Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

Iata cum puteti avea un par mai puternic

de Laura Voica 24 Apr 2014

Tags: Zinc biotina fier caderea paruli tratamente pentru caderea parului


Iata cum puteti avea un par mai puternic

Daca veti cauta online duppa " tratamente naturale impotriva caderii parului, " veti obtine o lista lunga de tonice, creme si suplimente. Dar oare chiar functioneaza? Cele mai multe dintre aceste produse sunt costisitoare iar rezultatele fie sunt foarte slabe fie nu exista. Desi doar cateva tratamente naturale impotriva caderii parului au fost bine studiate, exista cateva care va pot ajuta sa va mentineti un par sanatos.

Depinde de cauza

Este posibil sa aveti mai mult par in perie decat in ​​mod normal din mai multe motive. Deficiente de vitamine, probleme cu glanda tiroida si menopauza, sunt doar cateva dintre afectiunile vinovate de pierderea parului. Uneori, este nevoie de medicatie dar inainte de ajunge la medicatie trebuie sa incearcam metode mai generale, cum ar fi urmatoarele:

Nutritia

Vanitatea este cea mai buna modalitate de a inspira oamenii ( sa manance mai bine ), deoarece toti ne dorim ca parul si pielea noastra sa fie stralucitoare. Incercati sa obtineti substantele nutritive si mineralele din alimentele pe care le manancati. Din pacate, multi oameni nu au cele mai bune diete.

Proteinele sunt cruciale pentru intarirea parului si pentru stimularea cresterii acestuia. Cantitatea zilnica recomandata este de aproximativ doua-trei portii de 80 de grame de carne sau de o combinatie de patru pana la cinci portii de produse lactate si de fasole.

Daca aveti probleme cu caderea parului incercati sa includeti in dieta nuci si seminte, oua si peste. Toate sunt surse importante de acizi grasi omega - 3, care ajuta sa va mentineti un scalp sanatos.

Ideal este sa mancati o varietate de alimente in fiecare zi. Consumati de la sase pana la 10 portii de legume diferite zilnic, de la doua pana la patru tipuri de fructe, precum si un sortiment de cereale si leguminoase si produse din carne macra.

Exista anumite substante nutritive care pot fi utile pentru par:

Fier: Anemia poate cauza caderea parului. Dar suplimentele de fier sunt recomandate numai in cazul in analizele arata un deficit de fier cauzat de anemie.

Zinc si biotina: Aceste suplimente ajuta la stimularea cresterii parului, deoarece oamenii cu tulburari metabolice pot avea unghiile si parul foarte fragile.

Sa cunoasteti foarte bine supliementele pe care le luati

Daca aveti de gand sa folositi suplimente pentru par, discutati cu medicul specialist inainte de a incepe sa le luati. In acest fel, medicul va avea grija pentru orice efecte secundare posibile, inclusiv interactiuni cu alte medicamente pe care le luati. Chiar daca suplimentele nu au nevoie de prescriptie medicala, medicul ar trebui sa stie ca le luati, pentru a avea o imagine completa despre medicatia voastra.

Desi un sigiliu nu garanteaza siguranta, aprobarea organizatiilor, cum ar fi Farmacopeea din Statele Unite ale Americii si NSF International, inseamna ca un supliment a fost fabricat in mod corespunzator, contine ceea ce este scris pe eticheta si nu contine niveluri periculoase de contaminanti.

Benzi de cauciuc, vopsele, permanentul, placa de indreptat parul si ondulatoarele poate fi prea dure pentru parul tau. Fii bland cu parul tau si nu exagera cu perierea sau spalarea. Unii oameni  renunta la hair styling lor cu totul.

Sfaturi:

  • Folositi produse de colorare a scalpului pentru a minimiza contrastul dintre par si scalp, daca acesta incepe sa se vada.
  • Tundeti-va mai scurt sau filat, astfel incat sa nu para subtire.
  • Incercati sa aveti carare intr-o parte, astfel accentul nu va mai fi pe crestetul capului, unde de obicei este primul loc in care parul se subtiaza.
Gestionati stresul
Pierderea parului poate fi un lucru stresant. Iar stresul ( fizic si emotional ) poate cauza uneori caderea parului. Mai mult par in perie nu inseamna inceputul sfarsitului pentru podoaba ta capilara. Exista momente in care pierderea mai multor fire de par este normala pentru femei, de exemplu, in timpul menopauzei si dupa sarcina. Caderea parului este un lucru emotional pentru foarte multi oameni.




Spune-ne opinia ta despre
"Iata cum puteti avea un par mai puternic"

10 + 3 =

Spune-ne opinia ta despre
"Iata cum puteti avea un par mai puternic"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

Ceaiul de tei. Care sunt beneficiile pentru sanatate?

Ceaiul de tei. Care sunt beneficiile pentru sanatate?

de Raluca Garbea 22 Iun 2018

Ceaiul de tei ofera numeroase beneficii pentru sanatate, dintre care: stimularea sistemului imunitar, prevenirea bolilor cronice, relaxarea organismului si a mintii, calmarea inflamatiei, scaderea riscului aparitiei cancerului, detoxifierea organismului si imbunatatirea eficientei digestive. [detalii]

Remedii naturiste pentru stimularea memoriei

Remedii naturiste pentru stimularea memoriei

de Raluca Garbea 05 Iun 2018

Remediile naturiste pentru stimularea memoriei includ: consumul de mere, nuci, ardei, migdale si fructe, precum si exercitii de memorie si meditatie. [detalii]

Ceai de galbenele - utilizari si beneficii

Ceai de galbenele - utilizari si beneficii

de Luca Dragomir 02 Mai 2018

Florile galbenelelor sunt recunoscute pentru proprietatile lor terapeutice inca din timpuri stravechi. Fie ca alegem sa le folosim sub forma de ceai, de infuzie, de tinctura sau alifie, galbenelele reprezinta un remediu natural cu rezultate uimitoare. [detalii]

Top plante care imbuntatatesc tranzitul intestinal

Top plante care imbuntatatesc tranzitul intestinal

de Sofia Marinescu 27 Apr 2018

Nu este nevoie sa iei pastile pentru digestie si pentru tranzitul intestinal. Alege sa bei ceaiuri din plante si rezolva rapid si sanatos orice neplacere. [detalii]

Vitamina D: 3 beneficii pentru sanatate!

Vitamina D: 3 beneficii pentru sanatate!

de Raluca Garbea 17 Apr 2018

Lumina soarelui reprezinta cea mai importanta sursa de vitamina D. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016