Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
AlegeSanatos.ro cauta meniuMeniu

5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate

de Raluca Garbea 28 Mai 2019

Tags: dans sanatate beneficii


5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate

Dansul ofera numeroase beneficii pentru sanatatea organismului. Descopera in articol care sunt acestea!

1. Imbunatateste forta si echilibrul


Un studiu publicat in British Journal of General Practice subliniaza beneficiile pentru sanatate ale dansului, cum ar fi: sprijinirea dezvoltarii densitatii osoase, a fortei musculare, a coordonarii si a echilibrului.


Anumite stiluri de dans te ajuta sa iti ameliorezi capacitatea de coordonare, in timp ce altele duc la sporirea puterii si a echilibrului.


2. Protejeaza sanatatea cardiovasculara


Dansul reprezinta o modalitate excelenta de a mentine sanatatea inimii si a plamanilor.


3. Te ajuta sa iti gestionezi cu succes greutatea corpului


Dansul este un ajutor de nadejde atunci cand iti propui sa iti mentii greutatea ideala.


4. Te ajuta sa socializezi mai bine


Cercetatorii de la Universitatea din California au descoperit ca dansul cu un partener contribuie la o mai buna capacitate de socializare deoarece creste increderea in sine.


5. Iti ofera o buna dispozitie


Dansul te relaxeaza, caci scade nivelul de stres din organism.


Cartea “An Introduction to Medical Dance/Movement Therapy: Health Care in Motion” de Sharon W. Goodill explica cum dansul aduce rezultate pozitive atunci cand vine vorba de starea de spirit, vitalitate, eliminarea anxietatii si reducerea stresului acumulat in timpul zilei.






>> Daca ti-a placut articolul, iti recomandam - De ce stresul de la locul de munca este periculos pentru sanatate


Sursa foto: pixabay.com




Spune-ne opinia ta despre
"5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate"

5 + 2 =

Spune-ne opinia ta despre
"5 beneficii uimitoare ale dansului pentru sanatate"

Ti-a placut acest articol? Atunci poate te intereseaza si:

De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului

De ce este inotul benefic pentru sanatatea organismului

de Raluca Garbea 09 Apr 2019

Inotul a fost numit exercitiul perfect, caci poti obtine toate beneficiile unui antrenament aerobic fara nici un impact daunator asupra articulatiilor. Mai mult decat atat, poate fi practicat atat de persoanele in varsta, cat si de tineri si copii. [detalii]

De ce este sportul bun ca terapie?

De ce este sportul bun ca terapie?

de Raluca Garbea 26 Dec 2018

Sportul are numeroase beneficii asupra sanatatii, fiind nu doar o modalitate eficienta pentru a pierde din kilogramele in plus, ci si o forma ca terapie. [detalii]

5 alimente de evitat inainte de antrenament

5 alimente de evitat inainte de antrenament

de Raluca Garbea 12 Dec 2018

Majoritatea sportivilor stiu ca, inainte de o lunga sesiune de antrenament sau de alergare, trebuie sa aiba grija ce mananca! [detalii]

Ciclismul si beneficiile sale pentru organism

Ciclismul si beneficiile sale pentru organism

de Raluca Garbea 07 Dec 2018

Ciclismul reprezinta o activitate ce ofera numeroase beneficii pentru sanatate, dintre care: tonifierea musculara, imbunatatirea sanatatii cardiovasculare si asigurarea unei bune circulatii a sangelui. [detalii]

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

4 tipuri de activitati fizice recomandate persoanelor cu diabet

de Raluca Garbea 15 Aug 2018

Exercitiile fizice sunt excelente pentru persoanele cu diabet zaharat deoarece le ajuta sa traiasca vieti mai sanatoase, mai sigure si mai bune. Persoanele cu diabet trebuie sa faca aproximativ 30 de minute de exercitii fizice la o intensitate moderata, cel putin de cinci ori pe saptamana. [detalii]

Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Sfaturi si date esentiale
Cum te pot afecta ingredientele cosmetice si alimentare din produsele tale preferate? Invata sa eviti produsele nepotrivite pentru tine.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania

Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"


Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Aboneaza-te GRATUIT la newsletter si primeste ultimele noutati pe email.
Abonare Newsletter
TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania
Descarca GRATUIT
"TOP 10 ingrediente periculoase aflate in alimentele din Romania"

Completeaza adresa de email pentru a primi Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016