Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

de Raluca Garbea 15 Aug 2018

Tags: yoga tai chi activitate fizica diabet


4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

Exercitiile fizice sunt excelente pentru persoanele cu diabet zaharat deoarece le ajuta sa traiasca vieti mai sanatoase, mai sigure si mai bune. Persoanele cu diabet trebuie sa faca aproximativ 30 de minute de exercitii fizice la o intensitate moderata, cel putin de cinci ori pe saptamana.

Miscarea are un rol important in prevenirea si controlul eficient al diabetului, potrivit mai multor studii realizate de-a lungul timpului.
 
Potrivit organicfacts.net, cele mai bune activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet sunt urmatoarele:
 
1) Inot
 
Inotul este potrivit pentru persoanele cu diabet zaharat pentru ca nu pune presiune asupra articulatiilor. Pacientii cu diabet zaharat trebuie sa faca tot posibilul pentru a evita posibile leziuni la picioare deoarece sunt predispuse la infectii care pot fi dificil de vindecat.
 
2) Yoga
 
Studiile arata ca yoga este benefica pentru pacientii diabetici. Yoga poate spori functia nervoasa, lupta impotriva rezistentei la insulina si a grasimii corporale inferioare.
 
3) Mersul pe jos
 
O plimbare reprezinta una dintre cele mai usoare si placute activitati fizice. Pentru persoanele cu diabet de tip 2, mersul pe jos este una dintre cele mai bune activitati fizice.
 
Asociatia Americana de Diabet incurajeaza pacientilor cu diabet sa se asigure ca nu petrec mai mult de doua zile fara a merge pe jos macar 30 de minute intr-o zi.
 
4) Tai Chi
 
Vechea arta a Tai Chi foloseste miscari usoare care reduc stresul specific unui stil de viata solicitant, imbunatatind, in acelasi timp, starea generala de sanatate.
 
Specialistii sustin ca Tai Chi este recomandat pentru sporirea flexibilitatii, imbunatatirea echilibrului si reducerea stresului. Daca persoanele cu diabet zaharat vor practica Tai Chi, acestea vor scadea nivelul de glucoza din sange si leziuni nervoase.




Sursa foto: pexels.com




Spune-ne opinia ta despre
"4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet"

3 + 6 =

Spune-ne opinia ta despre
"4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate

5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate

de Raluca Garbea 28 Mai 2019

Dansul ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului. Descopera in articol care sunt acestea! [detalii]

De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului

De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului

de Raluca Garbea 09 Apr 2019

Inotul a fost numit exercitiul perfect, caci poti obtine toate beneficiile unui antrenament aerobic fara nici un impact daunator asupra articulatiilor. Mai mult decat atat, poate fi practicat atat de persoanele in varsta, cat si de tineri si copii. [detalii]

De ce este sportul bun ca terapie?

De ce este sportul bun ca terapie?

de Raluca Garbea 26 Dec 2018

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, fiind nu doar o modalitate eficienta pentru a pierde din kilogramele in plus, ci si o forma ca terapie. [detalii]

5 alimente de evitat inainte de antrenament

5 alimente de evitat inainte de antrenament

de Raluca Garbea 12 Dec 2018

Majoritatea sportivilor stiu ca, inainte de o lunga sesiune de antrenament sau de alergare, trebuie sa aiba grija ce mananca! [detalii]

Ciclismul si beneficiile sale pentru organism

Ciclismul si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 07 Dec 2018

Ciclismul reprezinta o activitate ce ofera numeroase beneficii pentru sanatate, dintre care: tonifierea musculara, imbunatatirea sanatatii cardiovasculare si asigurarea unei bune circulatii a sangelui. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016