutia? Activitatea fizica si alimentatia sanatoasa.

In randurile de mai jos, iata ce alimente trebuie sa includem in dieta pentru imbunatatirea imunitatii:

Fructe si legume

Fibrele sunt foarte importante pentru sistemul digestiv. Fructele sunt surse excelente pentru a-ti mentine organismul departe de boli. Fructele de padure, merele, citricele au un continut bogat in vitamine si saruri minerale, atat de benefice organismului.

Dintre legume nu trebuie sa uitam prazul, varza, inclusiv varza murata, brocoli, sparanghelul, fasolea verde, sfecla, ceapa, usturoiul, recunoscute pentru cantitatea mare de prebiotice.

Cereale integrale

Quinoa, hrisca, bulgurul ne asigura un aport semnificativ de fibre. Pe langa fibre, cerealele integrale au in componenta lor proteine, antioxidanti si minerale (fier, zinc, cupru, magneziu), ceea ce inseamna ca aduc organismului o multime de beneficii.

Lactate

Prin continutul de bacterii lactice active, acest aliment contribuie la mentinerea greutatii, la prevenirea diabetului, cancerului de colon, etc.

Specialistii mai spun ca are un rol foarte important in mentinerea echilibrului florei intestinale. Se stie ca aceste bacterii benefice accelereaza tranzitul intestinal lent.

Trebuie sa sustinem in mod constant echilibrul florei intestinale, prin includerea in dieta zilnica a produselor lactate (iaurt, lapte bautut, sana, kefir).

Pe langa aceste alimente mai poti consuma peste, nuci si seminte, carne de pui, ceaiuri de plante medicinale.

Foto: pixabay.com
Sursa: Agerpres




Spune-ne opinia ta despre
"Alimente pentru imbunatatirea imunitatii"

10 + 6 =

Spune-ne opinia ta despre
"Alimente pentru imbunatatirea imunitatii"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

3 trucuri de frumusete care te fac sa arati cu 10 ani mai tanara

3 trucuri de frumusete care te fac sa arati cu 10 ani mai tanara

de Viorica Ghinea 18 Sep 2017

Ce femeie nu isi doreste sa cunoasca cateva trucuri de frumusete care sa o ajute sa arate mai tanara? In loc sa incerci toate produsele cometice din comert ce iti promit minuni, dar nu ofera rezultate bune, mai bine pune in aplicare metodele de mai jos. Te vor ajuta sa arati mai tanara cu 10 ani! [detalii]

Trei motive pentru care vei incepe sa iubesti ghimbirul

Trei motive pentru care vei incepe sa iubesti ghimbirul

de AlegeSanatos.ro 07 Sep 2017

Nu-ti place ghimbirul? Consideri ca are un gust prea puternic si ai probleme sa te obisnuiesti cu aroma pe care o emana? Poate ca ar fi cazul sa incepi sa privesti ghimbirul cu alti ochi si sa incepi sa-l folosesti, putin cate putin, in alimentatia ta. Iti prezentam, in continuare, trei motive pentru care ar fi bine sa-i dai o sansa ghimbirului. [detalii]

Cum sa arati bine fara sa cheltui o avere

Cum sa arati bine fara sa cheltui o avere

de AlegeSanatos.ro 07 Sep 2017

Cu totii ne dorim sa aratam cat mai bine, insa, de foarte multe ori se intampla sa nu ne putem permite anumite lucruri sau produse destinate acestui scop. In acest caz, trebuie gasite modalitati prin care sa reducem costurile de intretinere personala. Ce poti face ca sa arati bine, fara sa cheltui o avere? Afla din acest articol! [detalii]

Uleiul de krill: Cea mai buna sursa de Omega 3 pentru corpul tau

Uleiul de krill: Cea mai buna sursa de Omega 3 pentru corpul tau

de AlegeSanatos.ro 06 Sep 2017

Acizii grasi omega 3 sunt renumiti pentru efectele benefice pe care le au asupra corpului omenesc. Aceste grasimi protejeaza o multitudine de organisme importante din trupul uman, cum este de exemplu inima, si au in componenta lor trei substante esentiale: acid eicosapentenoic (EPA), acid docosahexenoic (DHA) si acid alfa-lipoic (ALA). [detalii]

VIDEO Cea mai buna masca pentru parul degradat

VIDEO Cea mai buna masca pentru parul degradat

de Viorica Ghinea 28 Aug 2017

Ai parul degradat, uscat si lipsit de vitalitate? Te-au dezamagit toate produsele beauty din comert si nu stii ce ai putea sa mai incerci? Iti propunem sa aplici cea mai buna masca pentru parul degradat. Ai nevoie de doar trei ingrediente pentru prepararea acesteia, iar efectele te vor incanta. [detalii]

Abonare Newsletter
25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania

Descarca GRATUIT
"25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania

Descarca GRATUIT
"25 Trucuri si Sfaturi de la specialisti din Germania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
articole